Volkstkrant zegt van wel ook zo'n krant waardeloosquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volkstkrant zegt van wel ook zo'n krant waardeloosik hoor inderdaad bij editieNL dat ie in Laage Vuursche wordt begraven!
Hou op jij baasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
. Je moet gewoon lezen.
"De bijzetting van prins Friso in de koninklijke crypte in de Nieuwe Kerk in Delft zou 'een logische en voor de hand liggende keuze' zijn. ."
Zou een logische keuze zijn ... Is iemands mening en die persoon blijkt dus ongelijk te hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn bron komt van de Volkstkrant dus goed lezen jij vogel
Haaibaaike is al een dagje ouder hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Je moet gewoon lezen.
"De bijzetting van prins Friso in de koninklijke crypte in de Nieuwe Kerk in Delft zou 'een logische en voor de hand liggende keuze' zijn. ."
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je hebt een cursus begrijpend lezen nodig denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Dat blijkt ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Haaibaaike is al een dagje ouder he![]()
quote:Uitvaart Friso vrijdag in besloten kring
De dienst in de Stulpkerk zal worden geleid door dominee Carel ter Linden. Daarna wordt prins Friso begraven op de daarbij gelegen begraafplaats. Later dit jaar vindt een herdenkingsbijeenkomst voor prins Friso plaats.
Lage Vuursche, in de gemeente Baarn, is de plek waar prinses Beatrix eind dit jaar of begin volgend jaar naartoe verhuist. Zij zal daar gaan wonen op kasteel Drakensteyn. Prins Friso beleefde er samen met koning Willem-Alexander en prins Constantijn zijn kindertijd.
Bron: Telegraaf
quote:Prins Friso vrijdag in besloten kring begraven
Prins Friso wordt vrijdag in besloten kring begraven in Lage Vuursche, in de gemeente Baarn. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
De dienst in de Stulpkerk zal worden geleid door dominee Carel ter Linden. Daarna wordt prins Friso begraven op de daarbij gelegen begraafplaats. Later dit jaar vindt een herdenkingsbijeenkomst voor prins Friso plaats.
Halfstok
Minister-president Mark Rutte heeft besloten dat de vlaggen op gebouwen van de rijksoverheid, provincies en gemeenten vrijdag halfstok gaan, aldus de RVD. In de zogeheten vlaginstructie wordt ook Caribisch Nederland gevraagd om de vlag halfstok te hangen, net als de diplomatieke posten in het buitenland.
Prins Friso overleed maandag op 44-jarige leeftijd aan de gevolgen van het ski-ongeluk dat hij in februari 2012 had in het Oostenrijkse Lech. Sinds dat ongeluk lag hij in coma.
Bron: Volkskrant
quote:Begrafenis Prins Friso - Het Koninklijk Huis
De begrafenis van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso vindt plaats op vrijdagmiddag 16 augustus in besloten kring in Lage Vuursche, gemeente Baarn.
Na een dienst in de Stulpkerk in Lage Vuursche wordt de Prins begraven op de daarbij gelegen begraafplaats.
De dienst wordt geleid door dominee C.A. ter Linden.
Later dit jaar vindt een herdenkingsbijeenkomst voor Prins Friso plaats.
Bron: www.koninklijkhuis.nl
Cremeren ze hem langzaam?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Vrijdag is de begrafenis in besloten kring op een Laag Vuurtje.
Ik heb het idee dat de RVD het erom doet, even wachten tot de kranten in de kiosk liggen en dan roepen we daarna wat anders. Maar wel net voor het 18u journaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volkstkrant zegt van wel ook zo'n krant waardeloosik hoor inderdaad bij editieNL dat ie in Laage Vuursche wordt begraven!
Anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Topic #45, serieus?, de beste man is gister overleden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Topic #45, serieus?, de beste man is gister overleden. Iedereen heel de nacht opgebleven om erover te praten?
En dat voor een PRISMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef .PRISM het volgende:
Oh, wehehe. Net paar keer op 'vorige topic in de reeks' geramd. Loopt dus al anderhalf jaar inderdaad. Excuus
Ook de TT moet actueel blijvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Topic #45, serieus?, de beste man is gister overleden. Iedereen heel de nacht opgebleven om erover te praten?
Vooruitziende blik denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Als ik geweten had dan had ik er niet hier geplaatstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat de RVD het erom doet, even wachten tot de kranten in de kiosk liggen en dan roepen we daarna wat anders. Maar wel net voor het 18u journaal.
Rtl was eerder vandaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de RVD het erom doet, even wachten tot de kranten in de kiosk liggen en dan roepen we daarna wat anders. Maar wel net voor het 18u journaal.
Niks verkeerds aan dat stuk toch? Iemand speculeerde en had het bij het verkeerde eind. Gebeurt hier zo vaakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik geweten had dan had ik er niet hier geplaatst
Ja, wilde net mijn post gaan editen, omdat er blijkbaar wel camera's bijzijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat altijd zo dubbel, een besloten begrafenis waar dan wèl beelden van te zien zijn.
(Want dat zeggen ze net op het journaal, dat er wel beelden van op televisie te zien zullen zijn).
Daar had ik het net met mijn moeder over, die zei hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
Omdat Beatrix eind dit jaar weer op Drakensteyn gaat wonen (in Baarn), is de begraafplaats straks op loopafstand voor haar. Ook weer een heel begrijpelijke reden dus.
Zouden Mabel en kindjes misschien (voorlopig) bij Bea gaan wonen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |