Ik was 21 en anoniem dus moest altijd chatten tot de laatste 2 maanden of watquote:
Ga weg kutnieuwbiequote:
Soberzo Donald een brief sturen. Straks kom je nog gewoon in z'n rubriekquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja ik was niet aan het hunten, geen idee dat dat de 130 miljoenste zou zijn
Tijd om oom Donald een brief te sturen over deze grote mijlpaal. En geld van Sanoma vangen uiteraard.
je kan hem tweeten dan kan je ook in het blad komenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soberzo Donald een brief sturen. Straks kom je nog gewoon in z'n rubriek
Ik kwam uit de PUB SC.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, het is leuk hier. Komen jullie trouwens uit JNG SC?
http://www40.zippyshare.com/v/64628841/file.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gooi dat zipje even op zippyshare of mega.co.nz, ik wil deze baasheid in mijn oren hebben
Ik besta net op fok!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, het is leuk hier. Komen jullie trouwens uit JNG SC?
Wil jij t doen? Zit mobielquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
je kan hem tweeten dan kan je ook in het blad komen
Ik komquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
tinychat..
/504dv
woot er zit dv in de url. loeminadie
Ik ga t doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soberzo Donald een brief sturen. Straks kom je nog gewoon in z'n rubriek
Ja alsof ik dat vanaf mn eigen account ga doenquote:
Waarom niet, ik volg hemquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat vanaf mn eigen account ga doen
Dit kan ik bevestigenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
SV IS NAKEND OP TC KOMT DAT ZIEN
/504dv
Nee, blijf hier please.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Dalando het volgende:
even wachten zo terug kusjeknuffel ben in TC
De brieven schrijf je toch aan Donald en niet aan Guus Geluk?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:44 schreef Faux. het volgende:
Beste Guus Geluk,
mijn naam is Faux., en ik post mee op het grootste forum van Nederland, het FOK!forum. Ik wil je met vreugd mededelen dat het door mij geplaatste bericht over het weekblad van je neef exact het 130.000.000ste bericht op dat forum was. (link naar topic + bericht). Wat een toeval he?
Voor verbetering vatbaar, wie helpt mee?
autist kan niet met de quotes omgaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dalando is geil en sv is nakend
[/quote]
je kan een 'brief aan...' doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:46 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
De brieven schrijf je toch aan Donald en niet aan Guus Geluk?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kom naar tc is leuk slash 504dv
flips join we hebben meer tetten nodigquote:
meer tetten. Kan je zelf niet even bh aantrekken ofsooquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
flips join we hebben meer tetten nodig
tc verpest ieder slowchattend topicquote:
Als je dat denkt, heb je heel mijn punt niet begrepen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TC verpest ook elke SC, maar volgens mij vind jij dat prima.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
meer tetten. Kan je zelf niet even bh aantrekken ofsoo
[..]
tc verpest ieder slowchattend topic
gmtaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
TC verpest ook elke SC, maar volgens mij vind jij dat prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |