Cremeren ze hem langzaam?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Vrijdag is de begrafenis in besloten kring op een Laag Vuurtje.
Ik heb het idee dat de RVD het erom doet, even wachten tot de kranten in de kiosk liggen en dan roepen we daarna wat anders. Maar wel net voor het 18u journaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volkstkrant zegt van wel ook zo'n krant waardeloosik hoor inderdaad bij editieNL dat ie in Laage Vuursche wordt begraven!
Anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Topic #45, serieus?, de beste man is gister overleden.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Topic #45, serieus?, de beste man is gister overleden. Iedereen heel de nacht opgebleven om erover te praten?
En dat voor een PRISMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef .PRISM het volgende:
Oh, wehehe. Net paar keer op 'vorige topic in de reeks' geramd. Loopt dus al anderhalf jaar inderdaad. Excuus
Ook de TT moet actueel blijvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Topic #45, serieus?, de beste man is gister overleden. Iedereen heel de nacht opgebleven om erover te praten?
Vooruitziende blik denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef .PRISM het volgende:
Als ik geweten had dan had ik er niet hier geplaatstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het idee dat de RVD het erom doet, even wachten tot de kranten in de kiosk liggen en dan roepen we daarna wat anders. Maar wel net voor het 18u journaal.
Rtl was eerder vandaag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de RVD het erom doet, even wachten tot de kranten in de kiosk liggen en dan roepen we daarna wat anders. Maar wel net voor het 18u journaal.
Niks verkeerds aan dat stuk toch? Iemand speculeerde en had het bij het verkeerde eind. Gebeurt hier zo vaakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik geweten had dan had ik er niet hier geplaatst
Ja, wilde net mijn post gaan editen, omdat er blijkbaar wel camera's bijzijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat altijd zo dubbel, een besloten begrafenis waar dan wèl beelden van te zien zijn.
(Want dat zeggen ze net op het journaal, dat er wel beelden van op televisie te zien zullen zijn).
Daar had ik het net met mijn moeder over, die zei hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
Omdat Beatrix eind dit jaar weer op Drakensteyn gaat wonen (in Baarn), is de begraafplaats straks op loopafstand voor haar. Ook weer een heel begrijpelijke reden dus.
Zouden Mabel en kindjes misschien (voorlopig) bij Bea gaan wonen?![]()
Ik heb het idee dat Mabel zich haar eigen wensen niet zou laten ontnemen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Ik hoop dat het ook de beslissing van Mabel was eigenlijk.
Vanaf het begin heb ik het idee dat zij weinig echt te vertellen heeft over wat er allemaal gebeurt.
Volledig uit de lucht gegrepen, geen bron, gewoon mijn gevoel, en ergens ook logisch omdat Bea staatshoofd is etc, maar als ik dit dan weer hoor vraag ik me af wie de beslissingen neemt daar.
Ja, als het in Groningen was hadden ze ergens langere kabels vandaan moeten halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lekker dichtbij Hilversum, dat is wel handig voor de live-uitzending van de begrafenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |