Je maakt daar een typfout, haha! Het moet natuurlijk churches zijn!quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je maakt daar een typfout, haha! Het moet natuurlijk churches zijn!
Iddquote:
Leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Binnenkort wellicht een date
Ik hoop hetquote:
Op die ene foto die ik heb wel. We hebben al wat heen en weer gemaild, ze is wel aardig/geïnteresseerd en komt wel interessant over.quote:
Dat dacht ik ook inderdaad. Al die ansichtkaarten ook, daar zit vast een bedoeling achter... Ze was ook nog eens het enige meisje in de groep, misschien zag ze die jaarlijkse gangbang aan haar neus voorbij gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij wil Suzanne Mark gewoon voor haar hebben, anders ga je niet zo stoken.
Lowlands, maakt meer dan alleen vriendschappen kapot.
Was dat een actie één iemand? Ik dacht dat de hele vriendengroep dat kaartje voor Mark had gewonnenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Al die ansichtkaarten ook, daar zit vast een bedoeling achter... Ze was ook nog eens het enige meisje in de groep, misschien zag ze die jaarlijkse gangbang aan haar neus voorbij gaan.
Desalniettemin #teammark.
Met Suuz of Hanneke.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Binnenkort wellicht een date
Nou dan is'ie al vaak doodgegaan volgens 3FMquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit dan het meest passende nummer wat ze kunnen draaien?"Ja, pak maar een actuele hit die triest klinkt".
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dan is'ie al vaak doodgegaan volgens 3FM![]()
quote:
niet dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil zelfs nog op wedden dat de agenda van Wimlex en Maxima leeg is voor de komende weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |