quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:13 schreef Maxerazzi het volgende:
Enger dan dit album wordt 't niet. Misschien Ohm van Coltrane, die is ook doodeng soms.
Dat zijn juist leuke albumsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vind dit denk ik wel de meest enge plaat die ik ken
Find Candace? Dat is wat mij betreft iig z'n engste... Maar echt eng vind ik VS niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:59 schreef Kerftminister het volgende:
En Venetian Snares, dat vampierenalbum, is dat een beetje creepy?
Ja die White Noise plaat is inderdaad niet verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk dat ik het nummer 1 van de meest creepy dingen vind, heb meermalen het album geluisterd op bed en als dat nummer komt lig ik toch vrij ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn juist leuke albums
Diamanda Galas wordt ik trouwens ook bang van:
Hoewel het soms ook wel erg mooi is:
Gloomy Sunday is sowieso echt een nummer voor haar: http://en.wikipedia.org/wiki/Gloomy_Sunday
'Moeilijke' muziek vind ik hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:56 schreef Norrage het volgende:
Ben weer even verslaafd aan LCD Soundsystem![]()
wat een ongelooflijk held(en) zijn dat nog
Vooral Sound of Silver
LCD Soundsystem moeilijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Moeilijke' muziek vind ik het
Norrage... De ondoorgrondelijke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Ik vind All My Friends het minste nummer van de plaat, maar ik daar ben ik geloof ik de enige van als ik eens op musicmeter kijk :/
Get Innocuous is het bestIk blijf het ook geniaal vinden dat ze zo'n nummer als New York gewoon op het einde hebben gezet
![]()
Mij lukt het niet om meer dan 4 nummers achter elkaar te luisterenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef DO2 het volgende:
Ja, hoezo moeilijk? Ligt lekker in het gehoor, toch? Niks moeilijks aan.
Ja ik snap er niet veel van, die mening van mij, meestal. Er gebeurt toch echt heel weinig boeiends in All My Friends? Beweegt een beetje door...Een nummer als Get Innucuous heeft een geniaal funkritme er doorheen zitten, en er gebeuren steeds spannende dingen, van die beats die terugkomen.Al lijkt het alsof deze ook vrij eentonig is. Een Sound of Silver heeft die geniale outtro en die steeds ontsporende stemmen. Maar All My Friends heeft mijns inziens helemaal niks spannends en die piano doet in het begin exact hetzelfde als aan het einde. Saai. Heb hem net 3x op rij lopen luisteren om te kijken waarom mijn mening zoals gewoonlijk weer volstrekt afwijkend is, maar ik hoor de genialiteit totaal niet.quote:
Uhm... Ok.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik snap er niet veel van, die mening van mij, meestal. Er gebeurt toch echt heel weinig boeiends in All My Friends? Beweegt een beetje door...Een nummer als Get Innucuous heeft een geniaal funkritme er doorheen zitten, en er gebeuren steeds spannende dingen, van die beats die terugkomen.Al lijkt het alsof deze ook vrij eentonig is. Een Sound of Silver heeft die geniale outtro en die steeds ontsporende stemmen. Maar All My Friends heeft mijns inziens helemaal niks spannends en die piano doet in het begin exact hetzelfde als aan het einde. Saai. Heb hem net 3x op rij lopen luisteren om te kijken waarom mijn mening zoals gewoonlijk weer volstrekt afwijkend is, maar ik hoor de genialiteit totaal niet.
Verreweg het beste LCDS nummerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef Norrage het volgende:
Ik vind All My Friends het minste nummer van de plaat, maar ik daar ben ik geloof ik de enige van als ik eens op musicmeter kijk :/
quote:
Dat lijkt mij nou net dé reden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef Norrage het volgende:
[..]Waarom is het zo goed dan? Er zit niet eens een echte climax in terwijl je steeds denkt dat die komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |