Daar is hij juist heel duidelijk inquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die Wilders is een gewoon een pluche-plakker eerste klas.
Hij roept wat mensen willen horen (meer geld naar de zorg, AOW blijft op 65) maar hoe hij dit precies waar gaat maken laat hij in het midden.
Je kunt altijd en overal parallellen trekken. Net als dat je overal correlaties kunt vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet zo maar een vergelijking, je kunt gewoon veel parallellen trekken. Natuurlijk is het geen 1 op 1-kopie, maar die vergelijking mag je best maken.
Zo doet deze historicus dat ook.
Misschien heeft hij zo'n opplaksnorretje voor thuis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt Wilders niet op Hitler. Wilders heeft immers geen snorretje,
Ik moest lachen. Het is ook zo'n linkse beer. Ik denk dat zijn derde arm ook naar links wijst.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:41 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
AIVD getipt op dit topic, Koos staat nu onder controle. Als je Koos zijn berichten zo eens doorleest kun je best denken dat je met een compleet gestoorde te maken hebt. Een gevaar voor de samenleving.
Nou vooruit, duidelijk wel, realistisch niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Daar is hij juist heel duidelijk inDenk maar eens goed na.
Hoho, ik ben weliswaar niet goed bij m'n hoofd, maar links ben ik allerminst. Niet meer althans.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Het is ook zo'n linkse beer. Ik denk dat zijn derde arm ook naar links wijst.
Sorry, ik kon het niet laten om daar een grapje over te maken.![]()
Haha. Oké, excuusquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben weliswaar niet goed bij m'n hoofd, maar links ben ik allerminst. Niet meer althans.
Hoe kwam het zo dat je opeens het licht zag dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik ben weliswaar niet goed bij m'n hoofd, maar links ben ik allerminst. Niet meer althans.
Door bepaalde lieden word je als nel weggezet als links extremist als je ageert tegen Greet Wilders.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Greyson het volgende:
[..]
Haha. Oké, excuus. Ik dacht altijd van wel.
Goede reactie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:41 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
AIVD getipt op dit topic, Koos staat nu onder controle. Als je Koos zijn berichten zo eens doorleest kun je best denken dat je met een compleet gestoorde te maken hebt. Een gevaar voor de samenleving.
Hij heeft een betaalde baan, naar verluidt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kwam het zo dat je opeens het licht zag dan?
Oké. Je bent dus inderdaad aan het doordraaien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Dat scheelt inderdaad ja, als je op je loonstrookje ziet hoeveel belasting je mag betalen. Een panacee tegen Linksigheid!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft een betaalde baan, naar verluidt.
Zo'n man is ook niet het probleem, de domme volksmassa is gevaarlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:31 schreef john2406 het volgende:
Jij durft zeg, maar ik zie totaal geen gevaar in die man.
Pim was veel geleerder
Pim was net zo'n volksmenner die op de onderbuik speelde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:31 schreef john2406 het volgende:
Jij durft zeg, maar ik zie totaal geen gevaar in die man.
Pim was veel geleerder, en volgens mij niet zo voorspelbaar?
Er zijn er heus wel die erdoorheen kijken hoor, en eigenlijk een beetje tegenspraak vind ik helemaal niet verkeerd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Zo'n man is ook niet het probleem, de domme volksmassa is gevaarlijk.
Dat stel gezapige kleinburgers?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Pim was net zo'n volksmenner die op de onderbuik speelde.
Zijn ze dat niet zelf schuld dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij legt heel bewust een link tussen de islam en straatcriminaliteit door b.v. Marokkaanse bontkraagjes, daar waar die link nauwelijks aanwezig is. Inderdaad voor zijn eigen politieke agenda, steun voor Israel en z'n internationale anti-islam propaganda.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:37 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje naief om te denken dat wilders alleen haat op de islam om kiezers te trekken.
Nu zijn de kosten van de beveiliging Wilders niet aan te rekenen vind ik. Dat zijn natuurlijk de dreigers zelf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:49 schreef fantasyboy het volgende:
Niemand hoeft Wilders te elimineren. Hij heeft zichzelf al helemaal weg ge-elimineerd uit deze wereld.
Hij weet dat een leven buiten de politiek en zonder beveiliging helemaal never nooit meer voor hem mogelijk zal zijn. Dat is ook 1 van de redenen dat hij zich helemaal nergens meer over druk hoeft te maken en volledig los kan gaan met zijn beledigingen tegen de rest van de wereld.
Het maakt voor hem geen zak meer uit, er is geen andere leven voor hem meer mogelijk tot zijn dood. Waar andere politici altijd letten op hun woorden hoeft wilders dat helemaal niet meer. En dan wordt er gezegd dat hij alles durft te zeggen.....
En de belastingbetaler/gemeenschapt betaalt die 10 miljoen beveiliging per jaar wat ik ooit weles gelezen heb op internet.
Hoeveel dacht je dat de belastingbetaler mag betalen voor Brussel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:49 schreef fantasyboy het volgende:
Niemand hoeft Wilders te elimineren. Hij heeft zichzelf al helemaal weg ge-elimineerd uit deze wereld.
Hij weet dat een leven buiten de politiek en zonder beveiliging helemaal never nooit meer voor hem mogelijk zal zijn. Dat is ook 1 van de redenen dat hij zich helemaal nergens meer over druk hoeft te maken en volledig los kan gaan met zijn beledigingen tegen de rest van de wereld.
Het maakt voor hem geen zak meer uit, er is geen andere leven voor hem meer mogelijk tot zijn dood. Waar andere politici altijd letten op hun woorden hoeft wilders dat helemaal niet meer. En dan wordt er gezegd dat hij alles durft te zeggen.....
En de belastingbetaler/gemeenschapt betaalt die 10 miljoen beveiliging per jaar wat ik ooit weles gelezen heb op internet.
Waarom moet de belastingbetaler dat betalen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu zijn de kosten van de beveiliging Wilders niet aan te rekenen vind ik. Dat zijn natuurlijk de dreigers zelf.
Dat geld wat aan brussel wordt betaald heeft ook de nederlander baat bij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel dacht je dat de belastingbetaler mag betalen voor Brussel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |