Ook wegens extreem veel sneeuwval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.
standaard en begrijpelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Ik verwacht straks een artikel van De Telegraaf; "BN-ers diep geschokt door overlijden Pins Friso"
Wij ook niet om jou als jij dood gaat. Dat wil niet zeggen dat het niet erg is voor je familie en vrienden, eh.quote:
Notabene dag naar haar verjaardag..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef Toverheks het volgende:
Juist, wat een verdriet zal ze hebben, Mabel ach met haar 2 kleine kindjes.
Die mensen moeten ook hun podium hebben. Overal waar er iets schokkends plaats heeft gevonden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
Ik verwacht straks een artikel van De Telegraaf; "BN-ers diep geschokt door overlijden Pins Friso"
Alsof hij had gewachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel bijzonder dat het een dag na Mabel d'r verjaardag gebeurt, kan ze iig verder met haar leven
Er was een lawine waarschuwing ja. De piste was niet afgesloten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het werd ontzettend afgeraden om op dat moment met dat gevaar daar te gaan skiën.
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
Oh ja, nu moeten alle semibekende Nederlanders natuurlijk even gaan twitteren dat ze het zo vreselijk vinden.
Een weliswaar ietwat morbide verjaardagscadeautje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Xan21 het volgende:
Wel bijzonder dat het een dag na Mabel d'r verjaardag gebeurt, kan ze iig verder met haar leven
Bij welke talkshow zou hij deze keer aanschuiven?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé: één van mijn grootste vrienden
Da's waarquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.
Ik vind het niet gek. Het is een lid van 'onze' Nederlandse koninklijke familie dat overlijdt. Ik vind het meer nieuws dan dat Gordon weer eens ruzie heeft...
Of juist niet, als je niet aan de buitenwereld wil laten weten dat het gepland is...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Rutte ook op vakantie... die zou ook wel hier zijn geweest als het gepland is...
Johan Derksen heeft het over een 'notoire domoor'.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef Caland het volgende:
Volgens Frank de Boer had Friso niet de juiste motoriek om offpiste te gaan. Van der Gijp is het daarmee eens.
Woorden volgorde niet in de goede staan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel, reeks voor het topic op slot is
Door z'n huwelijk met Mabel geen lid meer hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, alle niet-bekende Nederlanders gooien FOK!, Facebook en twitter er ook vol mee.
Ik vind het niet gek. Het is een lid van 'onze' Nederlandse koninklijke familie dat overlijdt. Ik vind het meer nieuws dan dat Gordon weer eens ruzie heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |