Boy Deul?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:49 schreef Pedroso het volgende:
De 7e heeft in de jeugd gespeelt en is nooit doorgebroken.
Dat is 'm ! Heeft nooit een officiele wedstrijd in de hoofdmacht gespeelt.quote:
Waar kwam hij ook alweer vandaan (welke NL club)?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is 'm ! Heeft nooit een officiele wedstrijd in de hoofdmacht gespeelt.
Feyenoord jeugd. Was toen een groot talent maar heeft het helaas nooit echt waargemaakt. Heeft nog wel diverse eredivisie clubs gehad (ADO, de Graafschap, Willem2).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar kwam hij ook alweer vandaan (welke NL club)?
Bayern München toen ie 17 of 18 was geloof ik.quote:
Sorry had niet eens de vraag gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern München toen ie 17 of 18 was geloof ik.
Geen flauw idee. Denk niet dat iemand het wel weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:09 schreef Pedroso het volgende:
De 8ste is mede-oprichter van Vitesse en in zijn tijd bij Munchen was ie naast speler ook trainer en voorzitter. Is al even geleden dus....
Dat denk ik ook niet, laat ik het maar zeggen dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Denk niet dat iemand het wel weet.
Johny de Mol? Heeft volgens mij in jeugd bij Bayern gespeelt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:49 schreef Pedroso het volgende:
De 7e heeft in de jeugd gespeelt en is nooit doorgebroken.
Was de amateurtak volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Johny de Mol? Heeft volgens mij in jeugd bij Bayern gespeelt.
4 keer nog welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Was de amateurtak volgens mij.
[..]quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Johny de Mol? Heeft volgens mij in jeugd bij Bayern gespeelt.
Dacht het wel. Weet nog wel dat ie niet kon spelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Een sneeuwbal. Was zijn debuut voor Ajax toch?
Wedstrijd was tegen Cyprus? de bom zat in een plastic tas?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:11 schreef tong80 het volgende:
Nederland mocht bijna niet deelnemen aan het EK-88 door een vuurwerkbom.
Waar zat de bom in, tegen wie was het, en waar kwam de bommengooier vandaan ?
Cyprus is goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wedstrijd was tegen Cyprus? de bom zat in een plastic tas?
Ook goedquote:
Juist. In een sinaasappel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik meen dat het in een stuk fruit ofzo verpakt zat.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:09 schreef tong80 het volgende:
Wie waren de scheidsrechters/grensrechters ?
Grensrechter WK-66 Een Rus
West-Duitsland - Frankrijk WK-82
Finale WK-74
Finale EK-88
Finale WK 2010 Howard Webb
Finale Confederations-Cup 2013 Bjorn Kuipers
Minder dan 10.000 inwoners ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef fanneke het volgende:
De volgende clubs komen uit op het hoogste niveau in hun land:
Hoffenheim, Ross County, EA Guingamp, Mjällby, SV Grödig en Sogndal.
Wat hebben deze clubs gemeen?
Zoiets zal het idd wel zijn, zijn allemaal clubs uit dorpen met een suikeroom als sponsor.quote:
In één keer goed.quote:
Of ze allemaal een suikeroom hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoiets zal het idd wel zijn, zijn allemaal clubs uit dorpen met een suikeroom als sponsor.
Bouhlarouz ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef fanneke het volgende:
Wie scoorde als RKC-speler ooit voor het Nederlands Elftal?
Peter Bosz ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:33 schreef fanneke het volgende:
Wie scoorde als RKC-speler ooit voor het Nederlands Elftal?
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |