Not sure if you got the refquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn courgettes zo donker. Kan trouwens gewoon hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Zie hierboven.
Ik denk er het mijne vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik hem via facebook chat aan Vas enzo liet zien, ja. Wat denk je, dat ik hier om ga liegen?Gast
sowieso alleen eten binnen je comfort zone. Fuck thatquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, eten uit je comfort zone, gewaagd.
Ben dan ook geen African-American.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Not sure if you got the ref.
Not sure if you got the refquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:09 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso alleen eten binnen je comfort zone. Fuck that![]()
Ben je zo'n saaie huisman, die alleen het bekende eet¿
ah vanwege zwartquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Not sure if you got the ref.
hmm, geen ricotta in huis, maar ik kan er wel wat van makenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gevuld met ricotta, ei, parmezaanse kaas en zout en peper.
quote:
Deed ook deze zooi erin omdat ik dit had liggen hier, hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, geen ricotta in huis, maar ik kan er wel wat van maken
Alweer een permaban?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
Welkom terug dWcKlopt het dat Gorgonzolie een permaban heeft?
Geen idee. Hij reageert niet op m'n whatsappje (quote:
Is hij niet verdwenen in de periode dat hij.jou ging meeten? Denk dat zijn verdwijning niets met een ban te maken heeftquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee. Hij reageert niet op m'n whatsappje ()
Wij gaan ook nog verdwijnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is hij niet verdwenen in de periode dat hij.jou ging meeten? Denk dat zijn verdwijning niets met een ban te maken heeft
Hou m even in leven tot vrijdagquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
Hij zit in m'n kelder mensen, geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |