Kijk die pot van gisteren maar terug. Meneer de Jong speelde weer verstoppertje. Hij maakt een goede goal, maar voor de rest was hij nergens te bekennen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dit heb je nog nooit gedaan dus kom maar op met wat argumenten die ergens op gebaseerd zijn
Pfoe, één wedstrijd. Ik ben overtuigd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk die pot van gisteren maar terug. Meneer de Jong speelde weer verstoppertje. Hij maakt een goede goal, maar voor de rest was hij nergens te bekennen.
Hij maakt tenminste altijd zn goal. Kan je van Siggy niet zeggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk die pot van gisteren maar terug. Meneer de Jong speelde weer verstoppertje. Hij maakt een goede goal, maar voor de rest was hij nergens te bekennen.
Een wedstrijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo maar jij ziet het niet goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat hij zo onzichtbaar is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo maar jij ziet het niet goed.
Nogmaals, het is maar 1 wedstrijd. Beperkte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat hij zo onzichtbaar is?
De Jong is helemaal niet onzichtbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké, nog genoeg andere wedstrijden hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is maar 1 wedstrijd. Beperkte.
Geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké, nog genoeg andere wedstrijden hoor.
Je moet wat minder alleen naar de bal kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tarado het volgende:
Hoe dan ook De Jong en Eriksen zijn de 2 belangrijkste spelers, doet er dan niet zoveel toe wie je van de 2 het best/belangrijkst vindt, als er 1 wegvalt is het gewoon een enorme verzwakking
Nou kom maar op voorbeelden en feiten hebben we nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké, nog genoeg andere wedstrijden hoor.
Al zijn wedstrijden op rechtshalf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden dan?
Dan ben ik 9 weken kapotquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoor
Dat is de belangrijkste. Nu verzwakken we niet heel erg, maar als Eriksen weggaat kunnen we beter stoppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoor
Lekker overtuigend dit. Maak het eens wat meer uitgebreid en wat feiten/aanwijzingen. Hier heb ik he-le-maal niets aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn wedstrijden op rechtshalf.
Zwaar overschat hier juist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Siem is zwaar onderschat. 6 weken zonder hem kost punten.
Ik heb niet alle wedstrijden op mijn computer staan, sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker overtuigend dit. Maak het eens wat meer uitgebreid en wat feiten/aanwijzingen. Hier heb ik he-le-maal niets aan.
specifieke wedstrijden en voorbeelden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle wedstrijden op mijn computer staan, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |