SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schone denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:45 schreef Stiggie het volgende:
Ben benieuwd wat de grote Frank hier op gaat verzinnen
Schone lijkt me de logische vervanger, maar die is toch een stuk minderquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:45 schreef Stiggie het volgende:
Ben benieuwd wat de grote Frank hier op gaat verzinnen
Zal wel op de slotdag nog weg worden gehaald, of 1/2 dagen daarvoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fulham wil Enoh nog steeds maar wil alleen niet betalen
Schone is niet meer dan opvulling in deze Ajax-selectie . Zoiets was Rudy vroeger ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone lijkt me de logische vervanger, maar die is toch een stuk minder
Vorig jaar op rechtsbuiten de revelatie die Ajax nodig had in aanloop naar de 32e titel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schone is niet meer dan opvulling in deze Ajax-selectie . Zoiets was Rudy vroeger ook
Bij Sjek is het al zeker dat PSV kampioen wordt. Daar zitten ze met de broek op de enkels.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef Wessiej het volgende:
Check hoe ze trouwens bij VI vanavond 110% draaien en zeggen dat PSV fluitend kampioen wordt. Quoten van dit bericht mag zo rond 20:44
Klopt wel, net niet goed genoegquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schone is niet meer dan opvulling in deze Ajax-selectie . Zoiets was Rudy vroeger ook
Alles op basis van die twee goals in de kampioenswedstrijd tegen Twente.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Jong belangrijker dan Eriksen? Op basis waarvan in vredesnaam?
Altijd nodig als je hem nodig hebt, maakt het verschil, al 3 jaar topscorer, maakt in de CL bijna alle goals, kan bijna op elke plek uit de voeten, gaat goed om met het team. Als het team hem nodig heeft is hij er. Eriksen gaat mee in de flow van het team, standaardsituaties uitgesloten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Jong belangrijker dan Eriksen? Op basis waarvan in vredesnaam?
Dat zie je terug in de cijfers idd...quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorig jaar op rechtsbuiten de revelatie die Ajax nodig had in aanloop naar de 32e titel.
Eriksen is de flow van het team.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Altijd nodig als je hem nodig hebt, maakt het verschil, al 3 jaar topscorer, maakt in de CL bijna alle goals, kan bijna op elke plek uit de voeten, gaat goed om met het team. Als het team hem nodig heeft is hij er. Eriksen gaat mee in de flow van het team, standaardsituaties uitgesloten.
Neehee, jij hebt echt een beperking. Iedereen vindt dat Siem waardevol is, en je kan van de 3 miljoen mensen die je ondervaagt, maar een klein klaslokaaltje vullen die siem niet waardevol vindt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles op basis van die twee goals in de kampioenswedstrijd tegen Twente.
Dat, het belang van De Jong word wel eens onderschatquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Altijd nodig als je hem nodig hebt, maakt het verschil, al 3 jaar topscorer, maakt in de CL bijna alle goals, kan bijna op elke plek uit de voeten, gaat goed om met het team. Als het team hem nodig heeft is hij er. Eriksen gaat mee in de flow van het team, standaardsituaties uitgesloten.
Ga weg joh pannekoekquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles op basis van die twee goals in de kampioenswedstrijd tegen Twente.
Mwa, is wat teveel eer, maar hij heeft zijn aandeel gehad, hij is wel een intelligente spelerquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorig jaar op rechtsbuiten de revelatie die Ajax nodig had in aanloop naar de 32e titel.
Cijfers zijn bikini's, je ziet niet alles eraanquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zie je terug in de cijfers idd...
Heeft het wel een stuk beter gedaan dan mensen hadden verwacht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, is wat teveel eer, maar hij heeft zijn aandeel gehad, hij is wel een intelligente speler
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cijfers zijn bikini's, je ziet niet alles eraan
Hij voetbalde lekker mee , meer nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cijfers zijn bikini's, je ziet niet alles eraan
Dat is waar, nu hopen dat hij boven zichzelf uit gaat stijgenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft het wel een stuk beter gedaan dan mensen hadden verwacht.
Al vaak genoeg gegeven anders hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehee, jij hebt echt een beperking. Iedereen vindt dat Siem waardevol is, en je kan van de 3 miljoen mensen die je ondervaagt, maar een klein klaslokaaltje vullen die siem niet waardevol vindt.
Kom jij nou eens met een uitgebreide en overtuigende post (met goede argumenten, niet van die slappe oneliners) waarom siem niet de waardevolste is. Kansloze kleuter.
Nee dit heb je nog nooit gedaan dus kom maar op met wat argumenten die ergens op gebaseerd zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gegeven anders hoor.
En jij kan alleen maar op de man spelen, dus hou jij je maar helemaal buiten discussies.
Al vaak genoeg gegeven? Niemand is nog op geen enkele manier overtuigd van jouw (voor je het zo ver mag noemen) argumenten. Zoek dan eens jouw posts op waarvan jij zegt, hiermee kan ik ze overtuigen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gegeven anders hoor.
En jij kan alleen maar op de man spelen, dus hou jij je maar helemaal buiten discussies.
Kijk die pot van gisteren maar terug. Meneer de Jong speelde weer verstoppertje. Hij maakt een goede goal, maar voor de rest was hij nergens te bekennen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dit heb je nog nooit gedaan dus kom maar op met wat argumenten die ergens op gebaseerd zijn
Pfoe, één wedstrijd. Ik ben overtuigd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk die pot van gisteren maar terug. Meneer de Jong speelde weer verstoppertje. Hij maakt een goede goal, maar voor de rest was hij nergens te bekennen.
Hij maakt tenminste altijd zn goal. Kan je van Siggy niet zeggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk die pot van gisteren maar terug. Meneer de Jong speelde weer verstoppertje. Hij maakt een goede goal, maar voor de rest was hij nergens te bekennen.
Een wedstrijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo maar jij ziet het niet goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat hij zo onzichtbaar is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo maar jij ziet het niet goed.
Nogmaals, het is maar 1 wedstrijd. Beperkte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat hij zo onzichtbaar is?
De Jong is helemaal niet onzichtbaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké, nog genoeg andere wedstrijden hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is maar 1 wedstrijd. Beperkte.
Geef eens wat voorbeelden dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké, nog genoeg andere wedstrijden hoor.
Je moet wat minder alleen naar de bal kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tarado het volgende:
Hoe dan ook De Jong en Eriksen zijn de 2 belangrijkste spelers, doet er dan niet zoveel toe wie je van de 2 het best/belangrijkst vindt, als er 1 wegvalt is het gewoon een enorme verzwakking
Nou kom maar op voorbeelden en feiten hebben we nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm oké, nog genoeg andere wedstrijden hoor.
Al zijn wedstrijden op rechtshalf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden dan?
Dan ben ik 9 weken kapotquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoor
Dat is de belangrijkste. Nu verzwakken we niet heel erg, maar als Eriksen weggaat kunnen we beter stoppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoor
Lekker overtuigend dit. Maak het eens wat meer uitgebreid en wat feiten/aanwijzingen. Hier heb ik he-le-maal niets aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn wedstrijden op rechtshalf.
Zwaar overschat hier juist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Siem is zwaar onderschat. 6 weken zonder hem kost punten.
Ik heb niet alle wedstrijden op mijn computer staan, sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker overtuigend dit. Maak het eens wat meer uitgebreid en wat feiten/aanwijzingen. Hier heb ik he-le-maal niets aan.
specifieke wedstrijden en voorbeelden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle wedstrijden op mijn computer staan, sorry.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
specifieke wedstrijden en voorbeelden.
Ik wil diepgaande analyses zien.
quote:
Van hem liever niet en dat kan hij ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jan van Halst en heb geen beelden. En ik hoef jou ook helemaal niet te overtuigen. Zolang ik het zelf maar zie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebtquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van hem liever niet en dat kan hij ook niet
Dus je ziet dingen die er niet zijn? Zou eens naar de dokter gaan als ik jou wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jan van Halst en heb geen beelden. En ik hoef jou ook helemaal niet te overtuigen. Zolang ik het zelf maar zie.
Nou nou, dat is ook overdrevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig dit.
De komende 6 weken hoeven we niet te kijken, want dat gaat niks worden.
Als van Ginkel en de guzman in de selectie zitten dan hoort Siem daar ook. Zeker volgens de criteria van van Gaal. Siem staat er altijd in topwefstrijden.quote:
In vergelijking met jou toch wel heel veel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebt
Je bent zelf een ding dat er niet is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je ziet dingen die er niet zijn? Zou eens naar de dokter gaan als ik jou was
Het komt wel goed hoor, maar ik zit gewoon niet te wachten op pannenkoeken als Serero die wel bij de selectie zal zitten dan.quote:
Dat zal je nog tegenvallen. Ik kan het alleen niet goed uitleggen. Maar ik zie het spelletje prima hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
In vergelijking met jou toch wel heel veel.
Tussenjaar.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig dit.
De komende 6 weken hoeven we niet te kijken, want dat gaat niks worden.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegenvallen. Ik kan het alleen niet goed uitleggen. Maar ik zie het spelletje prima hoor.
Tarado is één van de weinige die ik altijd wat zinnigs zie zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal je nog tegenvallen. Ik kan het alleen niet goed uitleggen. Maar ik zie het spelletje prima hoor.
Laat ik voorop stellen dat ik niet zo extreem als JR_Style93 ben. Van mij hoeft De Jong niet uit het team, maar ik ben het wel met hem eens dat je snel combinatievoetbal niet met De Jong zult bereiken. Ik zou hem graag weer in de spits zien, omdat zijn sterke punten daar meer naar voren komen en zijn zwakke punten minder opvallen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga even inzetten bij de bookie dan. Zal wel niks meer krijgen voor een 2de plek voor Ajax nu Siem er uit ligt.quote:
Ik vind de Jong ook beter in de spits, maar in de wedstrijd tegen PSV uit bijvoorbeeld was hij samen met Eriksen verantwoordelijk voor de dominantie op het middenveld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet zo extreem als JR_Style93 ben. Van mij hoeft De Jong niet uit het team, maar ik ben het wel met hem eens dat je snel combinatievoetbal niet met De Jong zult bereiken. Ik zou hem graag weer in de spits zien, omdat zijn sterke punten daar meer naar voren komen en zijn zwakke punten minder opvallen.
Maar goed:
Altijd nodig als je hem nodig hebt, hij maakt het verschil.
De Jong heeft vorig seizoen vaak zat verstoppertje gespeeld. Het is echt schrikbarend om te zien hoe weinig hoe in sommige wedstrijden in het spel voorkwam. Volgens mij thuis tegen Vitesse maar iets van vijftien balcontacten in de eerste helft. Dat kan echt niet als halfspeler. In vergelijking met Eriksen vind ik dus veel te weinig aanspeelbaar.
Al drie jaar topscorer
Dat valt niet te ontkennen natuurlijk. De Jong scoort erg makkelijk. Tegelijkertijd geeft dat ook onze zwakte in de spits aan. Ik ben al helemaal geen fan van Sightorsson. Ik vind De Jong ook het beste in de spits tot zijn recht komen. Hij kan de bal redelijk vasthouden, goed koppen en een stuk beter kaatsen dan Sightorsson. Laat De Jong het maar uitvechten met Hoesen.
Maakt in de CL bijna alle goals
Klopt weer als een bus. Maar ook gekeken van wie bijna alle assists kwamen? Eriksen uiteraard. Kom ik eigenlijk weer terug op het vorige punt. Ik zie De Jong veel meer als afmaker dan als combinatie/verbindingssspeler. Nog even in vergelijking met Eriksen. Die hield zich nog het meest van iedereen staande in de Champions League. Zeker in de wedstrijden tegen Borussia Dortmund en Manchester City was ie fantastisch.
kan bijna op elke plek uit de voeten
Als halfspeler vind ik hem dus te beperkt. Hij combineert niet snel genoeg, zal handelingssnelheid is niet hoog genoeg. Let op, dit gaat dus wel om het niveau dat Ajax nastreeft. In de Eredivisie kan ie natuurlijk wel prima voor de dag komen daarmee. Onder Jol had ie als diepgaande 'tien' veruit zijn beste periode, dat past ook het best bij hem. Maar goed, zo speelt Ajax niet meer.
Als het team hem nodig heeft is hij er
Beetje hetzelfde verhaal als het eerste punt. Hij komt in moeilijke wedstrijd regelmatig amper in het spel voor als halfspeler.
Eriksen gaat mee in de flow van het team
Complete lariekoek. Eriksen is de voetballende leider van het team. Wel eens opgevallen wie de richtlijnen geeft bij het waar en wanneer drukzetten? Ook in balbezit komt Eriksen veel meer in het spel voor. Veel meer balcontacten, veel meer assists en veel meer combinaties.
Standaard-situaties uitgesloten
Dat geef je zelf al toe. Eriksen is veel belangrijker met standaardsituaties. Kijk alleen maar naar dit seizoen. Hij forceert de openingsgoal tegen AZ. In de JC-schaal uit een vrije trap de aansluitinstreffer en ook tegen Roda uit een vrije trap al de openingstreffer.
Nogmaals. Van mij hoeft De Jong niet uit het team, ik zou hem graag in de spits zien. Maar als ik half/verbindingsspeler komt hij in vergelijking met Eriksen echt veel tekort voor het niveau dat Ajax nastreeft.
Waarom vergelijk je De Jong met Eriksen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet zo extreem als JR_Style93 ben. Van mij hoeft De Jong niet uit het team, maar ik ben het wel met hem eens dat je snel combinatievoetbal niet met De Jong zult bereiken. Ik zou hem graag weer in de spits zien, omdat zijn sterke punten daar meer naar voren komen en zijn zwakke punten minder opvallen.
Maar goed:
De Jong heeft vorig seizoen vaak zat verstoppertje gespeeld. Het is echt schrikbarend om te zien hoe weinig hoe in sommige wedstrijden in het spel voorkwam. Volgens mij thuis tegen Vitesse maar iets van vijftien balcontacten in de eerste helft. Dat kan echt niet als halfspeler. In vergelijking met Eriksen vind ik dus veel te weinig aanspeelbaar.
Al drie jaar topscorer
Dat valt niet te ontkennen natuurlijk. De Jong scoort erg makkelijk. Tegelijkertijd geeft dat ook onze zwakte in de spits aan. Ik ben al helemaal geen fan van Sightorsson. Ik vind De Jong ook het beste in de spits tot zijn recht komen. Hij kan de bal redelijk vasthouden, goed koppen en een stuk beter kaatsen dan Sightorsson. Laat De Jong het maar uitvechten met Hoesen.
Klopt weer als een bus. Maar ook gekeken van wie bijna alle assists kwamen? Eriksen uiteraard. Kom ik eigenlijk weer terug op het vorige punt. Ik zie De Jong veel meer als afmaker dan als combinatie/verbindingssspeler. Nog even in vergelijking met Eriksen. Die hield zich nog het meest van iedereen staande in de Champions League. Zeker in de wedstrijden tegen Borussia Dortmund en Manchester City was ie fantastisch.
Als halfspeler vind ik hem dus te beperkt. Hij combineert niet snel genoeg, zal handelingssnelheid is niet hoog genoeg. Let op, dit gaat dus wel om het niveau dat Ajax nastreeft. In de Eredivisie kan ie natuurlijk wel prima voor de dag komen daarmee. Onder Jol had ie als diepgaande 'tien' veruit zijn beste periode, dat past ook het best bij hem. Maar goed, zo speelt Ajax niet meer.
Beetje hetzelfde verhaal als het eerste punt. Hij komt in moeilijke wedstrijd regelmatig amper in het spel voor als halfspeler.
Complete lariekoek. Eriksen is de voetballende leider van het team. Wel eens opgevallen wie de richtlijnen geeft bij het waar en wanneer drukzetten? Ook in balbezit komt Eriksen veel meer in het spel voor. Veel meer balcontacten, veel meer assists en veel meer combinaties.
Dat geef je zelf al toe. Eriksen is veel belangrijker met standaardsituaties. Kijk alleen maar naar dit seizoen. Hij forceert de openingsgoal tegen AZ. In de JC-schaal uit een vrije trap de aansluitinstreffer en ook tegen Roda uit een vrije trap al de openingstreffer.
Nogmaals. Van mij hoeft De Jong niet uit het team, ik zou hem graag in de spits zien. Maar als ik half/verbindingsspeler komt hij in vergelijking met Eriksen echt veel tekort voor het niveau dat Ajax nastreeft.
Hij reageert op anderequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je De Jong met Eriksen?
Kan Siem niet beter vergeleken worden met concurrenten voor zijn positie? Ik zie geen betere dan Siem op rechtshalf in ieder geval.quote:
Ik denk toch dat je een beetje onderschat hoe een twee eenheid Eriksen en De Jong zijn geworden, wat van je kritiek had ik ook wel op hem toen hij in het begin op rechtshalf speelde maar dat is al een tijd niet meer zo, die twee vullen en voelen elkaar enorm goed aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar goed:
Al drie jaar topscorer
Klopt, hij heeft flink wat progressie geboekt op de halfpositie. Maar mijn reactie kwam voort omdat er in de vorige reeks werd gesteld dat De Jong beter en belangrijker zou zijn dan Eriksen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je een beetje onderschat hoe een twee eenheid Eriksen en De Jong zijn geworden, wat van je kritiek had ik ook wel op hem toen hij in het begin op rechtshalf speelde maar dat is al een tijd niet meer zo, die twee vullen en voelen elkaar enorm goed aan.
ook een heerlijke aanvoerderquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je een beetje onderschat hoe een twee eenheid Eriksen en De Jong zijn geworden, wat van je kritiek had ik ook wel op hem toen hij in het begin op rechtshalf speelde maar dat is al een tijd niet meer zo, die twee vullen en voelen elkaar enorm goed aan.
Eriksen - Poulsen - Schönequote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Wat loopt er in de jeugd nog rond aan talent wat een beetje niveau heeft en als back-up voor Schone kan dienen ? Dat je er op achteruit gaat de komende weken is zeker maar met Schone kun je het nog enigszins invullen. Maar als die bv geblesseerd uitvalt ?
We zullen het zien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eriksen - Poulsen - Schöne
Meleg - Eriksen - Andersen
Opties zat op het middenveld, ook zonder de Jong
Cillessen/Vermeer
Ligeon/Rhijn - Denswil/Alderweireld - Van der Hoorn/Moisander - Blind/Boilesen
Andersen/Schöne/Sana - Eriksen//Poulsen - Serero/Meleg/Eriksen
--Bojan/Sana---------------Sigthorsson/Hoesen/Klaassen---------------Fischer/Meleg
Beetje zoals jij met Boerrigter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als 80 mensen zeggen dat JR-Style ongelijk heeft dan gaat hij zich alleen nog maar krampachtiger verdedigen en onzin praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |