Linda nog steeds niet, en volgens mij wilde NoBoNo het er niet precies in hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef GotC het volgende:
Misschien dat de 'eind januari' mensen inmiddels een datum hebben?
Dat waren hier ook de maximale waarden bij de glucose testquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Jipster het volgende:
Ik ga toch weer contact opnemen zkh met betrekking tot zw. diabetes, want nu ruim 1,5u na het eten bloedsuiker van 11.8Ik vind het irritant, ze gaan er vrij laconiek mee om. De suikertest met 23 weken was goed, en dus zeggen ze dat het prima is, maar ik houd wekelijks een dagcurve bij, en de bloedsuikers zijn vaak ongeveer 2u na het eten redelijk nog hoog,tegen de 9 of net onder de 10. Vorige week aangegeven maar dat vond de klinisch vk niet hoog genoeg, pas bij 11 moest ik aan de bel trekken. Nou ja, dat heb ik dus nu. Niet leuk, maar ook wel fijn, want het zat mij al steeds niet lekker, want J was ook echt suikerbaby met zn 35 weken en daar kwamen ze ook pas toen achter. En dan heb je nu ook nog verhoogde kans als je al keer eerder hebt gehad en zit in de familie etc. En die ene suikertest met 24 weken zegt echt nog helemaal niks..
![]()
Overigens geeft Diabetes Fonds hele andere waarden aan bij zw. diabetes, nml.:
U hebt zwangerschapsdiabetes als uw bloedsuiker:
'nuchter' meer dan 5,3 mmol/liter is. Nuchter betekent acht uur daarvoor niets gegeten of gedronken, behalve water of thee zonder suiker.
'niet-nuchter' 1 uur na de maaltijd meer dan 7,8 mmol/liter is, of 2 uur na de maaltijd meer dan 6,7 mmol/liter.
Wel bijzonder zo'n verschil..
Niet zonder onze eigen Hilz.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:21 schreef Hilzillah het volgende:
Jullie hadden wel door mogen kletsen hoor
Ik heb ondertussen drie dataquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Linda nog steeds niet, en volgens mij wilde NoBoNo het er niet precies in hebben?
Kun je geen gemiddelde nemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen drie dataadhv mijn laatste menstruatie, naar de grootte vd eerste baby en naar de grootte vd tweede baby
ik merk het wel wanneer ze komen
Dan zou het 7 feb. worden. Dat is de datum adhv baby 2, het spekkiequote:
Ja das wel jammer..maar marktplaats goed in de gaten houden! Zal ook wel meekijken voor jequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:53 schreef ProjSkippy het volgende:
Ow Bla.. Jammer dat jij niet nu al op knappen staat en ik pas ergens in april, want dan ging ik je echt stalken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:24 schreef Jipster het volgende:
Ik ga toch weer contact opnemen zkh met betrekking tot zw. diabetes, want nu ruim 1,5u na het eten bloedsuiker van 11.8Ik vind het irritant, ze gaan er vrij laconiek mee om. De suikertest met 23 weken was goed, en dus zeggen ze dat het prima is, maar ik houd wekelijks een dagcurve bij, en de bloedsuikers zijn vaak ongeveer 2u na het eten redelijk nog hoog,tegen de 9 of net onder de 10. Vorige week aangegeven maar dat vond de klinisch vk niet hoog genoeg, pas bij 11 moest ik aan de bel trekken. Nou ja, dat heb ik dus nu. Niet leuk, maar ook wel fijn, want het zat mij al steeds niet lekker, want J was ook echt suikerbaby met zn 35 weken en daar kwamen ze ook pas toen achter. En dan heb je nu ook nog verhoogde kans als je al keer eerder hebt gehad en zit in de familie etc. En die ene suikertest met 24 weken zegt echt nog helemaal niks..
![]()
Overigens geeft Diabetes Fonds hele andere waarden aan bij zw. diabetes, nml.:
U hebt zwangerschapsdiabetes als uw bloedsuiker:
'nuchter' meer dan 5,3 mmol/liter is. Nuchter betekent acht uur daarvoor niets gegeten of gedronken, behalve water of thee zonder suiker.
'niet-nuchter' 1 uur na de maaltijd meer dan 7,8 mmol/liter is, of 2 uur na de maaltijd meer dan 6,7 mmol/liter.
Wel bijzonder zo'n verschil..
Tis via facebookquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Cwen het volgende:
Verder zag ik veel Marktplaats, leuke dingen zeg!
Hier in de buurt (015) kan ik die vraag en aanbod of andere dinges van jou niet vinden, Hilz! Of google ik verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |