fok! is geen democratiequote:
Er zijn 101 plekken op Fok! waar jij kan vertellen dat je republikein bent en/of erover wil discussiėren. Dit topic gaat over een overleden prins, en overleden prinsen hoeven we niet te beledigen met antimonarchistische leuzen. Als jou het niet boeit dan prima, er staan nog 2007684 andere topics voor je klaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het gaat om dat ik tegen het koningshuis ben en fok blijkbaar een monarchise aard heeft.
Je hoeft niet op FOK! te posten hoor, ga je gewoon een weekje weg is alles is weer normaal voor je.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het gaat om dat ik tegen het koningshuis ben en fok blijkbaar een monarchise aard heeft.
Welke stekker?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Ach, bij de 'normale' burger was de stekker er anderhalf jaar geleden al uitgetrokken.
Het doet me echt helemaal niets. De komende weken zullen de programma's op de televisie wel weer gevuld worden met wat voor fantastische man hij is geweest.
Mijn onlangs overleden buurman heeft 10 jaar lang vrijwillig met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Heb ik nog niks over gehoord op tv.
Ik ook niet, maar ik ken je buurman dan ook niet, net zo als de meeste anderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Ach, bij de 'normale' burger was de stekker er anderhalf jaar geleden al uitgetrokken.
Het doet me echt helemaal niets. De komende weken zullen de programma's op de televisie wel weer gevuld worden met wat voor fantastische man hij is geweest.
Mijn onlangs overleden buurman heeft 10 jaar lang vrijwillig met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Heb ik nog niks over gehoord op tv.
Die er anderhalf jaar geleden nog inzat.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:05 schreef Trebo het volgende:
Point wel taken. Inderdaad, ze hadden toen de stekker eruit moeten trekken, of beter nog, nooit begonnen met reanimeren..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die as anderhalf jaar geleden nog inzat.
In dat ziekenhuis waar ze eventueel gewoon de behandeling hadden kunnen kopen.
Zoals ze wel meer kunnen kopen wat Jan Modaal niet kan betalen, en zoals wel meer rijken kunnen kopen.
Daar zijn sommige mensen jaloers op.
Ja daar hebben ze ook echt keihard voor gewerktquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een gouden lepel...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook echt keihard voor gewerkt
Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook echt keihard voor gewerkt
Punt is dat de adel door de staat wordt gefinancierd en Heineken niet. Daar ligt het dus gevoelig bij de republikeintjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?
Als je rijk bent heb je meer mogelijkheden, en dan maakt het weinig uit of je rijk bent omdat je moeder van Oranje heet, of omdat je vader Heineken heette.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Punt is dat de adel door de staat wordt gefinancierd en Heineken niet. Daar ligt het dus gevoelig bij de republikeintjes.
Aha dus al die coma patienten zijn familie van quote 500 lui? Mooi levenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die er anderhalf jaar geleden nog inzat.
In dat ziekenhuis waar ze eventueel gewoon de behandeling hadden kunnen kopen.
Zoals ze wel meer kunnen kopen wat Jan Modaal niet kan betalen, en zoals wel meer rijken kunnen kopen.
Friso kreeg geen toelage van de staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Punt is dat de adel door de staat wordt gefinancierd en Heineken niet. Daar ligt het dus gevoelig bij de republikeintjes.
Nee mama laat haar zoon barsten wil je zeggen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Friso kreeg geen toelage van de staat.
Ik blijf jou ook maar tegenkomen in verschillende topics op Fok, maffia maatje van mequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal afgunstig als iemand iets heeft wat zij niet hebben. Dat uit zich dan zo. Dat de koninklijke familie in een jaar meer voor de Staat verdient dan zij hun hele leven bij elkaar, dat doet er niet toe.
Je weet niet precies wat ze doen, en ze hebben wat jij niet hebt, dus ben je boos!Zo gaat dat.
Heb je zijn cv wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee mama laat haar zoon barsten wil je zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |