Vooral als een nederlandse dash je echt gestolen kan worden, grow the fuck up MS. Daarnaast had je dit in 2008 al kunnen bedenken. Wat een faal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af omdat op de Xbox website het volgende staat:
[..]
Dus ergens verwachte ik nog andere redenen, zoals bijvoorbeeld te weinig units om 1 of andere reden. Als in, localisatie, voice, apps zijn niet de enige reden. Maar goed, als dat wel zo is, dan is dat een tamelijk aparte reden om zomaar een paar landen over te slaan.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:48 schreef SpankmasterC het volgende:
wat een gefaal...
Nog ideeën waarom het zo is? Moeite met voice-meuk in oa Nederlands? Te weinig launchunits en daarom maar naar de markten waar ze sowieso gaan scoren?
Vooral die laatste wordt leukquote:While we wish we could launch Xbox One simultaneously in these markets, there are many factors that determine the timing of specific market launches. This includes work to localize the Xbox One dash, incorporate additional voice and languages, and build partnerships to bring apps and meaningful local content to each country.
Nah, denk dat ze toch gewoon voor een volledig Nederlandse dash willen gaan samen met meteen apps als pathe thuis, netflix en dergelijke koek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vraag me af of dat het is. Die taal shit zouden ze ook in een update kunnen leveren. Er zal wel een ander probleem zijn wat ze liever niet bekend maken, dat klinkt wel als iets wat Microsoft zou doen.
Maar ze maken het me als tevreden 360 eigenaar toch wel heel moeilijk om voor de Xbone te kiezen.
Waarom leveren ze dan wel aan dertien andere landen. Als er echt iets met die box is dan zou dat ook niet kunnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vraag me af of dat het is. Die taal shit zouden ze ook in een update kunnen leveren. Er zal wel een ander probleem zijn wat ze liever niet bekend maken, dat klinkt wel als iets wat Microsoft zou doen.
Maar ze maken het me als tevreden 360 eigenaar toch wel heel moeilijk om voor de Xbone te kiezen.
Wat zou de andere reden kunnen zijn? Ze worden nog wel in 13 (?) andere landen uitgeleverd namelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Die gaan alleen maar meer tegenvallen nu. Sony wint het met gemak nu, als zij kunnen zorgen wel in 2013 hier te leveren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef Rogan het volgende:
Zal wel met tegenvallende pre-orders te maken hebben.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom leveren ze dan wel aan dertien andere landen. Als er echt iets met die box is dan zou dat ook niet kunnen
Ik F5 ondertussen hier: https://twitter.com/KazHiraiCEO
quote:CEO Kaz Hirai @KazHiraiCEO 12 augustus
I can officially confirm that the PS4 can now function without Buzz! controllers plugged in!
Denk dat ze gewoon naar aantal pre-orders gekeken hebben. Nederland en België vielen tegen, dus hebben ze hun prioriteiten ergens anders gezet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom leveren ze dan wel aan dertien andere landen. Als er echt iets met die box is dan zou dat ook niet kunnen
Ik F5 ondertussen hier: https://twitter.com/KazHiraiCEO
Meanwhile hebben we daar dus niets over gehoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gaan alleen maar meer tegenvallen nu. Sony wint het met gemak nu, als zij kunnen zorgen wel in 2013 hier te leveren.
Die gast is geniaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]! Die man is professioneel natrapper
Die landen gaan ook zo prat op pre-orders natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon naar aantal pre-orders gekeken hebben. Nederland en België vielen tegen, dus hebben ze hun prioriteiten ergens anders gezet.
Behalve dat de vergelijking mank is, kon ik er wel om lachen.quote:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op woensdag 14-08-2013 om 19:58:31The multiplayer in COD Ghosts is massively different to previous COD games. Now you get to shoot people in the face as a woman as well! reageer retweet
PS4 heeft meer ja, maar xbox heeft ook veel hoor. Helemaal in de UK. Is dus slim om die markten van genoeg te voorzien. Helemaal wanneer PS4 op is en dus veel mensen maar de xbox nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve dat de vergelijking mank is, kon ik er wel om lachen.
Guess what, draait ook op PS4quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
twitter:KazHiraiCEO twitterde op woensdag 14-08-2013 om 19:58:31The multiplayer in COD Ghosts is massively different to previous COD games. Now you get to shoot people in the face as a woman as well! reageer retweet
Hij bokt niet alleen xbox af natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Guess what, draait ook op PS4
Anyway...
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
Maar kan je xbox niet gewoon via Duitse/Britse amazon bestellen?
En=quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef xminator het volgende:
''The thing is, the X1 can only receive its required internet one time activation + future updates in the X1 launch countries. So you would need to ship it to a friend in one of those countries and have them activate it for you (if you lived outside of the launch countries, that is)''
Hmmh?
Je kan ook gewoon een ps4 bestellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
Maar kan je xbox niet gewoon via Duitse/Britse amazon bestellen?
Ik ga ook voor een PS4.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een ps4 bestellen.
Natuurlijk, het staat op de microsoft site zelf dat het niet naar oa Nederland komtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
Die lui van MS zijn toch niet meer te vertrouwen. Die Greenberg lult ook maar wat uit z'n nek Goddamn.
Dat ze gewoon niet genoeg apparaten kunnen leveren, ze komen computerchips te kort... Ik weet het niet maar dit is echt een bullshit reden, dit mag niet gebeuren als je Microsoft heet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat zou de andere reden kunnen zijn? Ze worden nog wel in 13 (?) andere landen uitgeleverd namelijk.
Ik stap niet over, heb daar ook geen behoefte toe. Als er een console komt dan wordt het wel weer een xbox. Maar dit soort geintjes is je eigen doodskist niet alleen dichtnagelen maar ook gewoon opbouwen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Dag Xbox One![]()
Welkom PS4![]()
Waar ben je mee bezig MS? Had echt veel plezier met de 360, maar dit gaat nergens meer over man.
Nee ik stap nu echt over naar de Playstation.
Meer dat je iets koopt en dit hoe dan ook niet mee kunt nemen, lijkt me niet kunnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef zeebeschuit het volgende:
hahah genaaid als je in Nederland woont
Naja dit is niet de enige reden hoor. Het is wel de laatste druppel nu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik stap niet over, heb daar ook geen behoefte toe. Als er een console komt dan wordt het wel weer een xbox. Maar dit soort geintjes is je eigen doodskist niet alleen dichtnagelen maar ook gewoon opbouwen.
Voorkeur. Sony biedt enkele exclusives die me boeien maar die ik makkelijk later eens kan spelen, MS richt zich meer op een westerse gamer en dat is wat ik ben. Die japanse dingen boeien me gewoon niet zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Skull-Splitter waarom houdt je jezelf zo vast aan het Xbox merk? Opgegroeid met Xbox? Nooit een Playstation gehad? Controller ligt je niet van de PS? Geen Halo?
Ik heb gewoon een prima PC, dan maar geen controller. Console is voor mij een luxeproduct maar zal nooit de PC compleet vervangen. Het boeit me dus niet zozeer dat ie later komt, maar wel dat dit 4 maanden van te voren erin gegooid wordt met een vanzelfsprekendheid alsof het normaal is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja dit is niet de enige reden hoor. Het is wel de laatste druppel nu.
Dat idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorkeur. Sony biedt enkele exclusives die me boeien maar die ik makkelijk later eens kan spelen, MS richt zich meer op een westerse gamer en dat is wat ik ben. Die japanse dingen boeien me gewoon niet zo.
[..]
Ik heb gewoon een prima PC, dan maar geen controller. Console is voor mij een luxeproduct maar zal nooit de PC compleet vervangen. Het boeit me dus niet zozeer dat ie later komt, maar wel dat dit 4 maanden van te voren erin gegooid wordt met een vanzelfsprekendheid alsof het normaal is.
ALLES wat ze fout kunnen doen met deze generatie, weten ze te verneuken, vooral dus omdat ze geen helder verhaal kunnen houden. Dit lijstje hadden ze drie maanden geleden ook al kunnen noemen tenzij er een ramp zou gebeuren.
Echt, ik kan samen met een team van basisschool kinderen nog een betere marketing en PR-campagne voeren dan het team van Microsoftquote:
Wanneer is hun gamescom persco? Kan het nergens vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef donald_dick het volgende:
Ik ben serieus pissed off maar toch benieuwt hoe MS dit gaat spinnen
Denk niet dat hier veel aan te redden valt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef donald_dick het volgende:
Ik ben serieus pissed off maar toch benieuwt hoe MS dit gaat spinnen
Dat zijn losse programma's die altijd later nog kunnen en vooral door anderen vertaald moeten worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef LDS het volgende:
Ze zullen wel de Fox Sports en RTL XL waarin je voor 100 euro per programma iets kan terugkijken wel nog moeten lokaliseren
Zulke shit wil niemand toch hebben? Uitzendinggemist etc. heeft iedereen tegenwoordig al via de kabel en of via de tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef LDS het volgende:
Ze zullen wel de Fox Sports en RTL XL waarin je voor 100 euro per programma iets kan terugkijken wel nog moeten lokaliseren
Dinsdag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wanneer is hun gamescom persco? Kan het nergens vinden.
Tis meer dan het missen van een console danwel je zorgvuldig opgebouwde reputatie en veroverd marktterrein gewoon zo, hop, de helling af trappen. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef rdwilbrink het volgende:
mooie om te zien nu xbox is uitgesteld dat mensen helemaal kwaad worden en in paniek raken want ja nu heb ik geen console dit jaar, Het is maar een gameconsole er zijn ergere dingen in het leven.
Tuurlijk ik wil ook echt wel een nieuwe console maar om nou echt in paniek te raken en boos te worden omdat een console wordt uitgesteld gaat mij iets te ver.
Console kan me gestolen worden, maanden wachten om de toffe exclusives te spelen terwijl andere gamers alles al kunnen doen, dát vind ik kutquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef rdwilbrink het volgende:
mooie om te zien nu xbox is uitgesteld dat mensen helemaal kwaad worden en in paniek raken want ja nu heb ik geen console dit jaar, Het is maar een gameconsole er zijn ergere dingen in het leven.
Tuurlijk ik wil ook echt wel een nieuwe console maar om nou echt in paniek te raken en boos te worden omdat een console wordt uitgesteld gaat mij iets te ver.
tuurlijk daar heb je gelijk in. Maar om daar als consument hellemaal in paniek van te raken gaat mij te ver.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis meer dan het missen van een console danwel je zorgvuldig opgebouwde reputatie en veroverd marktterrein gewoon zo, hop, de helling af trappen. Onbegrijpelijk.
Het is gewoon alles bij elkaar denk ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
tuurlijk daar heb je gelijk in. Maar om daar als consument hellemaal in paniek van te raken gaat mij te ver.
Mwach, je mag immers gewoon aan een merk willen binden geloof ik...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
tuurlijk daar heb je gelijk in. Maar om daar als consument hellemaal in paniek van te raken gaat mij te ver.
De eerste 9 seconden dekken de lading al.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)len-van-de-xbox-one/
Wat duiding van Boris himself!
Gelukkig, ik geloofde de xbox-site al nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)len-van-de-xbox-one/
Wat duiding van Boris himself!
Ik heb dat nu eigenlijk ook niet echt meer. Het zijn eigenlijk ook gewoon pc's nu. De PS3 was echt nog iets anders qua infrastructuur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is gewoon alles bij elkaar denk ik?
De 360 was toen die uitkwam zo'n tof ding! High end, goeie draadloze controller, dat online gebeuren was voor het eerst goed. Scherp HD beeld noem maar op.
Maar nu de One ik kan zo niets tofs opnoemen eigenlijk (zelfde is ook wel voor de ps4) eigenlijk. En dan nu als klapper weer dik uitstel.
Behalve dat je daar dan geen standaard hebt, wel zeggenschap en eigendomquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb dat nu eigenlijk ook niet echt meer. Het zijn eigenlijk ook gewoon pc's nu.
Nachtlaunchesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef donald_dick het volgende:
Ik ga wel bij de nachtlaunch van Saturn of de MediaMarkt wel een ps4 halen. Microsoft krijg een nieuwe kans zo rond kerst 2014
ja, ik ga hem niet meer preorderen en de saturn in amsterdam is zowat om de hoek. Anders de Mediamarkt in Amsterdam-Noordquote:
Beter @ MM Arena de PS4 voor 380 euroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, ik ga hem niet meer preorderen en de saturn in amsterdam is zowat om de hoek. Anders de Mediamarkt in Amsterdam-Noord
Haha het is wel een mooi item geworden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig, ik geloofde de xbox-site al niet
Ik wil sowieso wel een console en geen pc, misschien maar nog langer met de 360 doen of toch voor een ps4 gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb dat nu eigenlijk ook niet echt meer. Het zijn eigenlijk ook gewoon pc's nu. De PS3 was echt nog iets anders qua infrastructuur.
Eigenlijk zou ik gewoon tegen mezelf moeten zeggen, blijf gewoon bij pc want ik game eigenlijk alleen nog maar achter de pc. Maar ik weet gewoon dat er hier toch een console komt te staan
als je van open deuren houdtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha het is wel een mooi item geworden!
Het activeren kan alleen in landen die launchen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef donald_dick het volgende:
Fock it, de xbox is toch regio vrij? Anders ga ik couchsurfen in Engeland of Duitsland
zal het bij de Saturn ook wel zoiets zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter @ MM Arena de PS4 voor 380 euro.
Ja en? VPN of daar te plekken. Ik denk niet in problemen, maar in oplossingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het activeren kan alleen in landen die launchen.
Oh, kan, maakt mij niet uit. Gewoon naar Duitsland rijden. Voor mij letterlijk een brug over en ik ben er.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja en? VPN of daar te plekken. Ik denk niet in problemen, maar in oplossingen
Ik hoor een vrijwilligerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, kan, maakt mij niet uit. Gewoon naar Duitsland rijden. Voor mij letterlijk een brug over en ik ben er.
Dont think so, via foursquare krijg je 5% korting bij mediamarkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zal het bij de Saturn ook wel zoiets zijn.
die zal vast niet gelden tijdens de launchnightquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Dont think so, via foursquare krijg je 5% korting bij mediamarkt.
Een open deur intrappen hou ik ook wel van Phenoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je van open deuren houdtmaar Boris is gamer, hij vertelt wat iedereen ook voelt. Nou ja, ik had ook gehoopt op een leuke launchstrijd. Helaas, Sony wins, flawless victory. En ze hebben er geen reet voor hoeven doen.
Als je hem nu besteld wel denk ik, er zijn geen voorwaarden aan verbonden buiten dat het niet geldt bij huidige aanbiedingen of folderaanbiedingen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die zal vast niet gelden tijdens de launchnight
quote:
quote:
Was het fijn onder die steen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
GODVERDOMME!
http://tweakers.net/nieuw(...)-tot-begin-2014.html
Bericht van gisteren? valt toch mee?quote:
Vergeleken met de release van de xbox zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bericht van gisteren? valt toch mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |