Loop dan ook niet met termen als 'laf' te strooien als je zelf nog nooit een poot hebt uitgestoken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak alles toch niet gelijk zo persoonlijk, stalkertje van me.
Staaf zo'n artikel dan op z'n minst met wat foto's van het kapotgeslagen gezinnetje, zou je zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef manny het volgende:
[..]
Wederhoor. Een mooi woord uit een ver verleden. 2013 is meer van "plaats maar: agent, turkije en knokpartij in 1 artikel is altijd goed".
Het was geen gokje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Loop dan ook niet met termen als 'laf' te strooien als je zelf nog nooit een poot hebt uitgestoken.
Ik vind iig niet iets in de turkse google news.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
Wederhoor wordt wat lastig als de andere partij in Turkije zit.
Goed, uiteindelijk heeft het AD dus gewoon een of andere kerel leeg laten lopen en heeft dat in de krant gezet. Goed bezig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind iig niet iets in de turkse google news.
Nee hoor, ze hebben alles zo goed mogelijk nagetrokken!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, uiteindelijk heeft het AD dus gewoon een of andere kerel leeg laten lopen en heeft dat in de krant gezet. Goed bezig.
Met in het achterhoofd natuurlijk wel dat het AD een kopie van de Daily we-hoeven-geen-nieuws-dat-verzinnen-we-zelf-wel Mail aan het worden is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben alles zo goed mogelijk nagetrokken!
Tsja, mijn gespeculeer is zo goed als het jouwe!
Ik beweer ook niet dat het per se een broodje aap is. Vind echter wat dubieus om een verhaal te publiceren op basis van de verklaring van een gezinnetje. Een verhaal dat je bovendien niet kunt verifiëren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben alles zo goed mogelijk nagetrokken!
Tsja, mijn gespeculeer is zo goed als het jouwe!
Alsof de Turkse of Britse pers niet vol futiliteiten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef De_Coulance het volgende:
Echt typisch dat men in Nederland zich bezig houdt met dit soort futiliteiten.
Heeft anders nooit de frontpage gehaald op fok!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef De_Coulance het volgende:
Echt typisch dat men in Nederland zich bezig houdt met dit soort futiliteiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |