Linda nog steeds niet, en volgens mij wilde NoBoNo het er niet precies in hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
Misschien dat de 'eind januari' mensen inmiddels een datum hebben?
Dat waren hier ook de maximale waarden bij de glucose testquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Jipster het volgende:
Ik ga toch weer contact opnemen zkh met betrekking tot zw. diabetes, want nu ruim 1,5u na het eten bloedsuiker van 11.8Ik vind het irritant, ze gaan er vrij laconiek mee om. De suikertest met 23 weken was goed, en dus zeggen ze dat het prima is, maar ik houd wekelijks een dagcurve bij, en de bloedsuikers zijn vaak ongeveer 2u na het eten redelijk nog hoog,tegen de 9 of net onder de 10. Vorige week aangegeven maar dat vond de klinisch vk niet hoog genoeg, pas bij 11 moest ik aan de bel trekken. Nou ja, dat heb ik dus nu. Niet leuk, maar ook wel fijn, want het zat mij al steeds niet lekker, want J was ook echt suikerbaby met zn 35 weken en daar kwamen ze ook pas toen achter. En dan heb je nu ook nog verhoogde kans als je al keer eerder hebt gehad en zit in de familie etc. En die ene suikertest met 24 weken zegt echt nog helemaal niks..
![]()
Overigens geeft Diabetes Fonds hele andere waarden aan bij zw. diabetes, nml.:
U hebt zwangerschapsdiabetes als uw bloedsuiker:
'nuchter' meer dan 5,3 mmol/liter is. Nuchter betekent acht uur daarvoor niets gegeten of gedronken, behalve water of thee zonder suiker.
'niet-nuchter' 1 uur na de maaltijd meer dan 7,8 mmol/liter is, of 2 uur na de maaltijd meer dan 6,7 mmol/liter.
Wel bijzonder zo'n verschil..
Niet zonder onze eigen Hilz.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Hilzillah het volgende:
Jullie hadden wel door mogen kletsen hoor
Ik heb ondertussen drie dataquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Linda nog steeds niet, en volgens mij wilde NoBoNo het er niet precies in hebben?
Kun je geen gemiddelde nemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen drie dataadhv mijn laatste menstruatie, naar de grootte vd eerste baby en naar de grootte vd tweede baby
ik merk het wel wanneer ze komen
Dan zou het 7 feb. worden. Dat is de datum adhv baby 2, het spekkiequote:
Ja das wel jammer..maar marktplaats goed in de gaten houden! Zal ook wel meekijken voor jequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ow Bla.. Jammer dat jij niet nu al op knappen staat en ik pas ergens in april, want dan ging ik je echt stalken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Jipster het volgende:
Ik ga toch weer contact opnemen zkh met betrekking tot zw. diabetes, want nu ruim 1,5u na het eten bloedsuiker van 11.8Ik vind het irritant, ze gaan er vrij laconiek mee om. De suikertest met 23 weken was goed, en dus zeggen ze dat het prima is, maar ik houd wekelijks een dagcurve bij, en de bloedsuikers zijn vaak ongeveer 2u na het eten redelijk nog hoog,tegen de 9 of net onder de 10. Vorige week aangegeven maar dat vond de klinisch vk niet hoog genoeg, pas bij 11 moest ik aan de bel trekken. Nou ja, dat heb ik dus nu. Niet leuk, maar ook wel fijn, want het zat mij al steeds niet lekker, want J was ook echt suikerbaby met zn 35 weken en daar kwamen ze ook pas toen achter. En dan heb je nu ook nog verhoogde kans als je al keer eerder hebt gehad en zit in de familie etc. En die ene suikertest met 24 weken zegt echt nog helemaal niks..
![]()
Overigens geeft Diabetes Fonds hele andere waarden aan bij zw. diabetes, nml.:
U hebt zwangerschapsdiabetes als uw bloedsuiker:
'nuchter' meer dan 5,3 mmol/liter is. Nuchter betekent acht uur daarvoor niets gegeten of gedronken, behalve water of thee zonder suiker.
'niet-nuchter' 1 uur na de maaltijd meer dan 7,8 mmol/liter is, of 2 uur na de maaltijd meer dan 6,7 mmol/liter.
Wel bijzonder zo'n verschil..
Tis via facebookquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Cwen het volgende:
Verder zag ik veel Marktplaats, leuke dingen zeg!
Hier in de buurt (015) kan ik die vraag en aanbod of andere dinges van jou niet vinden, Hilz! Of google ik verkeerd?
Zet mij er maar in op 20 maartquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef Hilzillah het volgende:
Mooi topic om te bevallen!
Nog aanpassingen? Doe maar een kwoot!
Is wel een foto van de zijkant maar de beentjes zijn er dan voor. Foto's zijn uitgeprint, heb geen scanner.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:31 schreef DJMomo het volgende:
Ennieweej, nummer, fijn, paar bonus dagen! heb je zelf geen goede foto van de zijkant waarop wíj een nub kunnen ontwaren?
Wat doet jouw man normaal gesproken nog meer dat je dan wel misselijk bent en nu nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook voor de verandering heerlijk geslapen met maar weinig plaspauzes. Werd vanmorgen een beetje verward wakker omdat mijn man allang naar zijn werk was
. Normaal worden we samen wakker, zwaai ik hem uit en kruip ik nog een uurtje terug, maar vanmorgen heeft hij heel zachtjes gedaan en me laten slapen
![]()
.
Werd vanmorgen ook voor het eerst in drie maanden wakker zonder misselijk te zijn!
VL mag/wil niks en heeft dus nu voor het eerst acupunctuur geprobeerd. We zijn/waren beide wel wat sceptisch, maar ze heeft er zeker baat bij, migraine is na een week of 5 wel een keer teruggekomen (terwijl ze het normaal om de 3 weken heeft) maar veel minder heftig, tegelijk waren er ook wat spanningen op het werk, waarvan ik overtuigd ben dat het de oorzaak is dat de migraine even terug kwam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef Cwen het volgende:
Nikki, Burdie, VL van NoBoNo en Mo, wat rot van de migraine! Ik hoop dat er iets is wat jullie mogen!
Fijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:23 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
VL mag/wil niks en heeft dus nu voor het eerst acupunctuur geprobeerd. We zijn/waren beide wel wat sceptisch, maar ze heeft er zeker baat bij, migraine is na een week of 5 wel een keer teruggekomen (terwijl ze het normaal om de 3 weken heeft) maar veel minder heftig, tegelijk waren er ook wat spanningen op het werk, waarvan ik overtuigd ben dat het de oorzaak is dat de migraine even terug kwam.
Heel logisch! Zou ik denk ik ook niet doen, maar idd, wel na 41 weken om een inleiding te voorkomenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef hilliebillie het volgende:
Cwen, bij mij was het goed als ik het volgende week bij de afspraak doorgaf of ik wel of niet gestript wil worden. Ik heb me net wat ingelezen en ik nijg er nu naar het niet te laten doen. Met name omdat 1x vaak nog niet het gewenste effect heeft en soms alleen loos gerommel veroorzaakt, en vijf dagen later m'n zoontje jarig is. vind ik toch een risico dat ze wellicht op de zelfde dag geboren gaan worden (is het dat toch wel) dus ik denk dat ik daarmee nog een weekje wacht tot een of twee dagen na z'n verjaardag. Voel ik me prettiger bij. En als baby zelf beslist om op dr broertjes verjaardag geboren te worden dan heeft ze in ieder geval zelf die dag gekozen
Ik denk wel dat ik me liever bij 41.4 of 41.5 laat strippen om zo een inleiding te voorkomen, want dat wil ik helemaal graag voorkomen.
wel vervelend Cwen dat je zo vaak wakker wordt door bekkenpijn, maar wel fijn dat je er dan niet ook nog eens uit moet om te plassen!
nikki wat vervelend van je migraine, dat klinkt wel echt vreselijk. Hopelijk dat er toch nog een oplossing is qua medicatie of evt acupunctuur.
burdie wat lekker dat je niet misselijk wakker wordt!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja das wel jammer..maar marktplaats goed in de gaten houden! Zal ook wel meekijken voor je
Over 24 dagen oftewel 15 werkdagen oftewel 6 september laatste werkdag (4 weken van tevoren)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
voor alle stickers en goede echo's
Wanneer ga je met verlof Gotc?
Je kunt toch nog steeds eerder gaan? Alhoewel, dat zou dan morgen zijn ofzo, maar je mag ook 5 weken vantevoren gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Over 24 dagen oftewel 15 werkdagen oftewel 6 september laatste werkdag (4 weken van tevoren)
Achteraf had ik misschien moeten kiezen voor 6 weken van tevoren, mja, zie/zag er geen reden voor
En jij??
Ik heb ook 5 september laatste werkdag, ook 4 weken van te voren, maar heb er een week vakantie aangeplakt, dus ben dan 35 weken. Is zoiets niet te regelen? Merk dat ik ook heel erg er naar uit kijk, en liefst niet te veel gedoe meer op werk + het zwaarder wordende reizen naar werk. Zoiets nog mogelijk bij jou?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Over 24 dagen oftewel 15 werkdagen oftewel 6 september laatste werkdag (4 weken van tevoren)
Achteraf had ik misschien moeten kiezen voor 6 weken van tevoren, mja, zie/zag er geen reden voor
En jij??
34 weken is over 2 wekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef Sull het volgende:
[..]
Je kunt toch nog steeds eerder gaan? Alhoewel, dat zou dan morgen zijn ofzo, maar je mag ook 5 weken vantevoren gaan.
Heb je wel ZEZ aangevraagd? En heb je voor mij een link naar je webwinkel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben eigen baas(je). Dit weekend verander ik mijn webwinkel zodat er wat minder werk aan is. Verder werk ik gewoon door zolang het kan. Het is niet zo heel intensief werk. En mijn man neemt ook vaak een deel werk over.
Zoiets is ook wellicht nog mogelijk, lag er gisteren nog aan te denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 september laatste werkdag, ook 4 weken van te voren, maar heb er een week vakantie aangeplakt, dus ben dan 35 weken. Is zoiets niet te regelen? Merk dat ik ook heel erg er naar uit kijk, en liefst niet te veel gedoe meer op werk + het zwaarder wordende reizen naar werk. Zoiets nog mogelijk bij jou?
Ik herken dat heel erg, maar geloof mij (ik was vorige zwangerschap nog niet eens met verlof, en kind kwam met 35 weken), die periode is heel belangrijk, en ik heb dus echt een verlof gemist van te voren, je weet nooit hoe het loopt en als je er aan toe bent, gewoon regelen! Belangrijk voor jou fysieke en geestelijke gestel!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets is ook wellicht nog mogelijk, lag er gisteren nog aan te denkenTegelijkertijd ben ik zo'n knuppel die niet 'lastig' wil zijn ofzo, terwijl de enige die ik ermee heb is mezelf. Het feit dat m'n leidinggevende nu precies 2 weken op vakantie is helpt niet overigens. En zijn 'vervanger' maakt zich 24/7 druk om de extreem lage bezetting
Men, wat een geklaag van mijn kantExcuus!
Nou daar ben ik inmiddels ook wat huiverig voor, dat Bob ineens besluit om eerder te komen en dat ik simpelweg geen verlof heb gehad voor mezelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:51 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, maar geloof mij (ik was vorige zwangerschap nog niet eens met verlof, en kind kwam met 35 weken), die periode is heel belangrijk, en ik heb dus echt een verlof gemist van te voren, je weet nooit hoe het loopt en als je er aan toe bent, gewoon regelen! Belangrijk voor jou fysieke en geestelijke gestel!!
(Zeg ik heel makkelijk, want eigk. zou het voor mijn bekken beter zijn met 34 weken te stoppen, maar dat lukt me ook niet goed om dat in mn hoofd recht te breien)
Als strippen werkt, beval je binnen 48 uur, niet vijf dagen later. Dus om die verjaardag te omzeilen zou je juist beter voor wél strippen kiezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef hilliebillie het volgende:
Cwen, bij mij was het goed als ik het volgende week bij de afspraak doorgaf of ik wel of niet gestript wil worden. Ik heb me net wat ingelezen en ik nijg er nu naar het niet te laten doen. Met name omdat 1x vaak nog niet het gewenste effect heeft en soms alleen loos gerommel veroorzaakt, en vijf dagen later m'n zoontje jarig is. vind ik toch een risico dat ze wellicht op de zelfde dag geboren gaan worden (is het dat toch wel) dus ik denk dat ik daarmee nog een weekje wacht tot een of twee dagen na z'n verjaardag. Voel ik me prettiger bij. En als baby zelf beslist om op dr broertjes verjaardag geboren te worden dan heeft ze in ieder geval zelf die dag gekozen
Ik denk wel dat ik me liever bij 41.4 of 41.5 laat strippen om zo een inleiding te voorkomen, want dat wil ik helemaal graag voorkomen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Net als Marktplaats. Ik heb gisteren m'n Skippykoe opgehaald!
Veevervoer! pic.twitter.com/BfOQbpUDVK En na het wassen was 'ie weer zo goed als nieuw: pic.twitter.com/hYSkGajpNy
Edit: Oh wacht, de mensen die me daar niet volgen kunnen de foto's niet zien (volgen mag gewoon trouwens hoor!). Momentje!Wat een schatje! Ik hou ook van Marktplaats en de kringloopwinkel en van mijn vrienden die graag spulletjes bij ons dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje laat maar, ja je kan het gewoon eten en nee het komt niet in de buurt. Dus verheug je er niet te veel op...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:37 schreef Mabawa. het volgende:
Skippykoe!
Ik deed net even een powernap en zag toen een broodje met filet americain voor me. Mijn god, nu wil ik dat. Maar ik kan me herinneren dat er een vegetarische versie van bestaat. Zou dat in de buurt komen? Dat mag je dan gewoon eten toch?Ik ben heel benieuwd of ze gelijk krijgt! Fijn compliment, ondanks de BI toch een modelzwangere.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:06 schreef Cwen het volgende:
Zo, weer goedgekeurd met de voorspelling dat onze kiddo zich niet eerder dan eind deze week en max eind volgende week gaat melden. Ben benieuwd!
Kreeg nog het compliment dat ik er zo goed uitzie en dat ik een goed prototype ben van wat ze op deze termijn willen. Is die 10 uur slaap toch nog ergens goed voor
Fijn dat hij niet geopereerd hoeft te worden, maar ik vind het toch wel allemaal erg naar klinken. Ook best stressvol voor jou, lijkt mij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen rare dingen op de foto's op te weinig hersenvocht na. De drain is weer bijgesteld naar nog een standje hoger dan de vorige keer. Ik ben heel erg benieuwd of we het eind van de week zo gaan halen. Heb ik ook tegen de dokter gezegd.
Het goede nieuws is wel dat ie niet geopereerd hoeft te worden.
Jeee! Gefeliciteerd! Sowieso een 2013-kindje!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:12 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn datum is net officieel bijgesteld naar 11 december. Ze ging eerst nog wel even wat mompelen en moeilijk doen, dus mijn hormonen waren zich al aan het voorbereiden. Verder was m'n bloeddruk netjes en ben ik sinds het begin van de zwangerschap nu ongeveer 1 kilo aangekomen..Ik weeg nu 49 kilo
. (22w5d vandaag)
over het gewischt hebben we het maar niet. Ik weet het niet. Ik word niet gewogen, maar bij 49 zou ik bijna dood zijn..
Ach jeetje GotCquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef GotC het volgende:
Pf, ik kruip denk ik maar onder m'n steen vandaag. Niks gaat zoals ik wil en de kleinste dingetjes brengen bijna tranen. Volgens mij ben ik toe aan verlofHoe is het nu? Ik had vorige week zo'n week. Was pas zaterdag over. Niet leuk.
Edit: ik ben nu pas bij je reactie op Mabawa. Hopelijk vind je snel de rust weer. Als Bob is geboren ben je vast blij dat je uiteindelijk voor een langer bevallingsverlof hebt gekozen
Edit2: oh het gaat nog even door.. Uhhh ja, dan slaat het bovenstaande echt als een tang op een varken. Tja, als je je niet goed voelt, zou ik een stapje terugnemen. Zo te lezen ziet de vervangende leidinggevende de bui al hangen..![]()
ik heb juist sinds vandaag een nieuwe baan, soort van (het is en het blijft allemaal nog een beetje vaag) en heb ik een dagbesteding tot iig mijn verlof half oktober. Ik ben er helemaal hyper van: leuk man werken!![]()
Wij hebben een schommelstoel van de opa van mijn man. 30 jaar verf is er nu vanaf en nu staat het project een beetje stil. We weten niet of we 'm blank(beuken) willen houden of toch weer willen verven..
Sterkte vandaag momo!![]()
hebben ze gekeken of je de bacterie die je bij lex had nu ook hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Net afspraak gehad bij gyn, 22e terug,
thuis bevallen mag alleen als ik deze week niet bloed () maar dat doe ik toch wel..dus dat valt nu af
Ze bespreekt nu met r leiddinggevende of ze me willen inleiden weer bij 37(wat ik eigenlijk niet wil) of later..of toch tot de baby zelf komt... dus nu duim ik voor dat laatste
Komen die vrienden bij jullie thuis ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
He bah..ik ben juist alle sociale dingen zoveel mogenlijk aan t vermijden..heb daar allemaal geen zin in en juist nu besluit manlief met vrienden van hem van vroeger af te spreken en ik ben heel kinderachtig echt enorm geirriteerd en heb er echt geen zin in![]()
ja denk tquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Komen die vrienden bij jullie thuis ofzo?
nee dat snap ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
kan zoveel willen, als zij oprecht denken dat het beter is dat ze eerder komt, ga ik daar niet tegenin. Als t een protocolletje is, kunnen ze t bekijken
Ugh, herkenbaar! Wat vervelendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
He bah..ik ben juist alle sociale dingen zoveel mogenlijk aan t vermijden..heb daar allemaal geen zin in en juist nu besluit manlief met vrienden van hem van vroeger af te spreken en ik ben heel kinderachtig echt enorm geirriteerd en heb er echt geen zin in![]()
Ik lees juist veel dingen over dat strippen meestal vaker dan 1 keer nodig is vaak twee of drie keer, en dan zou ik wel weer bij die datum in de buurt zitten.. Maar goed ik heb nog een week om te beslissen en misschien lukt het nog wel helemaal niet. Kan me ook nog voorstellen dat als ik tegen die tijd al wat voorwerk heb of al wat ontsluiting dat ik dan beslis om het wel te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als strippen werkt, beval je binnen 48 uur, niet vijf dagen later. Dus om die verjaardag te omzeilen zou je juist beter voor wél strippen kiezen
tja..dat komt ook zo stom over..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:53 schreef GotC het volgende:
Ugh, herkenbaar! Wat vervelendEn je kan niet ervoor zorgen dat ze ergens anders afspreken, of dat jij fijn in bed/bad kan gaan cocoonen?
Helemaal niet joh!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
tja..dat komt ook zo stom over..
hmm als je het zo stelt, klinkt het eigenlijk niet zo raar nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal niet joh!
Heb ook nog wel eens afgesproken met vriendinnen van vroeger of mijn partner met vrienden en dan doen we dat alleen, ik ken ze toch niet, hij kent mijn vriendinnen van vroeger ook niet, dan zit je er ook maar wat bij. En als je zwanger bent al helemaal...
Wat lief dat je aan me denktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef martine1984 het volgende:
Angela kan je dak de stortbuien van vandaag nog een beetje aan? Moet telkens aan je denken als er zo'n bui overtrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Deze namen zouden ook goed bij je gezin kunnen passen...
Merel Manoah Santos Lidewij Sadia Barend Jaike Tika Loranne Yeavi
En als je het nou zo benadert dat stoppen met 34 weken ook nog wat extra quality time met je oudste oplevert. #helpt rechtbreienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:51 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, maar geloof mij (ik was vorige zwangerschap nog niet eens met verlof, en kind kwam met 35 weken), die periode is heel belangrijk, en ik heb dus echt een verlof gemist van te voren, je weet nooit hoe het loopt en als je er aan toe bent, gewoon regelen! Belangrijk voor jou fysieke en geestelijke gestel!!
(Zeg ik heel makkelijk, want eigk. zou het voor mijn bekken beter zijn met 34 weken te stoppen, maar dat lukt me ook niet goed om dat in mn hoofd recht te breien)
Naamwijzer.nl?quote:
aah oke. En dat think like a guy ontbreken enzo tijdens zwanger zijn kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Limone het volgende:
Respect GotC!![]()
Tentamens leren en maken tijdens een zwangerschap... Petje af hoor!
Ik was in januari mijn baan al kwijtgeraakt Bla. Vanwege de crisis. Ik was al daarna vrij snel zwanger en toen lukte het solliciteren niet meer. Terwijl ik daar normaal gesproken best goed in ben. Het zal ook deels met de crisis te maken hebben, hoor (meer dan 100 reacties op een vacature bijvoorbeeld). Maar ik was door mijn 'toestand' ook een beetje zakelijk de weg kwijt. Dan dacht ik tijdens het gesprek: "tjee, en dan moet ik over drie maanden vertellen dat ik zwanger ben, dan vinden ze me een grote leugenaar" en dat heb ik dan ook indirect uitgestraald denk ik. Mijn 'think-like-a-guy-mojo' was verdwenen.
En ik heb het hier wel verteld, maar niet heel vaak. Ik ben niet geschikt voor een functie van fulltime huisvrouw (gezinsmanager). Ik kan prima dagen thuis zijn en schoonmaken en koken, maar ik mis ook wel de intellectuele uitdaging en de aansluiting met de wereld zeg maar. Niet iets waar ik heel erg trots op ben en mij misschien een beetje voor schaam.
Heb jij een aardig inkomen uit je webwinkel? Want dat is wel echt ideaal combineren dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch maar de zez aanvraag klaargemaakt, kan nog net.
Hoe we het hier gaan doen ligt er net aan of mijn man weer vol kan gaan werken/en hoe.
Dat is nog even de vraag.
Anders werk ik gewoon thuis, kantoor is hier gewoon in de woonkamer dat is wel makkelijk
Ja zoiets, voor zowel een meisje als een jongen zijn we over de eerste naam wel uit, maar kunnen er geen 2e naam nog bij bedenken. Hoeft toch ook niet perse een 2e naam? Nee dat is zo, maar willen we wel graag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Naamwijzer.nl?
De naam van onze eerste keus past 'redelijk', onze tweede keus past 'heel goed'.
Nu twijfel ik![]()
.
Maar als je echt met pijn en moeite iets moet bedenken (bij wijze van spreken) voegt het dan wat toe? Voor jezelf?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor zowel een meisje als een jongen zijn we over de eerste naam wel uit, maar kunnen er geen 2e naam nog bij bedenken. Hoeft toch ook niet perse een 2e naam? Nee dat is zo, maar willen we wel graag.
Redelijk wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Heb jij een aardig inkomen uit je webwinkel? Want dat is wel echt ideaal combineren dan!
En je wilt niet vernoemen? Je kunt van de oude christelijke doopnamen vaak erg leuke moderne varianten nemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ja zoiets, voor zowel een meisje als een jongen zijn we over de eerste naam wel uit, maar kunnen er geen 2e naam nog bij bedenken. Hoeft toch ook niet perse een 2e naam? Nee dat is zo, maar willen we wel graag.
Is helemaal waar, maar heb er ook nog niet heel veel moeite voor gedaan, ben nu gewoon een beetje aan het sneupen...inspiratie op doen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Maar als je echt met pijn en moeite iets moet bedenken (bij wijze van spreken) voegt het dan wat toe? Voor jezelf?
Ik wil wel vernoemen, maar VL niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef Dot. het volgende:
[..]
En je wilt niet vernoemen? Je kunt van de oude christelijke doopnamen vaak erg leuke moderne varianten nemen
De onze krijgt 3 of 4 namenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ohw Babbel wat fijn jou hier weer te zien!!! Gefeliciteerd met de goede echo!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:32 schreef Babbel1 het volgende:
Hier ben ik weer!
![]()
Vanochtend hebben we een supermooie echo gehad, waarop een mooi boontje met een kloppend hartje te zien was!
Mijn uitgerekende datum is 5 april 2013.
![]()
Verder sta ik een beetje op 'negeermodus' wat alle symptomen betreft.. Door de drie miskramen staan we er heel open in: we zien wel wat er gebeurt. Alles gaat tot nu toe volgens het boekje, dus we hebben goede hoop!
Ik had graag willen vernoemen, maar mijn zus pikte die naam in (ook als tweede naam) en nu kan ik geen passende vernoeming erbij vinden. Dus laten we het maar zo...(denk ik)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Is helemaal waar, maar heb er ook nog niet heel veel moeite voor gedaan, ben nu gewoon een beetje aan het sneupen...inspiratie op doen!
[..]
Ik wil wel vernoemen, maar VL niet.
Onze krijgt ook 3 namen.quote:
Renault scenic uit 2007, babyblauw achtig. Officieel is de kleur blue iceberg. En het is een automaat dus ik mag mijn Linkerbeen wel vastbinden vrees ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat hebben jullie voor iets gekocht?
hier ook, woon in leeuwarden maar werk in zaltbommel. stukje rijden dus ook tegen vriendin aangegeven bij de eerste de beste kik meteen bellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:57 schreef Jipster het volgende:
![]()
ja, 2 uur enkele reis, maar werk niet fulltime hoor, 3dgn per week, en probeer nu dus echt wel 1 dag thuis te werken.
hihi dat zal wel wennen zijn ja!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef angelatje het volgende:
[..]
Renault scenic uit 2007, babyblauw achtig. Officieel is de kleur blue iceberg. En het is een automaat dus ik mag mijn Linkerbeen wel vastbinden vrees ik![]()
Babbel welkom terug!!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:32 schreef Babbel1 het volgende:
Hier ben ik weer!
![]()
Vanochtend hebben we een supermooie echo gehad, waarop een mooi boontje met een kloppend hartje te zien was!
Mijn uitgerekende datum is 5 april 2013.
![]()
Verder sta ik een beetje op 'negeermodus' wat alle symptomen betreft.. Door de drie miskramen staan we er heel open in: we zien wel wat er gebeurt. Alles gaat tot nu toe volgens het boekje, dus we hebben goede hoop!
Ja! Ik kan nu wel allerlei verzachtende argumenten neerzetten, maar ik doe het niet. Supergoed van mij, zwanger solliciteren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Sleehakschoen het volgende:
Limone, yay, fijn dat je een baan hebt en ook nog eens zwanger gesolliciteerd
En een doopnaam - roepnaam combinatie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:06 schreef Dot. het volgende:
Jaa, Babbel, gefeliciteerd!
Wij gaan wel vernoemen, maar wij hebben met twee namen alle vier de ouders en nog een omaAlleen twijfel ik nog tussen de officiële doopnamen of toch een modernere variant..
Eerste naam wordt sowieso gewoon de roepnaam, maar je kunt bijvoorbeeld Johanna doen als tweede of Janne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
En een doopnaam - roepnaam combinatie?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Limone het volgende:
Oooh nee Burdie, met de avatar van zand is het nog verwarrender!
Yay voor de Babbel!! Je staat er inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:32 schreef Babbel1 het volgende:
Hier ben ik weer!
![]()
Mijn uitgerekende datum is 5 april 2014.
![]()
Ik ben wel blij dat het een beetje herkenbaar is want voel me er wel stom overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Limone het volgende:
ohja Bla, ik las je post over je geen zin in sociale dingen en toen dacht ik nog: "ohja dat merk ik ook wel een beetje bij mijzelf.." Een uur later belde een vriendin of ze even langs kon komen en ik zei ja, maar zodra ik had opgehangen wilde ik al niet meer en ben ik chagrijnig geweest tot ze kwam.![]()
Ja, het wordt bij mij nu ook wat versterktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het een beetje herkenbaar is want voel me er wel stom over
Nu koet ik wel bekennen dat ik altijd al een redelijk anti sociale computer nerd ben :p
Dat ook.quote:
Gefeliciteerd! Ik vind het knap van jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef GotC het volgende:
Ik heb de examens waar ik 6 weken terug voor zat te blokken gehaald!![]()
Dus geen herexamen volgend jaar oid
![]()
Wat een goede dag daarvoor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:54 schreef DJMomo het volgende:
Goed zo gotc!
Volgens mij voel ik wat kriebelen in mijn buik.
Skips heeft niets bevestigd, nog ontkend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Cwen het volgende:
GotC, wat goed!
Babbel, wat heerlijk om je weer te zien hier!![]()
Mo, wat mooi
Skip, spannend! Had je ons nou al bevestigd dat het een jongetje is?
Kon het nog eens proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Skips heeft niets bevestigd, nog ontkend.
Je lijkt Momo wel, die blijft op den Twitter ook maar allerlei dingen roepen in de hoop dat ik wat laat vallen.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef Dot. het volgende:
We hebben een knipper![]()
En ik ben volgens de meting vandaag precies 9 weken, dus mag ik in de lijst voor 18 maart?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef Dot. het volgende:
En ik ben volgens de meting vandaag precies 9 weken, dus mag ik in de lijst voor 18 maart?
Nee, niet stomquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het wordt gezellig druk half maart. Ik ben benieuwd of ik op de 15e mag blijven staan. Aanstaande maandag weer loeren, vind het erg spannend! Ik klets in m'n hoofd ook vaak tegen mini, zo van 'groei maar goed kleintje'. Stom hè?![]()
Spannend! Ik mag over twee weken weer voor de echte termijnechoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Het wordt gezellig druk half maart. Ik ben benieuwd of ik op de 15e mag blijven staan. Aanstaande maandag weer loeren, vind het erg spannend! Ik klets in m'n hoofd ook vaak tegen mini, zo van 'groei maar goed kleintje'. Stom hè?![]()
super!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef Dot. het volgende:
Haha!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, niet stom![]()
Ik riep in het begin steeds: "Go baby, go baby!" en nu zing ik onder het douchen steeds een zelfbedacht liedje 'baby, baby, baby in mama's buik' terwijl ik over mijn buik aai![]()
.
Misschien komt dat ook wel omdat we de baby nog niet kunnen voelen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Soms word ik er wel even naar van hoor, zeker met die horrorverhalen over 8 wk hartje en 12 wk niks meer en met 8wk zoveel dagen al einde oefening. Het slaat nergens op, ik kan vriendlief niet rationeel uitleggen waarom ik het zo spannend vind, omdat alles volgens het boekje gaat hier. Geen bloedverlies gehad, echo perfect, hartactie, klachten genoeg, buik groeit. Procentueel gezien is de kans dat t na hartactie nog mis gast ook vrij gering. Maar toch he... Ik denk dat ik hier al langer rondstruin dan goed voor me is haha. Ik weet te veel en ken te veel verhalen waarmee je dan toch ook veel heb meegeleefd. Ofzo.
Whahahahaha Ik las de post van Dot en wilde dus precies deze tekst opschrijven... En toen kwam ik jouw post tegenquote:
Ik denk dat dat inderdaad een rol speelt. Het lijkt me heerlijk om iets te voelen en de fase dat je ook reactie krijgt op porretjes is helemaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook wel omdat we de baby nog niet kunnen voelen?
Dat geldt voor mij in ieder geval wel, als ik soms maar de zekerheid had dat alles vanbinnen het deed zoals hoorde, was het een stuk minder eng.
Nu kan ik soms bij een stukje barbecuevlees of een plakje leverworst denken: "Oh jee, gaat dat wel goed? Waarom voel ik niks meer?? ... Oh nee, ik heb tot nu toe nog niks gevoeld want nog niks kunnen voelen :'-)"
ik ben niet gekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad een rol speelt. Het lijkt me heerlijk om iets te voelen en de fase dat je ook reactie krijgt op porretjes is helemaal![]()
Nu sta ik soms als een maniak in m'n tetten te prikken als ik concludeer dat ze minder gevoelig zijn als anders'baby baby baby!! Please be okaaayyy'
En dat heb ik dus bijna 9 maanden lang gedaan... Dat ik nog geen blauwe tieten heb mag een wonder heten. En Olli een paar deuken in zijn billen. Vriendje prikt hem om te kijken of hij het nog doetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad een rol speelt. Het lijkt me heerlijk om iets te voelen en de fase dat je ook reactie krijgt op porretjes is helemaal![]()
Nu sta ik soms als een maniak in m'n tetten te prikken als ik concludeer dat ze minder gevoelig zijn als anders'baby baby baby!! Please be okaaayyy'
Inderdaad, ik wacht er met smart op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
"Was mijn buik gisteren niet al wat dikker? Waar is mijn buik? Watskeburt?!" *rent naar de spiegel*quote:Nu sta ik soms als een maniak in m'n tetten te prikken als ik concludeer dat ze minder gevoelig zijn als anders'baby baby baby!! Please be okaaayyy'
Dat stopt dus niet als je leven voelt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En dat heb ik dus bijna 9 maanden lang gedaan... Dat ik nog geen blauwe tieten heb mag een wonder heten. En Olli een paar deuken in zijn billen. Vriendje prikt hem om te kijken of hij het nog doet
Als je even aan het zwijmelfeit voorbij gaat, het 'oh ik ben zo verliefd op mijn bijna baby' enz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat stopt dus niet als je leven voelt?Arme tetten!
Ik snap het wel hoor. Ik vind dat hele zwanger zijn zo bizar. En dat er dan gewoon een baby uit komt, een méns!Absurd eigenlijk.
Haha rfr! Dat dus ook. Vooral s ochtends. En dan vriendlief weer bestoken met vragen over formaat, breedte, hoogte enz enz![]()
Nouja, als ie opeens aan de buitenkant van je kont of ergens anders als een vruchtje naar buiten komt hangen is het ook heel raar toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Als je even aan het zwijmelfeit voorbij gaat, het 'oh ik ben zo verliefd op mijn bijna baby' enz.
En dan bedenkt dat er IN JOU gewoon een mens zit. Zo een die je iedere dag tegen komt, naast zit in de bus enz. Gewoon een mens. Ik blijf dat echt een achterlijk idee vinden. Waarom niet gewoon aan bomen of kopen in de supermarkt... Het zit gewoon IN je...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nouja, als ie opeens aan de buitenkant van je kont of ergens anders als een vruchtje naar buiten komt hangen is het ook heel raar toch?
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Als je even aan het zwijmelfeit voorbij gaat, het 'oh ik ben zo verliefd op mijn bijna baby' enz.
En dan bedenkt dat er IN JOU gewoon een mens zit. Zo een die je iedere dag tegen komt, naast zit in de bus enz. Gewoon een mens. Ik blijf dat echt een achterlijk idee vinden. Waarom niet gewoon aan bomen of kopen in de supermarkt... Het zit gewoon IN je...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja. Mijn vriend zei laatst ' maar technisch gezien is het gewoon een parasitaire groei hoor. Het teert op je bloed, je vitamines, neemt je lijf over. En en en + 100 argumenten.' HO even, we hebben het hier over onze báby
![]()
/insert hormones.
Maar ja. Technisch gezien kan ik hem niet eens ongelijk geven
Hier stopte dat wel! Maar in het begin heb ik m'n pijnlijke tiet0n nog meer pijn gedaan om te kijken of ze eigenlijk nog wel echt pijn deden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat stopt dus niet als je leven voelt?Arme tetten!
Ik snap het wel hoor. Ik vind dat hele zwanger zijn zo bizar. En dat er dan gewoon een baby uit komt, een méns!Absurd eigenlijk.
Haha rfr! Dat dus ook. Vooral s ochtends. En dan vriendlief weer bestoken met vragen over formaat, breedte, hoogte enz enz![]()
Olli en ik hadden dat wel afgesproken ja, maar hij heeft nu al moeite met luisterenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:30 schreef hilliebillie het volgende:
Hilz ging jij niet de 13e bevallen?
Tevens een meld zonder wat te melden.. Ben alleen nog wat moe.. Groot kind was iets te vroeg wakker naar m'n zin
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:11 schreef klaprooss het volgende:
Dot wat fijn!
Gisteren termijnecho gehad, paar dagen vooruit gezet ben nu precies 11 weken en 5 maart uitgerekend.
Maar wauw wat was dat leuk!
weer een mooi kloppend hartje en ook de navelstreng zien pompen. En toen bewoog de baby!! Dat was toch wel even een traantje waard! VK was onder de indruk van de benen, ze vond ze prachtig en geweldig mooi.
Ik ben verliefd!
Veel plezier Nikki!
Whahahahahaha! Een vk die tot het uiterste gaat met bijstaan!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:44 schreef Limone het volgende:
Fijn Rooss! Dat van die navelstreng lijkt mij heel bijzonder![]()
Ik heb heulemaal geen lektetten. En ik knijp me suf, maar er komt nies uit. Nu ik dit zo schrijf komt opeens de droom van vannacht binnen. Ik ging naar die VK en die ging zelf even aan mijn tepel zuigen om de boel op gang te brengen.Het hielp wel. Misschien morgen even vragen als ik daar echt ben
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:44 schreef Limone het volgende:
Fijn Rooss! Dat van die navelstreng lijkt mij heel bijzonder![]()
Ik heb heulemaal geen lektetten. En ik knijp me suf, maar er komt nies uit. Nu ik dit zo schrijf komt opeens de droom van vannacht binnen. Ik ging naar die VK en die ging zelf even aan mijn tepel zuigen om de boel op gang te brengen.Het hielp wel. Misschien morgen even vragen als ik daar echt ben
Ja een VK uit duizenden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Whahahahahaha! Een vk die tot het uiterste gaat met bijstaan!
Ik denk dat ik maar even onder Mignonne haar oxytocine douche ga staan!
Veel plezier Nikki! Ik hoop dit jaar perongeluk nog een keer naar Walibi Flevo te gaan...
Ik teken voor vandaag! zonnetje niet te warmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:55 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja een VK uit duizenden!
Nou hup Hilz! Ik heb een rustige dag vandaag, mooi de tijd voor een live bevalling!
Mag je niet in achtbanen als je zwanger bent? Dat wist ik niet! Veel plezier in elk geval. Zo leuk de Efteling![]()
Vroeger... heb ik daar een keertje 'Roodkapje' thee gekocht van mijn eigen zakgeld. Super lekkere thee natuurlijk en alleen voor speciale gelegenheden. Later... kwam ik erachter dat ordinaire bosvruchtenthee wel heel erg leek op die speciale Roodkapjethee. Toch, als ik nu bosvruchtenthee drink, denk ik aan de Roodkapjethee en vind ik het toch een beetje bijzonder.![]()
Ja, ik ga eigenlijk ook elk jaar iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot daar baal ik ook van hoor, maar het is voor een goed doel hè. Dit is al mijn tweede keer efteling dat ik niks mag. Toen ik zwanger was van L. ben ik ook geweest. Ach ik ga eigenlijk elk jaar wel.
Klaproos was mooi dat je de navelstreng 'in actie' hebt gezien. Lijkt me heel bijzonder.
Hier op dezelfde manier gewekt. Of een armpje/beentje dat net ergens langs wilde maar niet helemaal paste.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:43 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, ik werd wakker door een uitstekend hoofd (of kont, hmm) en een trap in m'n zijkantOok goedemorgen!
Geen zere borsten hier gehad trouwens, maar ze lekken wel gezien de vlekken op m'n hoeslaken![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:16 schreef ProjSkippy het volgende:
Mogguh!
Vandaag komt m'n vader behangen in de babykamer.
En m'n tieten doen het ook deze morgen nog!![]()
En 23 weken vandaag!
Ik kreeg een paar dagen na de positieve test ook ineens zo'n ingeving van NU MAG IK NIET IN EEN ACHTBAANquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:13 schreef Sleehakschoen het volgende:
Echt he, ik heb mijn schoonzusje beloofd dit najaar mee te nemen naar Walibi / sixflags. Ik ben een extreme achtbaan-o-holic. Type "20 keer achter elkaar in de Goliath en dan wil ik nog een keer!!!"
Ik ga zo'n kutdag hebben daar![]()
En ik vrees dat ik Efteling er niet doorheen ga krijgen, daar is genoeg te doen buiten de achtbanenin walibi niet
![]()
Ik liep een dag na de test over de kermis. Extreem sjaggoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar dagen na de positieve test ook ineens zo'n ingeving van NU MAG IK NIET IN EEN ACHTBAAN![]()
Achtbaanoholic much?
Maar ik neem gewoon een leuk boek mee en hoop op mooi weer en korte rijen
Granaatappel? Die koter(es) in mijn buik is al 29 cm!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:17 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]![]()
23 weken is een granaatappel volgens mijn appje
Ik ben normaal niet zo van de heftige dingen enzo, maar in Tilburg stond 'de Air' tegenover de stu-stu-studio en ik heb 10 dagen lang lopen balen dat ik er niet in mag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:19 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik liep een dag na de test over de kermis. Extreem sjaggoIk mag ook nergens in van mijn man al zou ik het willen
Who would've thought
Baby is een parasiet en zwangerschap is een tumor: een zwelling door snelgroeiend weefselquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja. Mijn vriend zei laatst ' maar technisch gezien is het gewoon een parasitaire groei hoor. Het teert op je bloed, je vitamines, neemt je lijf over. En en en + 100 argumenten.' HO even, we hebben het hier over onze báby
![]()
/insert hormones.
Maar ja. Technisch gezien kan ik hem niet eens ongelijk geven
Ik denk dat ze qua gewicht rekenen. En het is een Amerikaanse app, dus een Amerikaanse granaatappelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Granaatappel? Die koter(es) in mijn buik is al 29 cm!
De pampers app was mooi voor iPad. Alleen crasht die bij opstarten na laatste update. Hopelijk snel een bug fixquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:34 schreef NoBoNo het volgende:
Ik heb ook een Engelse App, maar wil eigenlijk wel een goeie nl talige voor Android. Trouwens iPad mag ook...
Anyone?
Dan krijg je een jongenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van de heftige dingen enzo, maar in Tilburg stond 'de Air' tegenover de stu-stu-studio en ik heb 10 dagen lang lopen balen dat ik er niet in mag.
Normaal zou ik er voor wegrennen, maar mijn hormonen maken me superstoer!
Nou, ik zit nu dus in het tweede trimester en sinds gisteren ben ik niet meer misselijk en minder moe! Best lekker hoor, maar het maakt me een partij onzeker johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef RunForrestRun het volgende:
Misschien komt dat ook wel omdat we de baby nog niet kunnen voelen?
Dat geldt voor mij in ieder geval wel, als ik soms maar de zekerheid had dat alles vanbinnen het deed zoals hoorde, was het een stuk minder eng.
Nu kan ik soms bij een stukje barbecuevlees of een plakje leverworst denken: "Oh jee, gaat dat wel goed? Waarom voel ik niks meer?? ... Oh nee, ik heb tot nu toe nog niks gevoeld want nog niks kunnen voelen :'-)"
Heel sec gezien vind ik dat best een beetje creepyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Hilzillah het volgende:
Goede echo voor klaproossquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:11 schreef klaprooss het volgende:
weer een mooi kloppend hartje en ook de navelstreng zien pompen.
Welke app heb jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:33 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze qua gewicht rekenen. En het is een Amerikaanse app, dus een Amerikaanse granaatappel![]()
I'm Expecting. Heb er verder geen research naar gedaan, gewoon eentje gepakt die er wel leuk uit zag, en ben ook van plan het daar bij te houdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Welke app heb jij?
Hier goed geslapen, en nog geen lektieten.
Misschien moet ik die maar eens aanschaffen dan....heb wel Kluun al gelezen! ;-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:03 schreef Wizzy het volgende:
Hier geen app voor ML maar een boek "zwangerschapsboek voor mannen". Hij vind t erg grappig om te lezen. Geeft iedere week een bladzijde over de "kleine" en de "grote" wat er gebeurd en hoe t groeit.
Kluun was hier idd ook een groot succes!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:10 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Misschien moet ik die maar eens aanschaffen dan....heb wel Kluun al gelezen! ;-)
Het is bij ons thuis namelijk zo dat ik wat meer van de informatie verschaffing ben dan VL....hahaha
De mijne vindt sowieso altijd al dat ik niks moet tillen als hij erbij isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:09 schreef Aisly het volgende:
ML heeft ook geen app, maar leest erg veel info online en ik heb hem het boek "Papa worden doe je zo" gegeven. Niet veel zwangerschapdetails maar wel tips over van alles en nog wat.
Hij heeft dus ook al gelezen dat zwangeren niet te veel/zwaar mogen tillen, hij leest dat als: Zodra een vrouw zwanger is mogen zij absoluut niets meer tillen, zelfs geen plastic tasje met beetje inhoud" Erg lief maar af en toe ook erg irritant als ie weer mn handtas pakt omdat ik niets mag tillen... hoe moet dat nou de komende 32 weken!
Wat goed! Twee weken is heul kort!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:25 schreef GotC het volgende:
Bla, wat naarNu nog steeds een vervelend gevoel dus? En niks bijzonders/geks gedaan/gegeten? Doe maar lekker rustig aan vandaag!
Oh enne, ik heb een verzoek ingediend om een week vakantie op te nemen voor m'n verlof. Hoop dat het gehonereerd wordt! Dan hoef ik nog maar 2 weken te werken
Fijn!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:25 schreef GotC het volgende:
Bla, wat naarNu nog steeds een vervelend gevoel dus? En niks bijzonders/geks gedaan/gegeten? Doe maar lekker rustig aan vandaag!
Oh enne, ik heb een verzoek ingediend om een week vakantie op te nemen voor m'n verlof. Hoop dat het gehonereerd wordt! Dan hoef ik nog maar 2 weken te werken
Fijn hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:25 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zo stom hoe hij gewoon vreemd ging terwijl zijn vrouw op sterven lag, en daar vervolgens nog doodleuk een boek over schreef ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Ik vind het een hele nare man. Niet dat ik hem persoonlijk ken, maar zijn koloms en gel*l op de radio erger ik me altijd kapot aan.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het zo stom hoe hij gewoon vreemd ging terwijl zijn vrouw op sterven lag, en daar vervolgens nog doodleuk een boek over schreef ook.
Dat vervolgens ook nog verfilmd werdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het zo stom hoe hij gewoon vreemd ging terwijl zijn vrouw op sterven lag, en daar vervolgens nog doodleuk een boek over schreef ook.
Is dat zo???? Zie dat heel veel gebeuren namelijk...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef Burdie het volgende:
Geld binnenharken door het zijn van een klootzak. Op zich ook wel weer knap.
Ja dat heb ik ook nooit gesnapt. Het boek dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nooit gesnapt. Het boek dan.Inderdaad. Het boek heb ik verder niet gelezen (daar kan ik weken overstuur vn zijn, idem met de film), maar ik werkte toentertijd bij een boekwinkel, dus heb er genoeg van meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]Eens....ik kan me er ook wel iets bij voorstellen en durf/wil daar zeker niet te snel een oordeel over geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zou ik het niet doen, zeg ik nu en dat meen ik ook daadwerkelijk.
Echter als ik in de situatie zou zitten weet ik echt niet wat ik wel of niet zou doen...
Inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Laten we hopen dat we geen van allen in zo'n situatie terecht komen
Ik ook hoor! De hufterigheid kan me niet zo veel schelen. Ik wou dat ik een beetje meer een hufter was. Ik vind 'm verschrikkelijk overgewaardeerd. Vind niet dat je dat literatuur kan noemen, maar ik ben dan ook beetje een snobquote:
Zelfs niet in de Vila Volta? Had toch wel verwacht daar in te mogenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
En tssskk ik mag gewoon nieteens in vila volta hier terwijl mijn driejarige en man daar nu doodleuk in de rij staan.
Lekker kopje Roodkapjethee drinken!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kluun met 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' was hier ook een schot in de roos.
Verder ook hier een hekel aan de kerel. Ik kijk zelfs een beetje anders naar Barry Atsma sinds ik de film heb gezien.
En tssskk ik mag gewoon nieteens in vila volta hier terwijl mijn driejarige en man daar nu doodleuk in de rij staan.
Ja, volgens mij bij alles wat een stang heeft toch? Las wel ergens dat het vooral ter zelfbescherming is van de pretparken, want de Droomvlucht en Villa Volta lijken me nou niet heel gevaarlijk....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kluun met 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' was hier ook een schot in de roos.
Verder ook hier een hekel aan de kerel. Ik kijk zelfs een beetje anders naar Barry Atsma sinds ik de film heb gezien.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
Je mag in sommige zwembaden niet eens van de glijbaan in het kinderbadje
Ik ben ook zwanger in de droomvlucht geweest en we doen het alle 3 nogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik chill even op een bankje in de zon.Droomvlucht heb ik wel gedaan. Nieteens gekeken of het mocht, komop zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |