Moet dat dan? Ik lig niet bepaald wakker van jouw interpretatie van mijn reactiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje een loze Koos, "count your losses and move on", deze lul je toch niet meer recht
Gelukkig dan maar Koos, stel je voor zeg, zou niet gezond zijn hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik lig niet bepaald wakker van jouw interpretatie van mijn reacties
Individueel stellen ze niks voor inderdaad. Ook wel "laf" genoemd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik nodig je uit deze statement te maken in Turkije. Succes!
Aldus de Chuck Morris die een groep tuig wel even op hun plek zet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Individueel stellen ze niks voor inderdaad. Ook wel "laf" genoemd.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet. Die man verdedigde gewoon z'n zaak, dat zou toch ook van mensen als jou op goedkeuring moeten rekenen. Vervelende mensen schop je gewoon je winkel uit, desnoods met een knuppel.
Maak alles toch niet gelijk zo persoonlijk, stalkertje van me.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aldus de Chuck Morris die een groep tuig wel even op hun plek zet.
Voel je je gevleid?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak alles toch niet gelijk zo persoonlijk, stalkertje van me.
Nah...quote:
Bedankt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen hebben ze met hun irritante gedrag dit topic compleet verziekt. Knap gedaan jongens.![]()
"Volgens buurtbewoners wilden meerdere belagers een familie aan de brink te lijf. Ze zouden zijn bewapend met samoerai zwaarden."quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:11 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat hier het geweld wordt goedgekeurd. Met een paar man iemand in elkaar slaan met behulp van een knuppel is idd de normaalste zaak als ie zich bekocht voelt en voor zijn rechten opkomt.
Klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
Als het een Marokkaan was die in een Nederlandse winkel afgetuigd zou worden, zouden sommige hier totaal anders reageren.
Je vindt het "terecht" dat je gaat zeuren over de kwaliteit van een horloge die je in Turkije hebt gekocht voor 24 euro?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen hebben ze met hun irritante gedrag dit topic compleet verziekt. Knap gedaan jongens.![]()
We horen jullie wel weer moord en brand schreeuwen als er in Frankrijk iemand een boerka afrukt bij een moslims. Dan staan de gelly's en KoosVogels' vooraan om te roepen hoe erg het is. Maar een Nederlander die in Turkije wordt mishandelt omdat hij - terecht - klaagt over een horloge? Dat wordt vakkundig weggelachen.
Elf komt niet graag in dergelijke pauperlanden. Hij is dus een beetje wereldvreemd op dat vlak. Neem het de beste man niet kwalijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je vindt het "terecht" dat je gaat zeuren over de kwaliteit van een horloge die je in Turkije hebt gekocht voor 24 euro?
[ afbeelding ]
Als hem was verzekerd dat dat ding waterdicht was, dan is het terecht dat hij daarover klaagt. Ongeacht of dat ding 2,40 euro, 24 euro of 240 euro kostte. Bovendien: zelfs al was de klacht niet terecht, dan nog behoor je niet in elkaar getimmerd te worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je vindt het "terecht" dat je gaat zeuren over de kwaliteit van een horloge die je in Turkije hebt gekocht voor 24 euro?
[ afbeelding ]
Nou en? Je bent toch elfletterig? Begin een Turkse ombudsman en doe er wat aan. Dit verhaal heeft een hoog retard-gehalte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als hem was verzekerd dat dat ding waterdicht was, dan is het terecht dat hij daarover klaagt. Ongeacht of dat ding 2,40 euro, 24 euro of 240 euro kostte. Bovendien: zelfs al was de klacht niet terecht, dan nog behoor je niet in elkaar getimmerd te worden.
Van nep shirtjes roepen ze ook dat ze echt zijn, en dat geloof je wel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als hem was verzekerd dat dat ding waterdicht was, dan is het terecht dat hij daarover klaagt. Ongeacht of dat ding 2,40 euro, 24 euro of 240 euro kostte. Bovendien: zelfs al was de klacht niet terecht, dan nog behoor je niet in elkaar getimmerd te worden.
Jeuzus, echt waar ....quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
Als het een Marokkaan was die in een Nederlandse winkel afgetuigd zou worden, zouden sommige hier totaal anders reageren.
Goedkope horloges uit China zijn top en Chinezen rammen je over het algemeen ook niet met z'n allen in elkaar, tof volkquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een goedkoop horloge ben je dus voortaan aangewezen op onze docile kameraden uit China van DealExtreme?
Dat komt natuurlijk omdat niemand naar China gaat om te klagen dat de Rolex van $1,50 (incl. verzendkosten) een neppert bleek..quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedkope horloges uit China zijn top en Chinezen rammen je over het algemeen ook niet met z'n allen in elkaar, tof volk
Nee, die spugen in je eten of draaien je kat door de babi pangang. Het is maar wat je prefereert natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedkope horloges uit China zijn top en Chinezen rammen je over het algemeen ook niet met z'n allen in elkaar, tof volk
Ja, die ene Chinees daar bij jou in die bible belt is niet zo'n betrouwbare, dat had ik al begrepen. Misschien moet je toch eens een ander restaurant proberen, ja ik weet dat is 30 km verderop, maar volgens mij is het, het proberen waardquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, die spugen in je eten of draaien je kat door de babi pangang. Het is maar wat je prefereert natuurlijk.
Ok man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die ene Chinees daar bij jou in die bible belt is niet zo'n betrouwbare, dat had ik al begrepen. Misschien moet je toch eens een ander restaurant proberen, ja ik weet dat is 30 km verderop, maar volgens mij is het, het proberen waard
voorlopig doen ze het daar economisch beter als in dit land, maar dat terzijde...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Twiitch het volgende:
Tja dat krijg je wanneer je op vakantie gaat in een ontwikkelingsland.
Nee, dat krijg je als je op vakantie gaat en meent je net zo te moeten gedragen als in je eigen buurt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:59 schreef Twiitch het volgende:
Tja dat krijg je wanneer je op vakantie gaat in een ontwikkelingsland.
Beter dan. En nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
voorlopig doen ze het daar economisch beter als in dit land, maar dat terzijde...
Ja en hun Kebab is ook beter. (ik denk ik zeg ook maar wat)quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
voorlopig doen ze het daar economisch beter als in dit land, maar dat terzijde...
in die toeristenplaatsjes zou ik dat zo 1,2,3 niet echt durven stellenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en hun Kebab is ook beter. (ik denk ik zeg ook maar wat)
Ik bedoelde te zeggen dat inderdaad anders wordt gereageerd wanneer een Marokkaan klappen krijgt in een Nederlandse zaak, aangezien een aantal lieden hier dan ongetwijfeld de schuld bij de Marokkaan gaat zoeken.quote:
Idd. Het laagste van het laagste zijn we. Weg met onsquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef penny-wise het volgende:
Hollanders hé, altijd wat te klagen op vakanties..
Wees nu maar blij dat je dat niet is gelukt anders hadden ze mooi je vrouw en kinderen in elkaar gebeukt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef penny-wise het volgende:
Had bijna ze teruggepakt voor ¤90, maar helaas, zo dom zijn ze ook weer niet
Verhaal ligt iets genuanceerder hoor...quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wees nu maar blij dat je dat niet is gelukt anders hadden ze mooi je vrouw en kinderen in elkaar gebeukt.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Wees nu maar blij dat je dat niet is gelukt anders hadden ze mooi je vrouw en kinderen in elkaar geneukt.
Ja toch, ook logisch dat hij en zijn vrouw en zijn kinderen in elkaar gebeukt zijn, ik bedoel daar vroeg ie om tenslotte en die snol en die kutkoters ook, broeva haroquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
wat een bullshit verhaal ook hoor.. Echt ik schaam me af en toe.. een horloge afdingen naar 24 euro en als nog zeuren..gierig als de pest
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:46 schreef penny-wise het volgende:
Opgelicht worden kan ook leuk zijn.
Collega was in Italië en zag op een markt allemaal mensen om zo`n verkoper heen staan.
Bleek hij een disneyfiguur van karton te hebben die danste op de muziek.
Iedereen enthousiast en hij er 1 gekocht voor ¤10
Terug op de camping iedereen erbij geroepen en poppetje uit de verpakking gehaald en de muziek aangezet.
Uiteraard niks. Ach, misschien een andere cd, wie weet.![]()
Nog niks natuurlijk..![]()
Toch maar eens in de verpakking kijken.
Zat daar een papiertje met hoe je het poppetje kon laten dansen.
Een 2de persoon op een stoel met een visdraadje richting dat poppetje die hem laat bewegen
Ja, dan ga je je geld niet terug vragen ofcourse
¤24, is toch een retourtje Antalyaquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
wat een bullshit verhaal ook hoor.. Echt ik schaam me af en toe.. een horloge afdingen naar 24 euro en als nog zeuren..gierig als de pest
Denk je nou echt dat ze zonder reden iets hebben gedaan? (ik ga er vanuit dat het een broodje horloge verhaal is hoor)quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja toch, ook logisch dat hij en zijn vrouw en zijn kinderen in elkaar gebeukt zijn, ik bedoel daar vroeg ie om tenslotte en die snol en die kutkoters ook, broeva haro
Turkije op dit moment gewoon nr.1 vakantie bestemming.. liever daar dan campingquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef Snowsquall het volgende:
Op vakantie gaan naar Turkije.......en er dan ook nog iets kopen......
Nee joh, die gasten zullen ongetwijfeld een goede reden hebben gehad om die vrouw en die kinderen af te tuigen ......quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:44 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze zonder reden iets hebben gedaan? (ik ga er vanuit dat het een broodje horloge verhaal is hoor)
Wederhoor. Een mooi woord uit een ver verleden. 2013 is meer van "plaats maar: agent, turkije en knokpartij in 1 artikel is altijd goed".quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe is dit verhaal trouwens in het AD terechtgekomen? Kerel kwam terug van vakantie en dacht: 'hè, laat ik het AD eens bellen'?
Wederhoor wordt wat lastig als de andere partij in Turkije zit.
Loop dan ook niet met termen als 'laf' te strooien als je zelf nog nooit een poot hebt uitgestoken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak alles toch niet gelijk zo persoonlijk, stalkertje van me.
Staaf zo'n artikel dan op z'n minst met wat foto's van het kapotgeslagen gezinnetje, zou je zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:13 schreef manny het volgende:
[..]
Wederhoor. Een mooi woord uit een ver verleden. 2013 is meer van "plaats maar: agent, turkije en knokpartij in 1 artikel is altijd goed".
Het was geen gokje.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Loop dan ook niet met termen als 'laf' te strooien als je zelf nog nooit een poot hebt uitgestoken.
Ik vind iig niet iets in de turkse google news.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
Wederhoor wordt wat lastig als de andere partij in Turkije zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |