Not sure if you got the refquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn courgettes zo donker. Kan trouwens gewoon hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Zie hierboven.
Ik denk er het mijne vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik hem via facebook chat aan Vas enzo liet zien, ja. Wat denk je, dat ik hier om ga liegen?Gast
sowieso alleen eten binnen je comfort zone. Fuck thatquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, eten uit je comfort zone, gewaagd.
Ben dan ook geen African-American.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Not sure if you got the ref.
Not sure if you got the refquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso alleen eten binnen je comfort zone. Fuck that![]()
Ben je zo'n saaie huisman, die alleen het bekende eet¿
ah vanwege zwartquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Not sure if you got the ref.
hmm, geen ricotta in huis, maar ik kan er wel wat van makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gevuld met ricotta, ei, parmezaanse kaas en zout en peper.
quote:
Deed ook deze zooi erin omdat ik dit had liggen hier, hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, geen ricotta in huis, maar ik kan er wel wat van maken
Alweer een permaban?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
Welkom terug dWcKlopt het dat Gorgonzolie een permaban heeft?
Geen idee. Hij reageert niet op m'n whatsappje (quote:
Is hij niet verdwenen in de periode dat hij.jou ging meeten? Denk dat zijn verdwijning niets met een ban te maken heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee. Hij reageert niet op m'n whatsappje ()
Wij gaan ook nog verdwijnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is hij niet verdwenen in de periode dat hij.jou ging meeten? Denk dat zijn verdwijning niets met een ban te maken heeft
Hou m even in leven tot vrijdagquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
Hij zit in m'n kelder mensen, geen zorgen
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Update: Gorz komt terug zodra Veer vrijgezel is.
Doe ik.. Heb woeste plannen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou m even in leven tot vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Gorz dan eh
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Update: Gorz komt terug zodra Veer vrijgezel is.
Hij lijkt me wel zo iemand die, hoe bizar dan ook, een zodanige samenloop van omstandigheden verzint dat Veer "toevallig" naakt voorover bukt en hij op dat moment "toevallig" met zijn fallus zo naar binnen looptquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Leest hij wel mee om bij te houden naar welke feestjes ze gaat? Zodat hij haar 'toevallig' kan meeten?
Dat klinkt heelquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel zo iemand die, hoe bizar dan ook, een zodanige samenloop van omstandigheden verzint dat Veer "toevallig" naakt voorover bukt en hij op dat moment "toevallig" met zijn fallus zo naar binnen loopt.
Moet dit nouquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet dit nou.
Beter luister je deze gevoelige plaat.
Waka Flocka was eergister @ Appelsap en gister met DJ Chuckie in Jimmy Woo hèquote:
Ojaa, appelsap. Was je daar naartoe?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waka Flocka was eergister @ Appelsap en gister met DJ Chuckie in Jimmy Woo hè. Heb zo'n langwerpige wietzak met 2 pakjes vloei, 2 tipblokjes en een plastic unit voor je prerolled jonko die hij in het publiek gooide
![]()
.
Check je DMquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef Allure_ het volgende:
wrom kan ik dat nnr niet vinden flip m helemaal uit![]()
Wát? Hoezo? Wat zijn specials? Zoveel vragen =$.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ojaa, appelsap. Was je daar naartoe?
Ben helemaal klaar met al die walgelijke drugs. Kan alleen nog maar specials rokah
.
WTF sturen jullie mequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Check je DM.
[..]
Wát? Hoezo? Wat zijn specials? Zoveel vragen =$.
je wilde dat kaulo nummer toch ;squote:Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WTF sturen jullie mesnap er niks van
Nee hoor, ben er niet klaar mee. Was dat maar. Een special, zo'n lekkere heftige voor gedraaide van 6 euro.
Huh oh nee, ik zoek een heel ander nummerquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
je wilde dat kaulo nummer toch ;s
Staat met koeienletters 'DOWNLOAD NOW', maar okéquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WTF sturen jullie mesnap er niks van
Nee hoor, ben er niet klaar mee. Was dat maar. Een special, zo'n lekkere heftige voor gedraaide van 6 euro.
lol zien wij er uit als kknerdsquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je write protection van een USB-stick kan halen? Heb al register aangepast, via cmd geprobeerd en security tab met met al die rechten en vinkjes enz. staat niet onder properties.
#pokoesvoorindewaggienodig
Low-level format doen en daarna de hele schijfstructuur terugzetten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je write protection van een USB-stick kan halen? Heb al register aangepast, via cmd geprobeerd en security tab met met al die rechten en vinkjes enz. staat niet onder properties.
#pokoesvoorindewaggienodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |