Ik heb er wel een lekker appelsapje gedronkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Festival genaamd appelsap, zou er ook niet echt wild van worden.
Sow he, niet te wild doen he anders stuur ik je naar de jellinekquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er wel een lekker appelsapje gedronken
Je moet wel houden van z'n muziek en z'n wilde performance natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb Waka dus gewoon gemistMaar hoorde juist dat Waka kk lame was?
Festivals hebben per definitie domme namen altijdquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Festival genaamd appelsap, zou er ook niet echt wild van worden.
Nee, maar hoorde het juist van m'n groep die vet uitkeken naar Waka en daarna dus vet teleurgesteld waren omdat ze vonden dat hij echt een kut optreden gafquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet wel houden van z'n muziek en z'n wilde performance natuurlijk. Ik ga ook niet naar de Toppers oid
.
Wie heeft er gestemd op jou en Krioro voor lekkerste babe van FOK!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Of je koopt gewoon zo'n Cruzer voor 2 tientjes i.p.v. een usb stick gebruiken die je gratis ergens op een conferentie of zo kreeg.
Alleen die kleinere " hippe " festivals.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet wel houden van z'n muziek en z'n wilde performance natuurlijk. Ik ga ook niet naar de Toppers oid
.
[..]
Festivals hebben per definitie domme namen altijd.
Gewoon op elkaar gestemd toch, help a brother outquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Wie heeft er gestemd op jou en Krioro voor lekkerste babe van FOK!![]()
volgens mij is hij Lowki.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heeft iemand Laki nog gespot dan.
hehhequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ja, het was ook gewoon een heel snel optreden ipv een avondvullende show natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar hoorde het juist van m'n groep die vet uitkeken naar Waka en daarna dus vet teleurgesteld waren omdat ze vonden dat hij echt een kut optreden gaf
Wie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon op elkaar gestemd toch, help a brother out.
Was wel vet, toen m'n vriend en ik eruit liepen kwamen we langs die eerste stage, draaide ze net Three 6quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het was ook gewoon een heel snel optreden ipv een avondvullende show natuurlijk.
hij is terug gegaan naar pakistanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
waar is hy? wolla jij hebt hem op ping
rip in peacequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hij is terug gegaan naar pakistan
screw you guys im going home rip laki
Ik neem dit toch niet serieusquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je er zelf niet on.staat zeker
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Staat in haar fobo en je kan hier stemmen ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #YOLOSWAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |