Je maakt daar een typfout, haha! Het moet natuurlijk churches zijn!quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je maakt daar een typfout, haha! Het moet natuurlijk churches zijn!
Iddquote:
Leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Binnenkort wellicht een date
Ik hoop hetquote:
Op die ene foto die ik heb wel. We hebben al wat heen en weer gemaild, ze is wel aardig/geïnteresseerd en komt wel interessant over.quote:
Dat dacht ik ook inderdaad. Al die ansichtkaarten ook, daar zit vast een bedoeling achter... Ze was ook nog eens het enige meisje in de groep, misschien zag ze die jaarlijkse gangbang aan haar neus voorbij gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij wil Suzanne Mark gewoon voor haar hebben, anders ga je niet zo stoken.
Lowlands, maakt meer dan alleen vriendschappen kapot.
Was dat een actie één iemand? Ik dacht dat de hele vriendengroep dat kaartje voor Mark had gewonnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Al die ansichtkaarten ook, daar zit vast een bedoeling achter... Ze was ook nog eens het enige meisje in de groep, misschien zag ze die jaarlijkse gangbang aan haar neus voorbij gaan.
Desalniettemin #teammark.
Met Suuz of Hanneke.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Binnenkort wellicht een date
Nou dan is'ie al vaak doodgegaan volgens 3FMquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit dan het meest passende nummer wat ze kunnen draaien?"Ja, pak maar een actuele hit die triest klinkt".
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dan is'ie al vaak doodgegaan volgens 3FM![]()
quote:
niet dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil zelfs nog op wedden dat de agenda van Wimlex en Maxima leeg is voor de komende weken.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat hij zo een van die Dio-plaatjes draait, allebei erg leuk
Je wens is vervuldquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat hij zo een van die Dio-plaatjes draait, allebei erg leuk
Hall0nquote:
Hej Muis!quote:
Hallo SC!quote:
Dan hebben ze Coldplay eruit gehaaldquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en nu loopt de automatisch-startende noodband.
Klopt, er zijn nu meerdere verschillende noodbanden waarvan er random eentje wordt gekozen. Twee van de beginplaten zijn iig Wombats - Tokyo (Vampires and Wolves) en Keane - Silenced By The Night... anders is het te duidelijk dat er een noodband loopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan hebben ze Coldplay eruit gehaald
Ze hadden het zelf ook echt niet door op de webcam
Ahquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, er zijn nu meerdere verschillende noodbanden waarvan er random eentje wordt gekozen. Twee van de beginplaten zijn iig Wombats - Tokyo (Vampires and Wolves) en Keane - Silenced By The Night... anders is het te duidelijk dat er een noodband loopt.
Nou, bij Coen en Sander was die er dus totaal niet... want ze hadden het dus niet door.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah
Hoe groot is de paniek nou op zo'n moment? Of loopt dat wel los?
Het wordt voor de luistercijfers wel lekker uitgemolken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:31 schreef Evertjan het volgende:
lees en luister net pas het hele Lowlands verhaal terug, was weer een stukje topradio
Wat is nu de uiteindelijke conclusie? Ik heb geen Twitterquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het wordt voor de luistercijfers wel lekker uitgemolken.
Morgen de update tussen 10 en 12quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat is nu de uiteindelijke conclusie? Ik heb geen Twitter
Echt hequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:42 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ben weer bij. #teammark, goddomme zeg wat een stramme trut met d'r oppaskindjes.
Binnenkort een duet met Princequote:
Bom op dat gebouw waar ze dan samen zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Binnenkort een duet met Prince
You seeeeeeeexy motheeeeeeeerfuckeeeeeeeeeeeeer
Ik ben voor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bom op dat gebouw waar ze dan samen zijn.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Binnenkort een duet met Prince
You seeeeeeeexy motheeeeeeeerfuckeeeeeeeeeeeeer
Ik wil je je naaienaaienaaie naar je huis brengenquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik naai veel te snel. Het is gewoon niet bij te houden met lapjes kopen en de ruimte in mijn kast wordt ook steeds beperkter. Ik ga mezelf een naaiverbod opleggen en een andere hobby zoeken.
ESF is dicht dus is Cee geen modje meer. maar volgend jaar vast weerquote:
Herkenbaarquote:
Domieniepieniequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:23 schreef alors het volgende:
WAT EEN VOICE-OVER! WAT EEN VOICE-OVER!!! OP NED 3 NU!!
meer alcohol!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Daarom is het na de date dat ik seks heb altijd afgelopen met het contact en willen ze nooit meer afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |