Dan ben ik 9 weken kapotquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoor
Dat is de belangrijkste. Nu verzwakken we niet heel erg, maar als Eriksen weggaat kunnen we beter stoppen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Eriksen ook nog eens weggaat straks wordt het echt heel kut hoor
Lekker overtuigend dit. Maak het eens wat meer uitgebreid en wat feiten/aanwijzingen. Hier heb ik he-le-maal niets aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn wedstrijden op rechtshalf.
Zwaar overschat hier juist.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Siem is zwaar onderschat. 6 weken zonder hem kost punten.
Ik heb niet alle wedstrijden op mijn computer staan, sorry.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker overtuigend dit. Maak het eens wat meer uitgebreid en wat feiten/aanwijzingen. Hier heb ik he-le-maal niets aan.
specifieke wedstrijden en voorbeelden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle wedstrijden op mijn computer staan, sorry.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
specifieke wedstrijden en voorbeelden.
Ik wil diepgaande analyses zien.
quote:
Van hem liever niet en dat kan hij ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jan van Halst en heb geen beelden. En ik hoef jou ook helemaal niet te overtuigen. Zolang ik het zelf maar zie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebtquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van hem liever niet en dat kan hij ook niet
Dus je ziet dingen die er niet zijn? Zou eens naar de dokter gaan als ik jou wasquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jan van Halst en heb geen beelden. En ik hoef jou ook helemaal niet te overtuigen. Zolang ik het zelf maar zie.
Nou nou, dat is ook overdrevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig dit.
De komende 6 weken hoeven we niet te kijken, want dat gaat niks worden.
Als van Ginkel en de guzman in de selectie zitten dan hoort Siem daar ook. Zeker volgens de criteria van van Gaal. Siem staat er altijd in topwefstrijden.quote:
In vergelijking met jou toch wel heel veel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebt
Je bent zelf een ding dat er niet is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je ziet dingen die er niet zijn? Zou eens naar de dokter gaan als ik jou was
Het komt wel goed hoor, maar ik zit gewoon niet te wachten op pannenkoeken als Serero die wel bij de selectie zal zitten dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |