Dat is net zoiets als mensen die hun uitlaat lek prikkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Ridocar het volgende:
Een motorrem is standaard. Scania-gasten willen wel eens een bypass er tussen zetten om wat extra lawaai te maken. Wat ze er nooit bij vertellen is dat je daardoor 40 pk minder tot je beschikking hebt.
Oh ja, inderdaad! Die aflevering heb ik ook gezien. Was volgens mij inderdaad een schakelbare klep (db-moordenaar?), in de uitlaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee. Weet niet precies hoe het heet (is wel eens voorbij gekomen bij Blik op de Weg), zorgt voor extra lawaai.
Hoezo niet druk maken?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:57 schreef Tsurany het volgende:
Briljant! Kerel achter mij komt veel te hard aanrijden en begint al te knipperen. Ik rij al iets boven de maximum snelheid en ben rustig aan het inhalen dus ik ga niet aan de kant. Begint hij nog een keer te knipperen en vlak achter mij te rijden.
Zie ik opeens een vlek op m'n ruit, dat moet weggesproeid worden! Kerel achter mij gunt mij geen schone ruit en begint te gebaren. Na het inhalen ga ik rustig aan de kant en hij haalt mij in, gaat voor mij rijden op hetzelfde tempo. We naderen een vrachtwagen, gaan beiden naar links en hij begint te vertragen van ~125 naar 100 toe. Ik heb geen haast en blijf rustig achter hem rijden. Hij gaat ook maar even z'n ruit schoon maken, prima! Waait toch niet mijn kant op. Even later zijn we er voorbij, ik ga weer naar rechts en hij scheurt er vandoor om 100 meter later weer vast te zitten in het verkeer.
Ik snap het echt niet, je hebt kennelijk zo'n haast dat je er perse langs wilt maar gaat dan vervolgens weer die tijd opofferen om iemand te pesten? Ik kan me er niet druk om maken en het kost jou enkel tijd...
Johquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sjongejonge. Belgen kunnen echt niet rijden.
Daarom zei ik al eerder in dit topic, over Belgen praten we niet, kan je apart forum voor beginnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het werd vandaag weer even pijnlijk duidelijk...
iedereen irriteert een ander wel eens op de weg, met opzet of niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De TT is grammaticaal incorrect. Tenminste, wel als je het zo bedoelt, maar dat is niet het geval.
Nu staat er dat wij irriteren (dat kan van alles zijn, bv. wij irriteren andere mensen).
Beter zou zijn: ik erger me, jij ergert je, wij ergeren ons.
dat mogen ze niet in NLquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Waarom gebeuren zulke dingen nou nooit in Nederland:
Die agentquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Man man man, lekker dicht er bovenop... Nergens voor nodig lijkt mij. Wel mooie actie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Wel met het verschil dat je in Amerika doorgaans gewoon in je baan blijft rijden, keep your lane. Wil je als achterligger erlangs, kan dat gewoon rechts. Sneue actie dus van die agent, moest waarschijnlijk nieuwe donuts halen ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |