Linda nog steeds niet, en volgens mij wilde NoBoNo het er niet precies in hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
Misschien dat de 'eind januari' mensen inmiddels een datum hebben?
Dat waren hier ook de maximale waarden bij de glucose testquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Jipster het volgende:
Ik ga toch weer contact opnemen zkh met betrekking tot zw. diabetes, want nu ruim 1,5u na het eten bloedsuiker van 11.8Ik vind het irritant, ze gaan er vrij laconiek mee om. De suikertest met 23 weken was goed, en dus zeggen ze dat het prima is, maar ik houd wekelijks een dagcurve bij, en de bloedsuikers zijn vaak ongeveer 2u na het eten redelijk nog hoog,tegen de 9 of net onder de 10. Vorige week aangegeven maar dat vond de klinisch vk niet hoog genoeg, pas bij 11 moest ik aan de bel trekken. Nou ja, dat heb ik dus nu. Niet leuk, maar ook wel fijn, want het zat mij al steeds niet lekker, want J was ook echt suikerbaby met zn 35 weken en daar kwamen ze ook pas toen achter. En dan heb je nu ook nog verhoogde kans als je al keer eerder hebt gehad en zit in de familie etc. En die ene suikertest met 24 weken zegt echt nog helemaal niks..
![]()
Overigens geeft Diabetes Fonds hele andere waarden aan bij zw. diabetes, nml.:
U hebt zwangerschapsdiabetes als uw bloedsuiker:
'nuchter' meer dan 5,3 mmol/liter is. Nuchter betekent acht uur daarvoor niets gegeten of gedronken, behalve water of thee zonder suiker.
'niet-nuchter' 1 uur na de maaltijd meer dan 7,8 mmol/liter is, of 2 uur na de maaltijd meer dan 6,7 mmol/liter.
Wel bijzonder zo'n verschil..
Niet zonder onze eigen Hilz.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Hilzillah het volgende:
Jullie hadden wel door mogen kletsen hoor
Ik heb ondertussen drie dataquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Linda nog steeds niet, en volgens mij wilde NoBoNo het er niet precies in hebben?
Kun je geen gemiddelde nemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen drie dataadhv mijn laatste menstruatie, naar de grootte vd eerste baby en naar de grootte vd tweede baby
ik merk het wel wanneer ze komen
Dan zou het 7 feb. worden. Dat is de datum adhv baby 2, het spekkiequote:
Ja das wel jammer..maar marktplaats goed in de gaten houden! Zal ook wel meekijken voor jequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ow Bla.. Jammer dat jij niet nu al op knappen staat en ik pas ergens in april, want dan ging ik je echt stalken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Jipster het volgende:
Ik ga toch weer contact opnemen zkh met betrekking tot zw. diabetes, want nu ruim 1,5u na het eten bloedsuiker van 11.8Ik vind het irritant, ze gaan er vrij laconiek mee om. De suikertest met 23 weken was goed, en dus zeggen ze dat het prima is, maar ik houd wekelijks een dagcurve bij, en de bloedsuikers zijn vaak ongeveer 2u na het eten redelijk nog hoog,tegen de 9 of net onder de 10. Vorige week aangegeven maar dat vond de klinisch vk niet hoog genoeg, pas bij 11 moest ik aan de bel trekken. Nou ja, dat heb ik dus nu. Niet leuk, maar ook wel fijn, want het zat mij al steeds niet lekker, want J was ook echt suikerbaby met zn 35 weken en daar kwamen ze ook pas toen achter. En dan heb je nu ook nog verhoogde kans als je al keer eerder hebt gehad en zit in de familie etc. En die ene suikertest met 24 weken zegt echt nog helemaal niks..
![]()
Overigens geeft Diabetes Fonds hele andere waarden aan bij zw. diabetes, nml.:
U hebt zwangerschapsdiabetes als uw bloedsuiker:
'nuchter' meer dan 5,3 mmol/liter is. Nuchter betekent acht uur daarvoor niets gegeten of gedronken, behalve water of thee zonder suiker.
'niet-nuchter' 1 uur na de maaltijd meer dan 7,8 mmol/liter is, of 2 uur na de maaltijd meer dan 6,7 mmol/liter.
Wel bijzonder zo'n verschil..
Tis via facebookquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Cwen het volgende:
Verder zag ik veel Marktplaats, leuke dingen zeg!
Hier in de buurt (015) kan ik die vraag en aanbod of andere dinges van jou niet vinden, Hilz! Of google ik verkeerd?
Zet mij er maar in op 20 maartquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:51 schreef Hilzillah het volgende:
Mooi topic om te bevallen!
Nog aanpassingen? Doe maar een kwoot!
Is wel een foto van de zijkant maar de beentjes zijn er dan voor. Foto's zijn uitgeprint, heb geen scanner.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:31 schreef DJMomo het volgende:
Ennieweej, nummer, fijn, paar bonus dagen! heb je zelf geen goede foto van de zijkant waarop wíj een nub kunnen ontwaren?
Wat doet jouw man normaal gesproken nog meer dat je dan wel misselijk bent en nu nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:04 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook voor de verandering heerlijk geslapen met maar weinig plaspauzes. Werd vanmorgen een beetje verward wakker omdat mijn man allang naar zijn werk was
. Normaal worden we samen wakker, zwaai ik hem uit en kruip ik nog een uurtje terug, maar vanmorgen heeft hij heel zachtjes gedaan en me laten slapen
![]()
.
Werd vanmorgen ook voor het eerst in drie maanden wakker zonder misselijk te zijn!
VL mag/wil niks en heeft dus nu voor het eerst acupunctuur geprobeerd. We zijn/waren beide wel wat sceptisch, maar ze heeft er zeker baat bij, migraine is na een week of 5 wel een keer teruggekomen (terwijl ze het normaal om de 3 weken heeft) maar veel minder heftig, tegelijk waren er ook wat spanningen op het werk, waarvan ik overtuigd ben dat het de oorzaak is dat de migraine even terug kwam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef Cwen het volgende:
Nikki, Burdie, VL van NoBoNo en Mo, wat rot van de migraine! Ik hoop dat er iets is wat jullie mogen!
Fijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:23 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
VL mag/wil niks en heeft dus nu voor het eerst acupunctuur geprobeerd. We zijn/waren beide wel wat sceptisch, maar ze heeft er zeker baat bij, migraine is na een week of 5 wel een keer teruggekomen (terwijl ze het normaal om de 3 weken heeft) maar veel minder heftig, tegelijk waren er ook wat spanningen op het werk, waarvan ik overtuigd ben dat het de oorzaak is dat de migraine even terug kwam.
Heel logisch! Zou ik denk ik ook niet doen, maar idd, wel na 41 weken om een inleiding te voorkomenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:45 schreef hilliebillie het volgende:
Cwen, bij mij was het goed als ik het volgende week bij de afspraak doorgaf of ik wel of niet gestript wil worden. Ik heb me net wat ingelezen en ik nijg er nu naar het niet te laten doen. Met name omdat 1x vaak nog niet het gewenste effect heeft en soms alleen loos gerommel veroorzaakt, en vijf dagen later m'n zoontje jarig is. vind ik toch een risico dat ze wellicht op de zelfde dag geboren gaan worden (is het dat toch wel) dus ik denk dat ik daarmee nog een weekje wacht tot een of twee dagen na z'n verjaardag. Voel ik me prettiger bij. En als baby zelf beslist om op dr broertjes verjaardag geboren te worden dan heeft ze in ieder geval zelf die dag gekozen
Ik denk wel dat ik me liever bij 41.4 of 41.5 laat strippen om zo een inleiding te voorkomen, want dat wil ik helemaal graag voorkomen.
wel vervelend Cwen dat je zo vaak wakker wordt door bekkenpijn, maar wel fijn dat je er dan niet ook nog eens uit moet om te plassen!
nikki wat vervelend van je migraine, dat klinkt wel echt vreselijk. Hopelijk dat er toch nog een oplossing is qua medicatie of evt acupunctuur.
burdie wat lekker dat je niet misselijk wakker wordt!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja das wel jammer..maar marktplaats goed in de gaten houden! Zal ook wel meekijken voor je
Over 24 dagen oftewel 15 werkdagen oftewel 6 september laatste werkdag (4 weken van tevoren)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
voor alle stickers en goede echo's
Wanneer ga je met verlof Gotc?
Je kunt toch nog steeds eerder gaan? Alhoewel, dat zou dan morgen zijn ofzo, maar je mag ook 5 weken vantevoren gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Over 24 dagen oftewel 15 werkdagen oftewel 6 september laatste werkdag (4 weken van tevoren)
Achteraf had ik misschien moeten kiezen voor 6 weken van tevoren, mja, zie/zag er geen reden voor
En jij??
Ik heb ook 5 september laatste werkdag, ook 4 weken van te voren, maar heb er een week vakantie aangeplakt, dus ben dan 35 weken. Is zoiets niet te regelen? Merk dat ik ook heel erg er naar uit kijk, en liefst niet te veel gedoe meer op werk + het zwaarder wordende reizen naar werk. Zoiets nog mogelijk bij jou?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Over 24 dagen oftewel 15 werkdagen oftewel 6 september laatste werkdag (4 weken van tevoren)
Achteraf had ik misschien moeten kiezen voor 6 weken van tevoren, mja, zie/zag er geen reden voor
En jij??
34 weken is over 2 wekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:39 schreef Sull het volgende:
[..]
Je kunt toch nog steeds eerder gaan? Alhoewel, dat zou dan morgen zijn ofzo, maar je mag ook 5 weken vantevoren gaan.
Heb je wel ZEZ aangevraagd? En heb je voor mij een link naar je webwinkel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben eigen baas(je). Dit weekend verander ik mijn webwinkel zodat er wat minder werk aan is. Verder werk ik gewoon door zolang het kan. Het is niet zo heel intensief werk. En mijn man neemt ook vaak een deel werk over.
Zoiets is ook wellicht nog mogelijk, lag er gisteren nog aan te denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik heb ook 5 september laatste werkdag, ook 4 weken van te voren, maar heb er een week vakantie aangeplakt, dus ben dan 35 weken. Is zoiets niet te regelen? Merk dat ik ook heel erg er naar uit kijk, en liefst niet te veel gedoe meer op werk + het zwaarder wordende reizen naar werk. Zoiets nog mogelijk bij jou?
Ik herken dat heel erg, maar geloof mij (ik was vorige zwangerschap nog niet eens met verlof, en kind kwam met 35 weken), die periode is heel belangrijk, en ik heb dus echt een verlof gemist van te voren, je weet nooit hoe het loopt en als je er aan toe bent, gewoon regelen! Belangrijk voor jou fysieke en geestelijke gestel!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets is ook wellicht nog mogelijk, lag er gisteren nog aan te denkenTegelijkertijd ben ik zo'n knuppel die niet 'lastig' wil zijn ofzo, terwijl de enige die ik ermee heb is mezelf. Het feit dat m'n leidinggevende nu precies 2 weken op vakantie is helpt niet overigens. En zijn 'vervanger' maakt zich 24/7 druk om de extreem lage bezetting
Men, wat een geklaag van mijn kantExcuus!
Nou daar ben ik inmiddels ook wat huiverig voor, dat Bob ineens besluit om eerder te komen en dat ik simpelweg geen verlof heb gehad voor mezelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:51 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg, maar geloof mij (ik was vorige zwangerschap nog niet eens met verlof, en kind kwam met 35 weken), die periode is heel belangrijk, en ik heb dus echt een verlof gemist van te voren, je weet nooit hoe het loopt en als je er aan toe bent, gewoon regelen! Belangrijk voor jou fysieke en geestelijke gestel!!
(Zeg ik heel makkelijk, want eigk. zou het voor mijn bekken beter zijn met 34 weken te stoppen, maar dat lukt me ook niet goed om dat in mn hoofd recht te breien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |