Wat heb je daar nou aan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Srs? Dat je geen nieuwe bestanden erop kan zetten/bestanden kan verwijderen.
Zit altijd op usb sticks die als relatiegeschenk worden uitgedeeld en zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan?Waarom heb je die?
En dWc wil zo'n ding per se gebruiken om zelf shit op te zetten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zit altijd op usb sticks die als relatiegeschenk worden uitgedeeld en zozo'n promo filmpje of iets er op plus die beveiliging zodat mensen er eigenlijk niks aan hebben.
Net of het een skere jongen is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En dWc wil zo'n ding per se gebruiken om zelf shit op te zetten?lol.
Nee, oen. Dat ding kreeg ik bij zo'n antiviruspakket (leeg, gebruiksklaar), er zitten ook al gewoon mp3's enzo op. Alleen ik leende 'm uit, kreeg 'm terug en nu is er ineens write protection op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk geen ander scenario voorstellen nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
lol nooit usb stick uitlenen computer tips 101 virus rootkit botnet ring0 crash cmos flash kapotquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, oen. Dat ding kreeg ik bij zo'n antiviruspakket (leeg, gebruiksklaar), er zitten ook al gewoon mp3's enzo op. Alleen ik leende 'm uit, kreeg 'm terug en nu is er ineens write protection op.
Was dus gewoon aan een mattie voor muziek in de autoquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol nooit usb stick uitlenen computer tips 101 virus rootkit botnet ring0 crash cmos flash kapot
Haha.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, oen. Dat ding kreeg ik bij zo'n antiviruspakket (leeg, gebruiksklaar), er zitten ook al gewoon mp3's enzo op. Alleen ik leende 'm uit, kreeg 'm terug en nu is er ineens write protection op.
zitte gullie nog steeds in die auto te stomenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dus gewoon aan een mattie voor muziek in de auto.
Was je op Appelsap?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waka Flocka was eergister @ Appelsap en gister met DJ Chuckie in Jimmy Woo hè. Heb zo'n langwerpige wietzak met 2 pakjes vloei, 2 tipblokjes en een plastic unit voor je prerolled jonko die hij in het publiek gooide
![]()
.
1 á 2 keer per maand, niks mis meequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zitte gullie nog steeds in die auto te stomen
Kkvieze vlekken in bekleding en plafond en zo zekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1 á 2 keer per maand, niks mis mee.
nee had die goodies gwn overgekocht op marktplaats huehuehue :Squote:
Onbekend zijn met de ingebouwde asbak-unit en afzuiginstallatie in de Maybachquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Kkvieze vlekken in bekleding en plafond en zo zeker.
Je lultquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
nee had die goodies gwn overgekocht op marktplaats huehuehue :S
Misschien heb ik wel een geurmolecuul van je opgesnovenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je lultJe was er wel. Ik was er ook, misschien hebben we wel naast elkaar gestaan
hij heeft zich nog op je afgetrokken van achter een boomquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je lultJe was er wel. Ik was er ook, misschien hebben we wel naast elkaar gestaan
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij heeft zich nog op je afgetrokken van achter een boom
Heb van het zaad een pannenkoekje gebakken met behulp van een aansteker en wat aluminiumfolie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij heeft zich nog op je afgetrokken van achter een boom
Mwhehehe. Maar wat vond jij van Appelsap in z'n totaliteit? Ik vond het een tegenvaller, man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een geurmolecuul van je opgesnoven.
Niks bijzonders, maar Waka was wel vetquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwhehehe. Maar wat vond jij van Appelsap in z'n totaliteit? Ik vond het een tegenvaller, man.
Festival genaamd appelsap, zou er ook niet echt wild van worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwhehehe. Maar wat vond jij van Appelsap in z'n totaliteit? Ik vond het een tegenvaller, man.
Ik heb Waka dus gewoon gemistquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks bijzonders, maar Waka was wel vet. Alleen kort
. Wist niet dat hij gister in Jimmy Woo was though
.
Ik heb er wel een lekker appelsapje gedronkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Festival genaamd appelsap, zou er ook niet echt wild van worden.
Sow he, niet te wild doen he anders stuur ik je naar de jellinekquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er wel een lekker appelsapje gedronken
Je moet wel houden van z'n muziek en z'n wilde performance natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb Waka dus gewoon gemistMaar hoorde juist dat Waka kk lame was?
Festivals hebben per definitie domme namen altijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Festival genaamd appelsap, zou er ook niet echt wild van worden.
Nee, maar hoorde het juist van m'n groep die vet uitkeken naar Waka en daarna dus vet teleurgesteld waren omdat ze vonden dat hij echt een kut optreden gafquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet wel houden van z'n muziek en z'n wilde performance natuurlijk. Ik ga ook niet naar de Toppers oid
.
Wie heeft er gestemd op jou en Krioro voor lekkerste babe van FOK!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Of je koopt gewoon zo'n Cruzer voor 2 tientjes i.p.v. een usb stick gebruiken die je gratis ergens op een conferentie of zo kreeg.
Alleen die kleinere " hippe " festivals.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet wel houden van z'n muziek en z'n wilde performance natuurlijk. Ik ga ook niet naar de Toppers oid
.
[..]
Festivals hebben per definitie domme namen altijd.
Gewoon op elkaar gestemd toch, help a brother outquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Wie heeft er gestemd op jou en Krioro voor lekkerste babe van FOK!![]()
volgens mij is hij Lowki.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heeft iemand Laki nog gespot dan.
hehhequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ja, het was ook gewoon een heel snel optreden ipv een avondvullende show natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar hoorde het juist van m'n groep die vet uitkeken naar Waka en daarna dus vet teleurgesteld waren omdat ze vonden dat hij echt een kut optreden gaf
Wie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon op elkaar gestemd toch, help a brother out.
Was wel vet, toen m'n vriend en ik eruit liepen kwamen we langs die eerste stage, draaide ze net Three 6quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het was ook gewoon een heel snel optreden ipv een avondvullende show natuurlijk.
hij is terug gegaan naar pakistanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
waar is hy? wolla jij hebt hem op ping
rip in peacequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij is terug gegaan naar pakistan
screw you guys im going home rip laki
Ik neem dit toch niet serieusquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je er zelf niet on.staat zeker
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Staat in haar fobo en je kan hier stemmen ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #YOLOSWAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |