Tof! Nu ik erover nadenk, is The Invisble Band misschien wel één van de eerste cd'tjes die ik ooit zelf kocht. Ik was toen 11, maar ik vond Sing en vooral Side zo tof. Bij die laatste kwam dat ook door die clip met ufo's, wat ik toen cool vond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Exactemundo.
The Cage is ook zo'n poppareltje....
Live zijn ze ook ijzersterk. Meerdere malen mee mogen maken
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tof! Nu ik erover nadenk, is The Invisble Band misschien wel één van de eerste cd'tjes die ik ooit zelf kocht. Ik was toen 11, maar ik vond Sing en vooral Side zo tof. Bij die laatste kwam dat ook door die clip met ufo's, wat ik toen cool vond.
Geen goed filmpje helaas, maar zo'n tof nummer ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Nog meer britpop van de bovenste plank.....
Zeker!quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Geen goed filmpje helaas, maar zo'n tof nummer ook.
Die luister ik dan ookquote:
Toch past het wel goedquote:
Paar maandjes geleden al, staat in mijn jaarlijstje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand het nieuwe album van Quasimoto/Madlib geluisterd? Het is volgens mij vooral een collectie b-sides/zeldzame liedjes. Moet mij maar eens meer in zijn werk verdiepen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al voor me
Moody's waardeloze-pluguurtje
Kerftministers' muziek die niet bestaat blijkt toch te bestaan uurtje
Norrage' anti singer songwriter uurtje
DO2's repetatieve uurtje
Ranja's gitaarmuziek
Pff eng filmpje ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Meh de muziek zelf is niet echt eng ofzo. Deze van Boards of Canada is ook echt een pareltje, mijn favoriete nummer van ze:
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pff eng filmpje ook
Ik houd niet van enge muziek
Moet je vooral They Were Wrong, So We Drowned van Liars eens opzetten. In het donker. Op een koptelefoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pff eng filmpje ook
Ik houd niet van enge muziek
Eens binnenhalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je vooral They Were Wrong, So We Drowned van Liars eens opzetten. In het donker. Op een koptelefoon
Pff ik mijd dit soort muziek. Buiten dat het abstract is, is het ook gewoon eng.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je vooral They Were Wrong, So We Drowned van Liars eens opzetten. In het donker. Op een koptelefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |