Dat is een feit en ...daarom zit ik er straks weer.quote:
Kun je een goede simpele broodjeszaak adviseren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is een feit en ...daarom zit ik er straks weer.
Dat eet (brood)zaakje met die smeersels tegenover vind ik niks en de brasserie ernaast vind ik weer te standaard en...te duur.
Waar is de tijd gebleven dat er bij de Pij altijd op zondag Harley dag wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:42 schreef Rossdale het volgende:
Of gewoon naar de Bruine Pij, maar dat vind ik meer een standaard kroegje
't Hart kom ik ook nog wel regelmatig ja. Na de laatste heropbouwing is het wel een mooie tent geworden. Beter dan voor de laatste fik en die daarvoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef Dalamar het volgende:
Meh, ieder z'n ding.
Zit zelf nog steeds graag bij 't Hart van Breda en De Beijerd.
Ach wat extra centen zijn nooit weg toch?quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef JDude het volgende:
Herkenbaar, zo heb ik ook eens een paar maanden doorgebracht met post rondbrengen, ophalen en brievenbussen legen.
Callcenters en klantenservice-vacatures te over.quote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef AMangold het volgende:
idd, dus als iemand nog een vrije vacature weet in breda, tell me!
Dm me maar.quote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef AMangold het volgende:
idd, dus als iemand nog een vrije vacature weet in breda, tell me!
Ben je al begonnen bij Bress?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef AMangold het volgende:
[..]
En wat doe je zoal in je vakantie, ik verveel me al tijdens school
delifrance. Wel wat duurder, maar ik heb een 20 % kortingskaart dus dan vat het meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Kun je een goede simpele broodjeszaak adviseren?
met gewoon broodje kaas / broodje ei etc.. ?
Tegenwoordig zijn het alleen maar van die rare broodjes, bij de hema hadden ze ook al geen gewoon simpel broodje kaas :S
Wtf is er moeilijk aan het vinden van een agenda?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:14 schreef Gezicht het volgende:
Gisteren een uur door de stad gewandeld op zoek naar een agenda, uiteindelijk de hoop maar opgegeven om op de weg naar huis nog eentje te vinden.
Action kon ik niet vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wtf is er moeilijk aan het vinden van een agenda?![]()
Zelfs de Action heeft ze.
Tot rust komen vooral, als de kleine het toelaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef AMangold het volgende:
[..]
En wat doe je zoal in je vakantie, ik verveel me al tijdens school
ken eht nietquote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef Vleermuisspin het volgende:
WIE is er vanavond bij het schoolstraatfeest?
Net langs gefietst. Op het terras bij samsam was het waarschijnlijk veel gezelliger.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef Vleermuisspin het volgende:
WIE is er vanavond bij het schoolstraatfeest?
Waarschijnlijk present.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Barst volgend weekend?
Kwaliteit heeft het Bredatopique groot gemaakt, niet kwantiteit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef AMangold het volgende:
En toen was het weer stil.. niet goed, we zijn net zo goed bezig met deze topic ook vol te knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |