Hangt ervan af waar je zit geloof ik. Brabant hoorde ik al mensen die het zagen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef plopkweker het volgende:
Sterrenregen m'n reed. Niks te zien buitenHalf uur staan kijken
Vlakbij Amsterdam op het moment.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je zit geloof ik. Brabant hoorde ik al mensen die het zagen.
quote:
Mm wie weet wat er nog komtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Vlakbij Amsterdam op het moment.
[..]
Hallonquote:
Ik hoop wel iets te zien nog.quote:
jammer!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef plopkweker het volgende:
Nvmd, buienradar geeft aan bliksem.
Jawel, maar ik overdrijf gewoon wat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dat denkt, heb je heel mijn punt niet begrepen.
Nee sorry flips, ik heb geen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Bh's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
meer tetten. Kan je zelf niet even bh aantrekken ofsoo
[..]
tc verpest ieder slowchattend topic
Ah ja, oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik overdrijf gewoon wat.
Als het dan onbewolkt is is het heerlijk buiten (mits 20 graden+)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
Soms hadden we deze periode ook volle maan
ik koop er wel een voor jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee sorry flips, ik heb geen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Bh's.
Preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als het dan onbewolkt is is het heerlijk buiten (mits 20 graden+)
Gremmerbamiquote:
Klopt. Maar inderdaad, al die SC's over zo veel kleine dingen, dat is gewoon overkill.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, oke.
Als ik zo tegen SC's was, zou ik er ook niet in posten.
Ik heb cupmaat C. Maar ik draag mijn BH's wel omgekeerd, want anders passen ze niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee sorry flips, ik heb geen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Bh's.
Geil. Wel zwart, pushup met zo'n kartelrandje en een bijpassend slipje.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
En sterrenregen voor het romantische gedeelte er aan
Mja, dat mag je niet zeggen. Dan krijg je direct iedere SC'er over je heen die zich aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad, al die SC's over zo veel kleine dingen, dat is gewoon overkill.
Ja, en wat kadden voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog aan wat natte honten geroken de laatste tijd?
Klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja, dat mag je niet zeggen. Dan krijg je direct iedere SC'er over je heen die zich aangevallen voelt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb cupmaat C. Maar ik draag mijn BH's wel omgekeerd, want anders passen ze niet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, en wat kadden voor de afwisseling.
Mag ik het dan ook bij je komen uittrekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geil. Wel zwart, pushup met zo'n kartelrandje en een bijpassend slipje.
Natuurlijkquote:
Pure sarcasme dit? Ja toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Dimens het volgende:
Year of Summer.![]()
Zo'n goed nummer, dat.
Pedopas is dus écht verlengt flipjen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik het dan ook bij je komen uittrekken?
Geen idee waar het over gaat, maar pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik het dan ook bij je komen uittrekken?
Ik haat je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Dimens het volgende:
Year of Summer.![]()
Zo'n goed nummer, dat.
Ik vond het wel mooi dat mijn punt direct werd bevestigd over kliekjes en in verschillende SC's direct een link naar mijn topic werd gepost met "Kom, we gaan er een SC van maken."quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
"Ja maar mijn SC is heilig!!!1!"
waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:20 schreef plopkweker het volgende:
Iemand nog muziek die een beetje hier op lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |