Ja het is echt zo gezellig! Samen zingen en kletsen, de buitenlucht inquote:
Ja, hij kijkt wel veel rond. Ik doe de rits open zodat hij wat verder weggezakt is en hij net met zijn ogen boven de rand uit piept. Dan kijkt hij de hele tijd van links naar rechts, met name naar auto's en bloemen en bomen. Of hij gooit zijn hoofd een beetje achterover en gaat mij aanstaren tot het freaky wordt. Op mijn rug durf ik niet, ten eerste omdat ik niet zie wat er achter mij gebeurt, maar vóórr mij heb ik het gevoel dat ik hem nog een beetje bescherm met mijn lijf en armen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Suikertante het volgende:
Oh Spees hoe gaat dat dan? F komt zo langzamerhand in een fase waarbij hij niet meer de hele tijd slaapt, maar hij kan ook nog niet echt rondkijken met de Manduca. Kan S dat wel? Of doe je hem op je rug?
Moet je ook vooral niet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Wat vervelend Kyara. Ik snap dat mijn post dan niet leuk is om te lezen.
Ik ga me verder niet verdedigen of nuanceren. Want ja de voornaamste reden is inderdaad dat ik na anderhalf jaar zo goed als geheelonthouding op een feestje een biertje wil drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw was er in ieder geval aardig van onder de indruk![]()
![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik las daarstraks over je baby een filmpje van lachende baby's laten zien. Ik denk, dat is leuk! Ga ik met Saar proberen. Misschien ligt ze er ook wel dubbel vanXD XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw was er in ieder geval aardig van onder de indruk
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik las daarstraks over je baby een filmpje van lachende baby's laten zien. Ik denk, dat is leuk! Ga ik met Saar proberen. Misschien ligt ze er ook wel dubbel vanHaha! Ze heeft trouwens echt een mooie mond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mevrouw was er in ieder geval aardig van onder de indruk![]()
En wat fijn om te zien dat jij de stoelverkleiner ook niet na iedere maaltijd in de was gooit![]()
Ik bedoelde het ook niet zo verkeerd inderdaad. Maar door de post van Olf voel ik me weer aangevallenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:17 schreef Logician het volgende:
Kyara zou het vast niet lullig bedoelen, want Kyara is lief
Niet doen, als er 1 iemand is die nooit op anderen bitched ben jij het welquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo verkeerd inderdaad. Maar door de post van Olf voel ik me weer aangevallen
Thanx
Heeft ze van haar vader. Die heeft een jaloersmakende mond, qua vorm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Ze heeft trouwens echt een mooie mond!
En wat fijn om te zien dat jij de stoelverkleiner ook niet na iedere maaltijd in de was gooit
Oh! Door jouw post realiseer ik me dat ik net een reactie had getypt op de foto van Noa. Maar toen zat het topic ineens dicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef Kyara het volgende:
Saar
Ik zag trouwens in het vorige topic nog wel een grappig filmpje van een hele boze Noa.
Vrede op aardequote:Op maandag 12 augustus 2013 14:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo verkeerd inderdaad. Maar door de post van Olf voel ik me weer aangevallen
Olf, ik had Kyara's post totaal niet als waardeoordeel opgevat hoor. Juist als constatering dat haar referentiekader heel anders ligt waardoor zij het moeilijk vindt om zoiets te lezen. Logisch in haar geval.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Moet je ook vooral niet doen
Zoals ik al zei, ieder zijn ding. Maar ik kon het niet laten om niet te reageren.
(dus ook de reactie op Olf, sorry, maar zo voelde het even voor mij, zoals ik ook al schreef: je vergelijkt het toch met je eigen situatie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet de kattenbakken gaan schoonmaken, ben ik ook geen fan vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Succes met de caviakooi Logi, ik zou eigenlijk je voorbeeld moeten volgen en de vissenkom doen. Dat haat ik hartgrondig.
Meid, met een beetje geluk ben je er over niet al te lange tijd weer 9 maanden vanafquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moet de kattenbakken gaan schoonmaken, ben ik ook geen fan van
Nou ja, prima toch. Zoals ik al schreef, ieder zijn ding.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:23 schreef Olf het volgende:
[..]
Vrede op aardeHet is gewoon iig voor mij een lastige keuze die je in zo'n weekeinde maakt en daarom viel jouw reactie niet goed. Sta er bij mezelf iig achter omdat ik zo de borstvoeding wel kan handhaven en het alleen even 'pauzeer'. Maarrrrr inderdaad lekker allemaal zelf doen en alles.
Ik ben daarmee gestopt sinds we zwanger wilden worden heel lang geleden....quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moet de kattenbakken gaan schoonmaken, ben ik ook geen fan van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |