Ja het is echt zo gezellig! Samen zingen en kletsen, de buitenlucht inquote:
Ja, hij kijkt wel veel rond. Ik doe de rits open zodat hij wat verder weggezakt is en hij net met zijn ogen boven de rand uit piept. Dan kijkt hij de hele tijd van links naar rechts, met name naar auto's en bloemen en bomen. Of hij gooit zijn hoofd een beetje achterover en gaat mij aanstaren tot het freaky wordt. Op mijn rug durf ik niet, ten eerste omdat ik niet zie wat er achter mij gebeurt, maar vóórr mij heb ik het gevoel dat ik hem nog een beetje bescherm met mijn lijf en armen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Suikertante het volgende:
Oh Spees hoe gaat dat dan? F komt zo langzamerhand in een fase waarbij hij niet meer de hele tijd slaapt, maar hij kan ook nog niet echt rondkijken met de Manduca. Kan S dat wel? Of doe je hem op je rug?
Moet je ook vooral niet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Wat vervelend Kyara. Ik snap dat mijn post dan niet leuk is om te lezen.
Ik ga me verder niet verdedigen of nuanceren. Want ja de voornaamste reden is inderdaad dat ik na anderhalf jaar zo goed als geheelonthouding op een feestje een biertje wil drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw was er in ieder geval aardig van onder de indruk![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik las daarstraks over je baby een filmpje van lachende baby's laten zien. Ik denk, dat is leuk! Ga ik met Saar proberen. Misschien ligt ze er ook wel dubbel vanXD XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw was er in ieder geval aardig van onder de indruk
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik las daarstraks over je baby een filmpje van lachende baby's laten zien. Ik denk, dat is leuk! Ga ik met Saar proberen. Misschien ligt ze er ook wel dubbel vanHaha! Ze heeft trouwens echt een mooie mond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw was er in ieder geval aardig van onder de indruk![]()
En wat fijn om te zien dat jij de stoelverkleiner ook niet na iedere maaltijd in de was gooit![]()
Ik bedoelde het ook niet zo verkeerd inderdaad. Maar door de post van Olf voel ik me weer aangevallenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Logician het volgende:
Kyara zou het vast niet lullig bedoelen, want Kyara is lief
Niet doen, als er 1 iemand is die nooit op anderen bitched ben jij het welquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo verkeerd inderdaad. Maar door de post van Olf voel ik me weer aangevallen
Thanx
Heeft ze van haar vader. Die heeft een jaloersmakende mond, qua vorm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Ze heeft trouwens echt een mooie mond!
En wat fijn om te zien dat jij de stoelverkleiner ook niet na iedere maaltijd in de was gooit
Oh! Door jouw post realiseer ik me dat ik net een reactie had getypt op de foto van Noa. Maar toen zat het topic ineens dicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef Kyara het volgende:
Saar
Ik zag trouwens in het vorige topic nog wel een grappig filmpje van een hele boze Noa.
Vrede op aardequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo verkeerd inderdaad. Maar door de post van Olf voel ik me weer aangevallen
Olf, ik had Kyara's post totaal niet als waardeoordeel opgevat hoor. Juist als constatering dat haar referentiekader heel anders ligt waardoor zij het moeilijk vindt om zoiets te lezen. Logisch in haar geval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Moet je ook vooral niet doen
Zoals ik al zei, ieder zijn ding. Maar ik kon het niet laten om niet te reageren.
(dus ook de reactie op Olf, sorry, maar zo voelde het even voor mij, zoals ik ook al schreef: je vergelijkt het toch met je eigen situatie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet de kattenbakken gaan schoonmaken, ben ik ook geen fan vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Succes met de caviakooi Logi, ik zou eigenlijk je voorbeeld moeten volgen en de vissenkom doen. Dat haat ik hartgrondig.
Meid, met een beetje geluk ben je er over niet al te lange tijd weer 9 maanden vanafquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moet de kattenbakken gaan schoonmaken, ben ik ook geen fan van
Nou ja, prima toch. Zoals ik al schreef, ieder zijn ding.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:23 schreef Olf het volgende:
[..]
Vrede op aardeHet is gewoon iig voor mij een lastige keuze die je in zo'n weekeinde maakt en daarom viel jouw reactie niet goed. Sta er bij mezelf iig achter omdat ik zo de borstvoeding wel kan handhaven en het alleen even 'pauzeer'. Maarrrrr inderdaad lekker allemaal zelf doen en alles.
Ik ben daarmee gestopt sinds we zwanger wilden worden heel lang geleden....quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moet de kattenbakken gaan schoonmaken, ben ik ook geen fan van
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier ook, Lot
Ja Mineola, of blind?
Vergeet Mozart niet he!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef Mineola het volgende:
Nee, blind is hij niet, hij lacht wel om mijn gekke bekken.
Ik denk dat hij zich gewoon meer op het niveau van een volwassene bevindt. Dat komt vast omdat ik hem Sesamstraat ontzeg en elke avond voorlees uit de encyclopedie.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef Mineola het volgende:
Ik denk dat hij zich gewoon meer op het niveau van een volwassene bevindt. Dat komt vast omdat ik hem Sesamstraat ontzeg en elke avond voorlees uit de encyclopedie.
Hoezo, snapt ie Nietzsche nog niet danquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:32 schreef Mineola het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Olf, ik had Kyara's post totaal niet als waardeoordeel opgevat hoor. Juist als constatering dat haar referentiekader heel anders ligt waardoor zij het moeilijk vindt om zoiets te lezen. Logisch in haar geval.
Ik vind het juist heel goed voor te stellen op zo'n weekendje eens aan het bier te gaan. En lilalau doet zelf ook alwaarmee ik aanneem dat ze het zonde vindt. Tuurlijk is het zonde, maar qua houdbaarheid en zo valt ook maar te bezien of je het goed meekrijgt. En ook als je gewoon een weekend wil drinken, dikke prima toch?
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor wat betreft je spoiler, volgens mij had Suiker andere redenen dan 'vermoeiend' voor het niet kiezen voor bv toch?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:26 schreef Mineola het volgende:
Waarom? Denk je dat fv zoveel slechter is dan bv, of dat een kindje zoveel slechter af is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het serieus niet, fv vs bv laat mij volledig koud eerlijk gezegd. Al vind ik het wel interessant waarom er zo fel/emotioneel op wordt gereageerd vaak.
Als ik lees hoe uitputtend het soms is voor een bv-moeder, en hoeveel frustratie/stress het oplevert, dan kun je je afvragen wat in zo'n geval beter is: een uitgeputte moeder & bv, of een uitgerust moeder & fv.
Apart hoe zwart/wit niet zeker of dat de juiste term is voor wat ik bedoel, maar goeder vaak wordt gedacht zodra het over fv/bv gaat.
Check, baby einstein staat hier vaak op. Wel op cd hè, niet op YouTube!quote:
Oh geen idee, ik las in het vorige topic alleen vermoeiend en daar is die spoiler op gebaseerd...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:35 schreef Gulara het volgende:
[..]
+1
En voor wat betreft je spoiler, volgens mij had Suiker andere redenen dan 'vermoeiend' voor het niet kiezen voor bv toch?
Dankjewel!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:39 schreef Kyara het volgende:
Slaap lekker Gulara! Hopelijk een betere nacht
Met die discussies bemoei ik mij ook nooit. Mijn moeder gaf ons nooit borstvoeding en we hebben het alledrie altijd prima gedaan. Je moet het zelf 100% zien zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat fv zoveel slechter is dan bv, of dat een kindje zoveel slechter af is?
Ik snap het serieus niet, fv vs bv laat mij volledig koud eerlijk gezegd. Al vind ik het wel interessant waarom er zo fel/emotioneel op wordt gereageerd vaak.
Als ik lees hoe uitputtend het soms is voor een bv-moeder, en hoeveel frustratie/stress het oplevert, dan kun je je afvragen wat in zo'n geval beter is: een uitgeputte moeder & bv, of een uitgerust moeder & fv.
Apart hoe zwart/wit niet zeker of dat de juiste term is voor wat ik bedoel, maar goeder vaak wordt gedacht zodra het over fv/bv gaat.
Dat zou bij mij niet zo zeer gaan om dat er poedermelk in gaat, maar meer om het falen van mijn lijf. Ik wil graag borstvoeding geven, dus ik zou balen van een situatie waarin mijn lijf niet voldoende zou aanmaken zodat ik dus moet bijvoeden. Dat heeft niets te maken met het soort voeding.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
Het blijft een comfortkeuze, ik kan het wel "goedpraten" door te zeggen dat ik mijn slaap hard nodig heb omdat ik anders snel sip word, maar dat kun je er natuurlijk ook voor over hebben. Ik heb mijn hele leven al geweten dat ik nooit bv zou gaan geven, het lijkt me vreselijk. Ik kan het nu wel weer nuanceren maar ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat je baalt als je niet genoeg melk kolft. Alsof het zo'n drama is als er dan wat poedermelk in gaat. Maar ik weet inmiddels dat het moederschap gekke dingen met je kan uithalen. Mijn tieten lekken soms nog steeds als F huilt, ik bedoel maar.
(Sorry L0t en Spees, doen jullie zo je best, gooi ik mijn eigen glazen in)
We doen zóveel dingen anders dan in het stenen tijdperk, waarom dit nou altijd zo'n issue is is me echt een raadsel.
Slaap lekker Gulara, en veel plezier L0t!
M heeft vanaf dag 3 (of misschien zelfs wel eerder) kv gekregen en die deed het er prima op. De meisjes reageren echter een stuk slechter op kv, veel meer spugen en krampjes. Dus dan gaat het niet meer om mijn welbevinden maar om dat van mijn dochters dus daar wil ik wel wat extra moeite voor doen. Plus dat ik het wel fijn vind dat ze nu antistoffen etc binnen krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
Ik kan het nu wel weer nuanceren maar ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat je baalt als je niet genoeg melk kolft. Alsof het zo'n drama is als er dan wat poedermelk in gaat.
Dit vind ik ook een goede omschrijving inderdaadquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet zo zeer gaan om dat er poedermelk in gaat, maar meer om het falen van mijn lijf. Ik wil graag borstvoeding geven, dus ik zou balen van een situatie waarin mijn lijf niet voldoende zou aanmaken zodat ik dus moet bijvoeden. Dat heeft niets te maken met het soort voeding.
Ik denk zeker niet dat fv slechter is. Dat zeg ik toch ook niet? Ik denk alleen wel dat bv meer emoties bij de moeder oproept waardoor bv moeders misschien wat sneller fundamentalistische neigingenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat fv zoveel slechter is dan bv, of dat een kindje zoveel slechter af is?
Oh en ik geef mn kind potjes olvarit...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat fv slechter is. Dat zeg ik toch ook niet? Ik denk alleen wel dat bv meer emoties bij de moeder oproept waardoor bv moeders misschien wat sneller fundamentalistische neigingenkrijgen. Van mij mag iedereen zijn redenen hebben om juist aan bv of fv te beginnen of om ermee te stoppen, maar de ene reden begrijp ik wat beter dan de ander. Dát was de strekking van mijn post.
En er zijn overigens ook uitgeruste en relaxte bv moeders en gestresste fv moeders omdat die precies zien wat hun kind binnenkrijgt. Dit even om het plaatje compleet te maken
Sorry, ik tik even onhandig hier dus het is geen compleet verhaal en wellicht wat kort door de bocht, maar ik wil eigenlijk geen bv/fv discussie oproepen.
Potjes prut nog schoonmoe het liefdevol...quote:
Helemaal mee eens. Vooral met de laatste zin.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef Gulara het volgende:
Toen ik aangaf dat er bepaalde ziektes in onze familie voorkwamen, zeiden de vk's die ik gesproken heb (zowel in NL als hier) allemaal unaniem dat ik dan serieus moest nadenken over bv.
Nou had dat sowieso al mijn voorkeur, maar door hun opmerking heb ik doorgezet ook toen het zwaar was. Overproductie, kind over de zeik door melktsunami, en heb meerdere keren geschreeuwd vanwege de pijn.
Ik ben blij dat m'n gevoel zei om door te gaan, want als ik morgen niet meer zou voeden dan kijk ik er met een geweldig gevoel op terug en dat kon ik twee maanden geleden niet zeggen.
Maar of andere mensen bv of fv geven vind ik dan weer niet zo interessant. Zo lang er geen pepsi* in gaat geloof ik het allemaal wel.
*pepsi is viesdoe dan coca-cola
Kijk dat heeft natuurlijk ook weinig met denken te maken het is gewoon een vaststaand feit dat borstvoeding beter is en kunstvoeding slechter en voor sommige maakt dat niets uit en voor andere wel. Over slechter af is natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja verdomme net zo'n lekkere bv/fv-rel als ik wil gaan slapen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vooral met de laatste zin.
En nou slapen jij!
Ik moest en zou mijn kind zelf voeden toen hij er eenmaal was. Terwijl ik daarvoor echt het idee had van ach ik zie wel waar het schip strand en flesjes zijn ook prima. Maar toen hij er eenmaal werd ik echt super fanatiek en heb ik me door bloedende tepels en borstontstekingen heen geslagen. Nu loopt het dus allemaal zo goed dat ik de luxe heb om het weg te kunnen gooien (wat ik inderdaad evengoed zonde vind). Maar eerlijk gezegd vraag ik me wel af of ik de eerste maanden niet meer happy geweest was als ik toen overgestapt was op de fles (of is dat helemaal vloeken in de kerk?).quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:43 schreef Suikertante het volgende:
Het blijft een comfortkeuze, ik kan het wel "goedpraten" door te zeggen dat ik mijn slaap hard nodig heb omdat ik anders snel sip word, maar dat kun je er natuurlijk ook voor over hebben. Ik heb mijn hele leven al geweten dat ik nooit bv zou gaan geven, het lijkt me vreselijk. Ik kan het nu wel weer nuanceren maar ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat je baalt als je niet genoeg melk kolft. Alsof het zo'n drama is als er dan wat poedermelk in gaat. Maar ik weet inmiddels dat het moederschap gekke dingen met je kan uithalen. Mijn tieten lekken soms nog steeds als F huilt, ik bedoel maar. En ik meen wat ik zei tegen Kyara, want ook als je een keuze maakt is het soms lastig om erbij te blijven en als ik hoor wat voor nachten ze soms heeft vind ik het echt knap dat ze het er nog steeds voor over heeft.
(Sorry L0t en Spees, doen jullie zo je best, gooi ik mijn eigen glazen in)
We doen zóveel dingen anders dan in het stenen tijdperk, waarom dit nou altijd zo'n issue is is me echt een raadsel.
Slaap lekker Gulara, en veel plezier L0t!
Nee, het was echt een vraag. Of dat toevallig de reden was dat je dat (quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik denk zeker niet dat fv slechter is. Dat zeg ik toch ook niet? Ik denk alleen wel dat bv meer emoties bij de moeder oproept waardoor bv moeders misschien wat sneller fundamentalistische neigingenkrijgen. Van mij mag iedereen zijn redenen hebben om juist aan bv of fv te beginnen of om ermee te stoppen, maar de ene reden begrijp ik wat beter dan de ander. Dát was de strekking van mijn post.
En er zijn overigens ook uitgeruste en relaxte bv moeders en gestresste fv moeders omdat die precies zien wat hun kind binnenkrijgt. Dit even om het plaatje compleet te maken
Sorry, ik tik even onhandig hier dus het is geen compleet verhaal en wellicht wat kort door de bocht, maar ik wil eigenlijk geen bv/fv discussie oproepen.
Ja hoorrrr, nu blijf ik tot haar 24e bv geven denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn borsten zijn trouwens wel een tikje kleiner geworden dan voor mijn zwangerschap nu ik bv afgebouwd heb.
Pepsi Max nog wel! Wat nu? Word ik nu verstoten? Mag ik het compenseren met borstvoeding en biologisch vegetarisch zelfgemaakte hapjes?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dit is dus nog erger dan je kind olvarit geven!
Ja, geef dan gewoon de grolsch melk van Lilalau!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:01 schreef Spees_Eend het volgende:
jouw baby krijgt via de borstvoeding Pepsi Max binnen. Dat maak je niet goed met wat biologische toelie hoor!
Nee!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Pepsi Max nog wel! Wat nu? Word ik nu verstoten? Mag ik het compenseren met borstvoeding en biologisch vegetarisch zelfgemaakte hapjes?
Maat 56 meisjes? Really?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Kyara, ik ga jou nu een hele grote schop onder je kont geven.
Geef ff een seintje als het klaar is?![]()
Ik vraag J wel om een fix up tzt ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, nu blijf ik tot haar 24e bv geven denk ik.Ik wil geen kleine boezem!
Kijk dat is goed nieuws! Ik heb sinds ik bv geef en 75Hquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn borsten zijn trouwens wel een tikje kleiner geworden dan voor mijn zwangerschap nu ik bv afgebouwd heb.
Dan moet ik als ik uitgebaard ben ff een rijke man fiksen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vraag J wel om een fix up tzt ofzo.
Je kan tegenwoordig ook met een bordje langs de weg gaan staan heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Olf het volgende:
[..]
Dan moet ik als ik uitgebaard ben ff een rijke man fiksen!
Ik had altijd gewone borsten, niet groot of klein. Tijdens mijn zwangerschap werden ze wel ietsje groter maar dat viel mij nog amper op. En nu viel en zie ik gewoon dat het wel heel bescheiden begint te worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:05 schreef Logician het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuws! Ik heb sinds ik bv geef en 75Hvind het vreselijk..
Hij is alweer twee keer wakker geworden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara ga eens slapen, over 10 minuten moet je weer op.
De hoeren vragen tegenwoordig nog maar een tientje per beurt, das veel neuken voor een nieuwe voorgevel hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook met een bordje langs de weg gaan staan heb ik mij laten vertellen
dan moet je je gsm ook uitdoen, tuurlijk kan hij niet slapen met elke keer dat lichtquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hij is alweer twee keer wakker geworden.![]()
Maar goed als het weer prut wordt begin ik wel een rel. Ik ga even broeden op iets leuks. Bv/fv is soooo last year!
Wie had het over hoerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De hoeren vragen tegenwoordig nog maar een tientje per beurt, das veel neuken voor een nieuwe voorgevel hoor.
ik.quote:
Gratis af te halen in bidinghuizen dit weekendquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, geef dan gewoon de grolsch melk van Lilalau!
Ja dat dus, en voor zijn vrouw, maakt niet uit wie hij is, maar als de papa van je kindjes...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/3548532/prins-friso-overleden.html
Zielig toch wel voor de kindjes.
Precies jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja dat dus, en voor zijn vrouw, maakt niet uit wie hij is, maar als de papa van je kindjes...
Het had nooit zover moeten komen ook. Compleet idioot 50 minuten reanimeren. Elke debiel weet dat je dat nooit te boven gaat komen... Ja het is onwijs zielig dat de kindjes en zn vrouw hem kwijt zijn, maar zo heeft het gewoon dik 1,5 jaar langer geduurd om ellende te zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja dat dus, en voor zijn vrouw, maakt niet uit wie hij is, maar als de papa van je kindjes...
Ik vind het gemeen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Gratis af te halen in bidinghuizen dit weekend.
En wat is dat inderdaad met buiken die eerst plat lijken en dan toch maar niet?
Rationeel is dat ook zo, maar als het om mijn lief zou gaan zou ik gaan schoppen als ze wilden stoppen ik denk dat dan je alles aangrijpt qua hoop...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het had nooit zover moeten komen ook. Compleet idioot 50 minuten reanimeren. Elke debiel weet dat je dat nooit te boven gaat komen... Ja het is onwijs zielig dat de kindjes en zn vrouw hem kwijt zijn, maar zo heeft het gewoon dik 1,5 jaar langer geduurd om ellende te zitten.
Hoe genuanceerd?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Het lag veel genuanceerder dan dat.
Denk ik ook niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe genuanceerd?
Hij lag onder de sneeuw... Hart stond stil...
Serieus, als het geen prins was hadden ze nooit 50 minuten reanimatie toegepast. Nooit.
Het is en blijft gewoon heel heel erg sneu, voor de hele familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk ik ook niet.
Maar nu kunnen ze tenminste afscheid nemen of het 'afsluiten'.
Absoluut. Ik moet er niet aan denken dat mijn man zoiets overkomt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is en blijft gewoon heel heel erg sneu, voor de hele familie.
+1 Zo voelt het voor mij ook. Ik vind het gewoon enorm fijn om borstvoeding te kunnen geven en merk dat J. het ook echt heel fijn vindt. Als ik eraan denk dat ik bijv. morgen zou moeten stoppen met de bv word ik gewoon misselijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:57 schreef Logician het volgende:
Was ik weer
Gevoelig onderwerp.. emotioneel gezien vanuit de waarde die ik er aan hecht snap ik de felle reacties, maar rationeel gezien snap ik ook dat sommige mensen er gewoon geen zin in hebben.
Persoonlijk vind ik bv beter, maar aangezien ik het persoonlijk hypocriet vind om mijn mening aan een ander op te leggen (aangezien ik andersom ook geen mening opgelegd wil krijgen) laat ik de discussies altijd voor wat ze zijn en probeer ik iedereen in zijn waarde te laten aangezien iedereen hier haar eigen redenen zal hebben voor bepaalde keuzes.
Ik zelf ben wel supertrots dat het mij lukt om naast 4 kinderen en mijn werk al meer dan een half jr volledige bv te geven, vooral omdat Noa ong 24/7 regelt wat het echt wel vermoeiend maakt, op dat gebied is Kyara in mijn ogen echt een heldin want ik weet niet of ik dat met 2 babies had volgehouden.
En Suiker goed juist dat je het gewoon zo eerlijk zegt ipv allerlei excuses te verzinnen.
Shit dat dacht ik al vier keer en ik vergeet telkens te vragen of ze wel meeleestquote:
Ze heeft vandaag wel een afspraak met de arts gehad. Ben erg benieuwd hoe het gegaan is. En volgens mij ging ze afleiding zoeken omdat ze een hele dag alleen zou zijn? Of heb ik dat verkeerd onthouden...quote:
Als hij eenmaal slaapt kan ik alles doen, maar dan moet hij dus wel eerst slapen. Ik heb al menig avondmaal genuttigd met F in de zak.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Vinden jullie kindjes het ook leuk in de manduca als je niet meer loopt? E. vindt het heerlijk in dat ding maar alleen als ik rond blijf lopen, anders is ze direct weer wakker en gaat huilen.
Zo was het hier ook, maar nu is ze dus lekker in slaap gevallen terwijl ik al niet meer liep. Maar het was misschien al wel 2 maanden geleden dat ik de Manduca gebruikt had.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Vinden jullie kindjes het ook leuk in de manduca als je niet meer loopt? E. vindt het heerlijk in dat ding maar alleen als ik rond blijf lopen, anders is ze direct weer wakker en gaat huilen.
Ik zit as we speak met slapende baby in de ergo achter de laptop. Maar wel eerst rondjes lopen tot dat hij slaspt. Het wilde niet zo lukken in zn bedje vandaag. Arm schaap.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:32 schreef .Sparkling. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als A eens niet in zijn bedje kan slapen gaat hij in zijn schommeltje. Sukkelt hij zo uren weg.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:39 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Ik zit as we speak met slapende baby in de ergo achter de laptop. Maar wel eerst rondjes lopen tot dat hij slaspt. Het wilde niet zo lukken in zn bedje vandaag. Arm schaap.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Suikertante het volgende:
Logi het is wel écht een mooierd hoor! Serieus en wel
+1quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef pessie het volgende:
Wat een afschuwelijk nieuws van Friso![]()
Ben ook benieuwd naar xm.
Gulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Slaap je al?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:10 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hij is alweer twee keer wakker geworden.![]()
Maar goed als het weer prut wordt begin ik wel een rel. Ik ga even broeden op iets leuks. Bv/fv is soooo last year!
Fijn dat het goed is gegaan!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is de hele ochtend met E thuisgeweest, en het ging heel goed
Daarna ben ik gezellig met jaar bij een hoogzwangere vriendin langsgeweest en heeft E oergezellig op haar dikke buik liggen kijken naar haar zoon die steeds gekke bekken naar dr trok en liedjes voor dr zong
Ze huilt trouwens niet meer in de auto! De gouden tip blijkt te zijn: eindeloos liedjes zingendus ik ga mn repertoire maar weer eens bestuderen
Mja, ik zing net zo lief zelf. Vind ik leuk, en dan kan ik de stomme liedjes overslaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fijn dat het goed is gegaan!
Wat betreft het laatste: hier werkte een cd met kinderliedjes ook....
Zeg dat nou niet!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fijn dat het goed is gegaan!
Wat betreft het laatste: hier werkte een cd met kinderliedjes ook....
Dát is natuurlijk waar!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef Kyara het volgende:
Ik vond de cd wel handig toen we vorig jaar naar Frankrijk reden
Het is maar net hoe ver je moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb eerlijk gezegd ook ff geen puf om terug te lezen. Sorry dames.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
+1quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef Suikertante het volgende:
Jongens waarom zeggen jullie niet dat ze voldoende binnen krijgt?! Ze krijgt zat binnen!
794 is meer dan F gemiddeld per dag binnen krijgt en die weegt 7 kilo. En hij is echt niet mager
Ik bedoel het echt niet lullig maar er is niets mis met je baby. Het probleem zit in jouw hoofd! Supergoed dat je naar de psych gaat dus.
+1quote:
Er is haar al verteld door een professional dat 500 het minimum is wat ze binnen moet krijgen. En vervolgens ook 1000000000 x op fok. Goed dat je naar de psych gaat, ik hoop oprecht dat dat je zal helpen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik denk echt dat het wel meevalt met niet genoeg binnenkrijgen, maar dat kun je je misschien beter laten vertellen op het cb...
Ik hoop dat het snel wat meer op rolletjes loopt voor jullie!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef Suikertante het volgende:
Jongens, ben ik nou de enige die vindt dat ze voldoende binnen krijgt?! Ze krijgt zat binnen!
794 is meer dan F gemiddeld per dag binnen krijgt en die weegt 7 kilo. En hij is echt niet mager
Ik bedoel het echt niet lullig maar er is niets mis met je baby. Het probleem zit in jouw hoofd! Supergoed dat je naar de psych gaat dus.
Oke misschien 6,8.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Weegt F 7 kilo??
Ik denk dat E de 6 nog niet eens haalt... mn schrieltje![]()
J woog vorige week maandag 7300 gramquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Weegt F 7 kilo??
Ik denk dat E de 6 nog niet eens haalt... mn schrieltje![]()
Breng haar nou niet aan het twijfelen, die stress is écht niét nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat stond mij ook bij dat je een hoger getal te horen had gekregen dan die 500. Vervelend, want het levert je stress op die misschien niet nodig is.
Hopelijk kan het cb gewoon kijken naar haar ontwikkeling en groei zonder aan cijfertjes vast te zitten.
Dit vind ik ook echt een superbelangrijk iets. Slaap is zo belangrijk. Het telkens verstoren om te eten laat haar niet beter groeien, lijkt me. Juist goed uitrusten zodat ze daarna lekker dr fles kan atten! En natuurlijk binnen bepaalde grenzen, maar in de nacht wat uren maken is echt gezond voor je meisje, XM.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Baby's hebben ook slaap nodig om goed te kunnen groeien. Ik zou haar ook haar slaap gunnen als ze die blijkbaar zoveel nodig heeft.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik was net ook wel een beetje teleurgesteld; was even naar het inloopspreekuur omdat die groene poep me niet zint, maar die verpleegkundige trapte alleen maar alle open deuren in... en ze kwam uit op hetzelfde als de huisarts 2 weken geleden; een virusje.
+1 ik ben best tevreden over ons cb maar zie ze zeker niet als leidend adviesorgaan mocht er iets zijn. Daarvoor heb ik toch al teveel verhalen over vreemde adviezen gehoord o.a. hier maar ook in m'n omgeving.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:34 schreef Logician het volgende:
Ik weet niet hoor misschien ben ik wel gewoon raar maar ik neem het cb nooit zo serieus![]()
Als er echt iets is waar ik mee zit dan vraag ik het liever aan een specialist..
Ik weet niet of het je helpt maar kyan dronk eerst veel en ging ineens minder drinken. Op een gegeven moment dronk hij rond de 650. Nu zit hij weer op zo'n 700 cc op een dag en nog geen bijvoeding. Kyan weegt nu ruim zeven kilo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze dronk tot vorige week prima 800-900ml en het is nu ineens veel minder en het gaat moeizamer. Dát vind ik raar.
CB heeft gezegd: "ze heeft - bij een gewicht van 5,5 kg (ik weet niet wat het nu is) minimaal 825ml nodig om te groeien." Daaruit begrijp ik dat ze dus bij minder niet groeit / ontwikkelt en dus stilstaat. Dat maakt me zo gefrustreerd.
Nee ik kan dat als mama van een slaperd wel snappen ze is al twee keer uit haar slaap gehaald en dat vergt van slaperd gewoon veel energie dus ja nu is ze voorlopig ko. Je moet vertrouwen in je meisje zien te krijgen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze slaapt nu al vanaf 12u en is niet wakker te krijgen. Ze heeft om 15u nog een voeding gehad, half slapend. Drinkend met ogen dicht en is dus niet wakker geweest tussendoor. Zelfs tijdens luier verschonen bleef ze slapen. Vriend heeft haar net opgepakt, door de kamer mee gelopen, mobile aangezet, broekje uitgedaan, maar ze wordt niet wakker.
Wat verwacht je nu van het cb dan? Dat ze zeggen dat Noor het niet goed genoeg doet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze slaapt minstens net zoveel overdag. Ik denk dat ze vandaag 2/3 uur wakker is geweest, hooguit. En dan trekt ze de nacht dus ook door. Weet nog niet hoe de avond gaat verlopen, maar die zal ze ook niet volledig wakker zijn. Maar goed dat bespreek ik wel met het cb...
Ik kan me best voorstellen dat je je daar zorgen over maakt XM als je vindt dat ze zoveel slaapt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze slaapt nu al vanaf 12u en is niet wakker te krijgen. Ze heeft om 15u nog een voeding gehad, half slapend. Drinkend met ogen dicht en is dus niet wakker geweest tussendoor. Zelfs tijdens luier verschonen bleef ze slapen. Vriend heeft haar net opgepakt, door de kamer mee gelopen, mobile aangezet, broekje uitgedaan, maar ze wordt niet wakker.
We proberen haar juist als ze wakker is te stimuleren met speeltjes en contact. En dat wekken moesten we van zowel cb als lk. Wat moet je dan nog? Uit zichzelf komt ze echt niet op dit soort dagen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Logician het volgende:
Ze is dus niet uitzichzelf wakker geworden.. kan het misschien zo zijn dat je dit zelf creeert "een luie baby" zeg maar?
Wat ik bedoel is, dat ze de kans niet krijgt om zelf honger te voelen omdat ze nog voor ze goed wakker is weer een fles er in krijgt, of meteen als ze wakker is.. zo lees ik het ieg...quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We proberen haar juist als ze wakker is te stimuleren met speeltjes en contact. En dat wekken moesten we van zowel cb als lk. Wat moet je dan nog? Uit zichzelf komt ze echt niet op dit soort dagen.
Ze is uiteindelijk wakker geworden. En valt nu weer in slaap tijdens de fles, dus die slaapt zometeen weer gewoon door.
Ik hoop dat het cb morgen vroeg belt.
Maar nu houd ik erover op, want ik verpest t topic.
Oeh jaloers! Ik wil ook een schaterlachende baby!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef Kyara het volgende:
Mijn meisje is echt keihard aan het schaterlachen om haar papa. Je kan daar niet naar luisteren zonder zelf te moeten lachen.![]()
XDquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Oeh jaloers! Ik wil ook een schaterlachende baby!
Hierboven staat precies wat er mis gaat: nog voordat er iets is gebeurd is het in jouw hoofd al mis gegaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uit zichzelf komt ze echt niet op dit soort dagen.
Ze is uiteindelijk wakker geworden.
V&d Frendz (of hoe schrijf je dat) zitten lekker strak.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Weet iemand welke rompers smal vallen?
Ah, v&d zit in de buurt. Eens kijken! Ik las dat Petit bateau ook smal valt, maar mijn man ziet me aankomen als ik 20 euro voor 1 romper betaalquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
V&d Frendz (of hoe schrijf je dat) zitten lekker strak.
Jaaaaaaaaaaaaa! Maar ik ben er weer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Slaap je al?
ik geef gewone rijst eigenlijk... In ons geval basmati rijst.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:55 schreef Olf het volgende:
Even 2 praktische vragen;
voor mensen met rijstetende babies, welke rijst geven jullie?
ennnn voor de mensen met staande babies, hebben jullie babies ook zo'n probleem om weer te gaan zitten? Ze is zich sinds gisteren superfanatiek overal aan het optrekken en staat hele tijd tegen de bank/het bed aan, maar daarna is het of huilen of keihard omvallen...
Dankje, ik eet altijd pandan of basmati maar dat kan dus ook gewoon. Had met brood hele tijd volkoren gegeven, en ze at zo slecht, tot ik een keer gewoon lichtbruin gaf...wilde het bij rijst beter doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik geef gewone rijst eigenlijk... In ons geval basmati rijst.
Ik heb M met staan en zitten ook wel zelf laten aanmodderen en hij had binnen een week door hoe hij zich met beleid op zijn luierbooty kon laten vallen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:59 schreef Gulara het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa! Maar ik ben er weer.
18:00 gevoed (conveniently omgerekend naar jullie tijd)
En nu ligt ie al een uur te spoken. Geen honger wel steeds huilen.
Ik dacht op een gegeven moment, ik kijk even of ie gepoept heeft. En nu zit ik dus in kleermakerzit met Pi die voor me ligt te slapen met z'n benen over de mijne.
Epic fail want ik kan geen kant op.![]()
![]()
![]()
En jullie zijn niet eens een rel begonnen.
disclaimer, ik weet niet of er een betere keus is hoor! Ik zie alleen zelf geen reden om een andere soort te geven. Deze kookt lekker zacht en parelig en hij houdt het goed binnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Olf het volgende:
[..]
Dankje, ik eet altijd pandan of basmati maar dat kan dus ook gewoon. Had met brood hele tijd volkoren gegeven, en ze at zo slecht, tot ik een keer gewoon lichtbruin gaf...wilde het bij rijst beter doen
Samen met Spees d'r antwoord blijf ik gewoon dit geven! Dacht al dat het goed was, maar nog een klein beetje bevestiging nodigquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:10 schreef Mangostine het volgende:
[..]
disclaimer, ik weet niet of er een betere keus is hoor! Ik zie alleen zelf geen reden om een andere soort te geven. Deze kookt lekker zacht en parelig en hij houdt het goed binnen.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt qua mt 80quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef Cathmar het volgende:
Help even meiden. November kindjes, op de gemiddelde lijn. Winterjasjes... maat 74 of 80? Ik weet het gewoon niet meer... 80 lijkt me zo groot ( de winter is nog wel ver weg)
• Mij: voetjes hoge wreef, korte tenen, dikke voetjes. Arm kind.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef Olf het volgende:
Meteen de daily olf er achteraan:
Wat is het typerende wat jouw baby:
- van jou
- van je vriend/man
- de melkboer heeft?
Dit is dus gelul.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze dronk tot vorige week prima 800-900ml en het is nu ineens veel minder en het gaat moeizamer. Dát vind ik raar.
CB heeft gezegd: "ze heeft - bij een gewicht van 5,5 kg (ik weet niet wat het nu is) minimaal 825ml nodig om te groeien." Daaruit begrijp ik dat ze dus bij minder niet groeit / ontwikkelt en dus stilstaat. Dat maakt me zo gefrustreerd.
Oh ja de daily Olf hadden we gisteren gemist he?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:32 schreef Olf het volgende:
BvdD![]()
Meteen de daily olf er achteraan:
Wat is het typerende wat jouw baby:
- van jou
- van je vriend/man
- de melkboer heeft?
Mijne heeft de nu nog knalblauwe ogen van de melkboer. Van mij niets in d'r uiterlijk, maar ik denk wel mijn enthousiasme/optimisme en ongeduldigheid. Van vriend sowieso de mond en de blik!
Weekendedities bestaan niet!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja de daily Olf hadden we gisteren gemist he?
Inkijkneusquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja de daily Olf hadden we gisteren gemist he?
Ik ga m proberen. Silvijn heeft
Van mij:
- de ogen (groot en blauw, al zijn die van S iets grijzer volgens mijn vriend)
- de neus (soort wipneus. In ieder geval dat je in elke positie mijn neusgaten ziet thankyouverymuch suikertantedat heeft sillie ook
- kuiltje in zijn wang als ie lacht
- deuk bovenin zijn wang als hij tegen de zon knijpt
Van the babydaddy:
- de mimiek als hij lacht
- de mond: als hij lacht trekt hij zijn bovenlip naar binnen, dat heeft mijn vriend ook. Dan lijkt hij ook meer op hem
- S lijkt vooralsnog (een enkele dag daargelaten) alles wel prima te vinden, relaxte baby. Hoewel ik geen enorme hittepetit ben is mijn vriend wel het relaxte ikmaakmenietdrukenvindalleswelbest type.
Van de melkboer
- Silvijn beweegt enorm veel met zijn wenkbrauwen, en fronst veel. Heeft altijd een andere mimiek. Dat herken ik niet per se terug van mij of mijn vriend.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef Suikertante het volgende:
Euhhh.. schateren!Ja dat doet F dus niet.
Maar hij lacht gelukkig wel steeds vaker een beetje hardop als ik me sta uit te sloven.
Kyara wie moest er zo schaderde? Schatert de een meer dan de ander?
En ik wilde nog degene bedanken die me tipte voor de hema badinzet (As?). Wat een feest is dat! Kan ik eindelijk rustig die stinkvingertjes boenen
Even in spoiler, niet quoten aub.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Coco ik ken jouw vriend natuurlijk niet, maar ik meen wel iets van haar in jou te zien.
Mango, hebben jullie niet een lintworm?
Danic:voor je post.
[ Bericht 27% gewijzigd door Cocotrimonium op 12-08-2013 21:22:27 ]
nee, echt wel blond...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuke foto's Coco, en ik zie nu precies wat je bedoelt. Vooral de mond is echt sprekend en die is best wel typerend voor Saar's gezicht.
Mango heeft M donkerblond haar ja? Ik dacht best donkerbruin!
Goede beentjes om 2 inentingen in te jassen iig!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
"ferme damesdijen" is wel een leuke uitdrukking. Beter dan dat ze had gezegd: zo die van jou heeft zadeltassen!
Nu al oma?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:11 schreef L0t.. het volgende:
Ik hoor van iedereen dat J sprekend mij is. Ik zie zelf ook dat ze mijn ogen en mimiek heeft en het kuiltje in haar kinderen.
Toch vind ik hem ook heel erg jouw zoon. Ik weet niet precies wat het is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan echt niet precies vertellen wat Bram van mij heeft en wat van J. Maar als je Bram ziet en je ziet J dan zie je meteen vader en zoon.
Nou ja dat dus. Ik kan gewoon niet aanwijzen waar het precies in zit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Toch vind ik hem ook heel erg jouw zoon. Ik weet niet precies wat het is.
de ogen en dat stukje tussen zn neus en mondquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Toch vind ik hem ook heel erg jouw zoon. Ik weet niet precies wat het is.
ja vond je de beginfoto's zo crap ja?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:18 schreef L0t.. het volgende:
Ohja daily Bram! Je foto's worden echt steeds mooier tico.
Ja dat bovenlipje weer, dat is vaak heel bepalend voor het gezicht! De "snor". Bedoel ik verder niets mee hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:17 schreef Mangostine het volgende:
[..]
de ogen en dat stukje tussen zn neus en mond
M'n snor?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja dat bovenlipje weer, dat is vaak heel bepalend voor het gezicht! De "snor". Bedoel ik verder niets mee hoor!
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja dat bovenlipje weer, dat is vaak heel bepalend voor het gezicht! De "snor". Bedoel ik verder niets mee hoor!
je verwacht het niet, maar M heeft de snor van zijn vaderquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wel makkelijk peuteren, niet?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
En coco weet je hoe lastig, een inkijkneus. Je kan nooit ongemerkt een snotje hebben![]()
Geen Marokkaanse snor?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Mangostine het volgende:
[..]
je verwacht het niet, maar M heeft de snor van zijn vader
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
So prettySnorrenspeen werkt ook! Staat hier supergoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wenkbrauwen, dat trekt wel bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, mijn ogen dus? Lijkt ze dus toch een beetje op mij
Mango, door die wenkbrauwen heeft ze -ook al heeft ze mijn ogen- wel M's blik. Althans, dat zegt iedereen altijd.
Spees, die mond is heel typisch ja. Maar ben altijd een beetje jaloers op de mond van mijn man, dus ik gun Saar dat welMooie lippen
Shut upquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja vond je de beginfoto's zo crap ja?
Oh, ik had me tot nu toe nog nooit zorgen gemaakt om die wenkbrauwen... Zijn ze zo fugly?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
die wenkbrauwen, dat trekt wel bij.
Heerlijk. Van die slierten die je van achter uit je keel trekt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wel makkelijk peuteren, niet?
Oh, jaaaa! Valt me nu in. Saar lacht precies zoals mijn (overleden) opa. Mijn moeder & oma zien het ook allebei (heb ze er niet eens op hoeven wijzen). Vind ik ook erg leuk voor mam & oma, dat ze dat terugzienquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Suikertante het volgende:
De handbewegingen van je oma?! Jemig die details, soms denk ik dat ik niet goed naar F kijk ofzo(doe ik wel hoor, hij kan nu pffffrt met spuug
)
Haha ik dacht eerst dat je sarcastisch was, zat al hardop te giechelen maar ik vind het wel echt mooi hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, jaaaa! Valt me nu in. Saar lacht precies zoals mijn (overleden) opa. Mijn moeder & oma zien het ook allebei (heb ze er niet eens op hoeven wijzen). Vind ik ook erg leuk voor mam & oma, dat ze dat terugzien
Spees! Mooie snor
Oh, neequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha ik dacht eerst dat je sarcastisch was, zat al hardop te giechelen maar ik vind het wel echt mooi hoor!
Zien!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden trouwens een foto gemaakt van silvijn waardoor ik me afvraag of mijn anticonceptie wel gewerkt heeft tijdens mijn slippertje met Bob de Rooy.
---> die kan ik dus aan 'melkboer' toevoegen en dat geeft het beestje meteen een naam.
Nee joh, jouw man heeft killer eyebrows. Maar ze kan toch niet álles van hem hebben, dat geluk heeft niemandquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik had me tot nu toe nog nooit zorgen gemaakt om die wenkbrauwen... Zijn ze zo fugly?
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Suikertante het volgende:
Als mijn oma F's handbewegingen had zou ik denk ik even met haar naar de huisarts gaan
J. En die lacht inderdaad wel wat meer dan D. J vind alles leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:52 schreef Suikertante het volgende:
Kyara wie moest er zo schaderde? Schatert de een meer dan de ander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komt haar dipje al weer te boven
Ach gosh Silvijn! Wat een lekker menneke zo... (Staat ie daar nu zo tussen jouw benen, of zit hij ergens op?)Mama van Lars & Femke
En niet een beetje ook!quote:
Oh bestaat dat ook alquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef Shandaly het volgende:
'Klein-zusje-en'Moet toch tof zijn als er een werkwoord van je gemaakt wordt
En nee, niet klein-zusje-en! Plaatsen in Moeders mooiste!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar eh... blijkbaar heeft het 's avonds wakker maken voor een extra voeding toch z'n vruchten afgeworpen. Slechts vier voedingen op een dag is blijkbaar echt te weinig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Hee Shandaly, wat gaat ze weer goed terug naar de oude lijn!![]()
(Ja hij staat daar idd.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |