Wel oppassen dat hij niet voor eigen 16 ineens gaat dribbelen. Serero ben ik wel een beetje klaar mee, heb liever Andersen of Schone.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien dat Serero gevaarlijk kan zijn met zijn diepgang, aangezien hij waarschijnlijk tegenover Vilhena staat.
Maar dat was sowieso het geval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:11 schreef _NZT_ het volgende:
Een voordeeltje, siem blijft dus sowieso
Omdat ie gezegd heeft dat hij bij Ajax blijft? Kan me nog ene meneer Sneijder herrineren die zei dat hij bij Ajax bleef, no matter wat voor een club er langs zou komen... Niet zo naïef zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat was sowieso het geval.
410 heh, zeg eens dat ze die trommels moeten wegdoen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
Krijg ik een mail met daarin een afbeelding van mijn stoelWoehoeee, voor het eerst dat ik hem zie
![]()
[ afbeelding ]
Hooliganquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
Krijg ik een mail met daarin een afbeelding van mijn stoelWoehoeee, voor het eerst dat ik hem zie
![]()
[ afbeelding ]
Hallo onderbuurman.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vet plaatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:47 schreef Ethanolic het volgende:
Weet niet of al gepost, maar wel grappig:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgt die een kans. Heeft erg veel potentie maar waarschijnlijk wordt het Schone...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Andersen kan die positie moeiteloos overnemen lijkt mij.
Wat heeft Andersen al laten zien dan om hem het moeiteloos te laten overnemen ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Klopt ja, moeiteloosquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Minuut of 30 zal wel lukken daarna moet hij aan de beademingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zou jij Schöne doen ja? Hommo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef H.FR het volgende:
Ik zou wel Schöne doen jongens, die heeft een goed afstandsschot en wij hebben Mulder.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zou jij Schöne doen ja? Hommo.
Leuk voor jou maar eerlijkheidshalve is het niet een plek waar ik zou zitten ondanks dat je in 410 zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Altijd die gast die denkt dat hij wijsheid in pacht heeft om tegelijk nooit meer dan 10 of 15 minuten van de wedstrijd te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef stoeltafel het volgende:
Video Analyse AZ - Ajax
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3818.php#post149091
meh, goede plekken en heb ik ook weleens gezeten (incl drinken en etenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk voor jou maar eerlijkheidshalve is het niet een plek waar ik zou zitten ondanks dat je in 410 zit.
(vanuit vak '105')
Hoiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Eerste 15 min ja, wist ik niet. Oplossingen geeft die wel. Wel goed om te zien hoe vaak een Ajax speler een verkeerde keuze maakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Altijd die gast die denkt dat hij wijsheid in pacht heeft om tegelijk nooit meer dan 10 of 15 minuten van de wedstrijd te doen![]()
niet geklikt maar ik weet zeker dat dat nu ook weer is.
Zwartkijker ben je wel hè?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
De Jong stuk
Alderweireld weg
Eriksen die "tottenham een mooie club vindt"
Gefelicteerd met de schaal PSV.
Als die 2 laatsten nou voor zondag weg zijn, wil ik overwegen om de wedstrijd toch te kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
De Jong stuk
Alderweireld weg
Eriksen die "tottenham een mooie club vindt"
Gefelicteerd met de schaal PSV.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 16:55:43Ajax A1 speelt vanavond een oefenduel met Noordwijk. Het duel is vanaf 19:00 uur live te zien op Ajax Exclusive TV. http://t.co/3drMP51xtv reageer retweet
Denk ook niet dat die nog voor hem aankloppen. Hij blijft gewoon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef Mavcovic het volgende:
De Spurs hebben al 6 goeie middenvelders. Zowel ervaren jongens als talenten. Die Eriksen moet daar niet heen gaan als hij slim is. En dat is hij!
Nou ja, wellicht. Maar met die 3 afwezig, al is het bij Siem tijdelijk, wordt Ajax er niet sterker op natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
7 mio is wel een mooi bedrag voor Toby.Ik verwacht niet dat Ajax 15 miljoen voor Tadic gaat neerleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ajax 15 miljoen voor Tadic gaat neerleggen.
En dus is Tadic geen optie. Maar vind dat wel echt een geweldenaar. Hopelijk hebben we in Meleg een soortgelijke speler.quote:
Een extra buitenspeler zou wel geen overbodige luxe zijn op dit momentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dus is Tadic geen optie. Maar vind dat wel echt een geweldenaar. Hopelijk hebben we in Meleg een soortgelijke speler.
Dus Tadic nemen als een 'extra'?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra buitenspeler zou wel geen overbodige luxe zijn op dit moment
Nee zeker niet, maar ik zou geen haalbare optie weten op dit moment. Ook niet mijn taak trouwensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een extra buitenspeler zou wel geen overbodige luxe zijn op dit moment
Blijft een lastige positie om in te vullen en al helemaal bij ons.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik zou geen haalbare optie weten op dit moment. Ook niet mijn taak trouwens.
Hattrickje dit keerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
fischer echte swagger boy
hopelijk trapt hij er weer een paar in tegen feyenoord
Wie zegt dat we nooit meer kampioen wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Wel grappig dat een maand terug de meesten hier zo hadden van. . Als eriksen en de jong verliezen dan wordt het zwaar maar hebben we nog een goede kans op het kampioenschap. Nu na 1 slechte wedstrijd ( oké het voetbal in de andere wedstrijden was ook niet top maar toch) is het ineens: we worden nooit meer kampioen. Alleen maar omdat psv nu 2x succes heeft tegen middelmatige teams.
Iedereen. Behalve hij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie zegt dat we nooit meer kampioen worden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Wel grappig dat een maand terug de meesten hier zo hadden van. . Als eriksen en de jong verliezen dan wordt het zwaar maar hebben we nog een goede kans op het kampioenschap. Nu na 1 slechte wedstrijd ( oké het voetbal in de andere wedstrijden was ook niet top maar toch) is het ineens: we worden nooit meer kampioen. Alleen maar omdat psv nu 2x succes heeft tegen middelmatige teams.
Als Eriksen en De Jong weg zouden gaan zou er volgens Frank versterking nodig zijn extern. Nu is door een blessure De Jong weg en zou eventueel Eriksen binnen twee weken door een transfer kunnen vertrekken. Dan mis je dus 2 key players waar Frank wss niet versterking voor gaat halen voor de vier weken die je zonder De Jong speelt. Maar dat worden dan wel vier zware weken in die zinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Het zou raar zijn als er geen vervanger zou komen wanneer én Eriksen(10 miljoen?) én Alderweireld(7 miljoen) weggaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als Eriksen en De Jong weg zouden gaan zou er volgens Frank versterking nodig zijn extern. Nu is door een blessure De Jong weg en zou eventueel Eriksen binnen twee weken door een transfer kunnen vertrekken. Dan mis je dus 2 key players waar Frank wss niet versterking voor gaat halen voor de vier weken die je zonder De Jong speelt. Maar dat worden dan wel vier zware weken in die zin
17 miljoen is overigens te weinigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als er geen vervanger zou komen wanneer én Eriksen(10 miljoen?) én Alderweireld(7 miljoen) weggaan.
Dat is 17 miljoen die dan stil ligt. Ik neem toch aan dat ze nog wel wat opties klaar hebben staan om op te bieden, aangezien dit scenario (eriksen/alderweireld weg, de jong niet weg maar geblesseerd) niet zo heel raar is.
Nouja Toby is 7/8 waard, 22 mil voor Eriksen vragen is een beetje overdreven maar minstens 15 mil lijkt me realistisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eriksen en Alderweireld weg moet nu zeker 30m opleveren. Anders niet doen.
Als we ze moeten verkopen teken ik daar voor inderdaad. Plus een fijne doorverkoopclausule op Chrisje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja Toby is 7/8 waard, 22 mil voor Eriksen vragen is een beetje overdreven maar minstens 15 mil lijkt me realistisch.
Ik denk dat Bazoer bij de selectie zit zondag. Gaat wel puzzelen worden door dit alles, Jong Ajax speelt weer op vrijdag namelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Zet gewoon lekker Meleg, Andersen en Bazoer in het eerste. Je hebt toch niets te verliezen. En begin daar zondag al mee.
Andersen basisquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Zet gewoon lekker Meleg, Andersen en Bazoer in het eerste. Je hebt toch niets te verliezen. En begin daar zondag al mee.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:55:55Vandaag precies 17 jaar terug werd dit stadion feestelijk geopend. Wat is sindsdien jouw mooiste ArenA-moment? #ajax http://t.co/ILWFzs8tIj reageer retweet
Sensation Black!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:55:55Vandaag precies 17 jaar terug werd dit stadion feestelijk geopend. Wat is sindsdien jouw mooiste ArenA-moment? #ajax http://t.co/ILWFzs8tIj reageer retweet
Eens, die drie kunnen volgens mij veel voetballen. Afgelopen wedstrijden was nou niet bepaald sprankelend. Wel zo dom van de nederlaag zondag, zo ontzettend onnodig. Al 2 rondes al een keer verloren, dikke fail.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Hoezo heb je niks te verliezen? Talentjes opblazen lijkt me ook niet zo'n goed plan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Ik vond Daley de eerste helft tegen AZ eigenlijk eindelijk weer eens goed spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef fantasyboy het volgende:
Beter begint Daley Blind zondag op de bank want hij krijgt het heel moeilijk tegen Schaken. Ik denk dat als Blind zondag speelt dat Feyenoord weles zou kunnen gaan winnen. Blind maakt een zwakke indruk op me vooral tegen AZ.
Blind deed het prima en sowieso moet iedereen wel Schaken kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef fantasyboy het volgende:
Beter begint Daley Blind zondag op de bank want hij krijgt het heel moeilijk tegen Schaken. Ik denk dat als Blind zondag speelt dat Feyenoord weles zou kunnen gaan winnen. Blind maakt een zwakke indruk op me vooral tegen AZ.
Tegen Schaken kan hij aan z'n vertrouwen werkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef fantasyboy het volgende:
Welk probleem?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
Schaken kan ook op links komen te staan, Hoe gaat Ajax dat probleem oplossen in de wedstrijd?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:12 schreef fantasyboy het volgende:
Schaken kan ook op links komen te staan, Hoe gaat Ajax dat probleem oplossen in de wedstrijd?
Ik ben er 1x geweest: Ajax-Real.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
Dat is in ons nadeel...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef fantasyboy het volgende:
Die linksback van jullie is toch geschorst?
Rechtsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef fantasyboy het volgende:
Die linksback van jullie is toch geschorst?
Yep, en het voordeel is voor Ajax.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel zou een bekende zeggen....
Ligeon dacht ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:15 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Owja rechts, welke speler komt daar dan te staan?
Nooit van gehoord. Als dat maar goed gaat in zo een belangrijke wedstrijd.quote:
Feyenoord kan wel lekker achterover leunen en wachten op de foutjes , of ze die af gaan straffen is de vraag, ik denk van niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en het voordeel is voor Ajax.
Met onze verdediging is het weinig lekker achterover leunen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord kan wel lekker achterover leunen en wachten op de foutjes , of ze die af gaan straffen is de vraag, ik denk van niet.
De laatste jaren ging feyenoord gewoon voetballen en aanjagen tegen Ajax. Ik denk dat Koeman dat nu weer van plan is. Als Feyenoord gaat verdedigen dan valt die goal uiteindelijk toch voor ajax. Is zinloos. Ik verwacht een open wedstrijd met aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord kan wel lekker achterover leunen en wachten op de foutjes , of ze die af gaan straffen is de vraag, ik denk van niet.
Dat heb ik weinig gezien, het was in de regel gewoon reactie voetbal van Feyenoord, in zijn eerste jaar wel heel goed in de Arena, toen had Feyenoord kunnen winnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:21 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De laatste jaren ging feyenoord gewoon voetballen en aanjagen tegen Ajax. Ik denk dat Koeman dat nu weer van plan is. Als Feyenoord gaat verdedigen dan valt die goal uiteindelijk toch voor ajax. Is zinloos. Ik verwacht een open wedstrijd met aanvallend voetbal.
Met die 1-1 in de Arena was het zeker geen reactie voetbal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik weinig gezien, het was in de regel gewoon reactie voetbal van Feyenoord, in zijn eerste jaar wel heel goed in de Arena, toen had Feyenoord kunnen winnen.
Zeker wel maar heel goed uitgevoerd, is ook niets mis meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met die 1-1 in de Arena was het zeker geen reactie voetbal.
is dat plaatje van je socrates??quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker wel maar heel goed uitgevoerd, is ook niets mis mee
Nee, echt niet. Het was zelfs zo dat er reactie voetbal door Ajax werd gespeeld. Doelpunt viel niet voor niets uit een corner.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker wel maar heel goed uitgevoerd, is ook niets mis mee
Zo zie je maar, dezelfde wedstrijd en we kijken toch met een wat andere brilquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Het was zelfs zo dat er reactie voetbal door Ajax werd gespeeld. Doelpunt viel niet voor niets uit een corner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |