Wie zegt dat we nooit meer kampioen wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Wel grappig dat een maand terug de meesten hier zo hadden van. . Als eriksen en de jong verliezen dan wordt het zwaar maar hebben we nog een goede kans op het kampioenschap. Nu na 1 slechte wedstrijd ( oké het voetbal in de andere wedstrijden was ook niet top maar toch) is het ineens: we worden nooit meer kampioen. Alleen maar omdat psv nu 2x succes heeft tegen middelmatige teams.
Iedereen. Behalve hij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie zegt dat we nooit meer kampioen worden
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Wel grappig dat een maand terug de meesten hier zo hadden van. . Als eriksen en de jong verliezen dan wordt het zwaar maar hebben we nog een goede kans op het kampioenschap. Nu na 1 slechte wedstrijd ( oké het voetbal in de andere wedstrijden was ook niet top maar toch) is het ineens: we worden nooit meer kampioen. Alleen maar omdat psv nu 2x succes heeft tegen middelmatige teams.
Als Eriksen en De Jong weg zouden gaan zou er volgens Frank versterking nodig zijn extern. Nu is door een blessure De Jong weg en zou eventueel Eriksen binnen twee weken door een transfer kunnen vertrekken. Dan mis je dus 2 key players waar Frank wss niet versterking voor gaat halen voor de vier weken die je zonder De Jong speelt. Maar dat worden dan wel vier zware weken in die zinquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Het zou raar zijn als er geen vervanger zou komen wanneer én Eriksen(10 miljoen?) én Alderweireld(7 miljoen) weggaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als Eriksen en De Jong weg zouden gaan zou er volgens Frank versterking nodig zijn extern. Nu is door een blessure De Jong weg en zou eventueel Eriksen binnen twee weken door een transfer kunnen vertrekken. Dan mis je dus 2 key players waar Frank wss niet versterking voor gaat halen voor de vier weken die je zonder De Jong speelt. Maar dat worden dan wel vier zware weken in die zin
17 miljoen is overigens te weinigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als er geen vervanger zou komen wanneer én Eriksen(10 miljoen?) én Alderweireld(7 miljoen) weggaan.
Dat is 17 miljoen die dan stil ligt. Ik neem toch aan dat ze nog wel wat opties klaar hebben staan om op te bieden, aangezien dit scenario (eriksen/alderweireld weg, de jong niet weg maar geblesseerd) niet zo heel raar is.
Nouja Toby is 7/8 waard, 22 mil voor Eriksen vragen is een beetje overdreven maar minstens 15 mil lijkt me realistisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eriksen en Alderweireld weg moet nu zeker 30m opleveren. Anders niet doen.
Als we ze moeten verkopen teken ik daar voor inderdaad. Plus een fijne doorverkoopclausule op Chrisje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja Toby is 7/8 waard, 22 mil voor Eriksen vragen is een beetje overdreven maar minstens 15 mil lijkt me realistisch.
Ik denk dat Bazoer bij de selectie zit zondag. Gaat wel puzzelen worden door dit alles, Jong Ajax speelt weer op vrijdag namelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Zet gewoon lekker Meleg, Andersen en Bazoer in het eerste. Je hebt toch niets te verliezen. En begin daar zondag al mee.
Andersen basisquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Zet gewoon lekker Meleg, Andersen en Bazoer in het eerste. Je hebt toch niets te verliezen. En begin daar zondag al mee.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:55:55Vandaag precies 17 jaar terug werd dit stadion feestelijk geopend. Wat is sindsdien jouw mooiste ArenA-moment? #ajax http://t.co/ILWFzs8tIj reageer retweet
Sensation Black!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:55:55Vandaag precies 17 jaar terug werd dit stadion feestelijk geopend. Wat is sindsdien jouw mooiste ArenA-moment? #ajax http://t.co/ILWFzs8tIj reageer retweet
Eens, die drie kunnen volgens mij veel voetballen. Afgelopen wedstrijden was nou niet bepaald sprankelend. Wel zo dom van de nederlaag zondag, zo ontzettend onnodig. Al 2 rondes al een keer verloren, dikke fail.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Hoezo heb je niks te verliezen? Talentjes opblazen lijkt me ook niet zo'n goed plan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:16 schreef wolferl het volgende:
Ik vond Daley de eerste helft tegen AZ eigenlijk eindelijk weer eens goed spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef fantasyboy het volgende:
Beter begint Daley Blind zondag op de bank want hij krijgt het heel moeilijk tegen Schaken. Ik denk dat als Blind zondag speelt dat Feyenoord weles zou kunnen gaan winnen. Blind maakt een zwakke indruk op me vooral tegen AZ.
Blind deed het prima en sowieso moet iedereen wel Schaken kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef fantasyboy het volgende:
Beter begint Daley Blind zondag op de bank want hij krijgt het heel moeilijk tegen Schaken. Ik denk dat als Blind zondag speelt dat Feyenoord weles zou kunnen gaan winnen. Blind maakt een zwakke indruk op me vooral tegen AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |