abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 11 augustus 2013 @ 20:50:01 #1
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_129951897
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang verlenende mensen.

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.

130322_50937_Rijbaan.gif
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_129953638
Een motorrem is standaard. Scania-gasten willen wel eens een bypass er tussen zetten om wat extra lawaai te maken. Wat ze er nooit bij vertellen is dat je daardoor 40 pk minder tot je beschikking hebt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_129956158
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef Ridocar het volgende:
Een motorrem is standaard. Scania-gasten willen wel eens een bypass er tussen zetten om wat extra lawaai te maken. Wat ze er nooit bij vertellen is dat je daardoor 40 pk minder tot je beschikking hebt.
Dat is net zoiets als mensen die hun uitlaat lek prikken :') Geen idee of dat nog vaak gebeurt overigens
  Spellchecker maandag 12 augustus 2013 @ 01:11:50 #4
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_129964819
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee. Weet niet precies hoe het heet (is wel eens voorbij gekomen bij Blik op de Weg), zorgt voor extra lawaai.
Oh ja, inderdaad! Die aflevering heb ik ook gezien. Was volgens mij inderdaad een schakelbare klep (db-moordenaar?), in de uitlaat.

Die chauffeur werd vriendelijk doch dringend verzocht hem weer op de zachte stand te zetten (en terecht) :7
Tevens -purist.
pi_129969209
Briljant! Kerel achter mij komt veel te hard aanrijden en begint al te knipperen. Ik rij al iets boven de maximum snelheid en ben rustig aan het inhalen dus ik ga niet aan de kant. Begint hij nog een keer te knipperen en vlak achter mij te rijden.
Zie ik opeens een vlek op m'n ruit, dat moet weggesproeid worden! Kerel achter mij gunt mij geen schone ruit en begint te gebaren. Na het inhalen ga ik rustig aan de kant en hij haalt mij in, gaat voor mij rijden op hetzelfde tempo. We naderen een vrachtwagen, gaan beiden naar links en hij begint te vertragen van ~125 naar 100 toe. Ik heb geen haast en blijf rustig achter hem rijden. Hij gaat ook maar even z'n ruit schoon maken, prima! Waait toch niet mijn kant op. Even later zijn we er voorbij, ik ga weer naar rechts en hij scheurt er vandoor om 100 meter later weer vast te zitten in het verkeer.

Ik snap het echt niet, je hebt kennelijk zo'n haast dat je er perse langs wilt maar gaat dan vervolgens weer die tijd opofferen om iemand te pesten? Ik kan me er niet druk om maken en het kost jou enkel tijd...
pi_129969302
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 09:57 schreef Tsurany het volgende:
Briljant! Kerel achter mij komt veel te hard aanrijden en begint al te knipperen. Ik rij al iets boven de maximum snelheid en ben rustig aan het inhalen dus ik ga niet aan de kant. Begint hij nog een keer te knipperen en vlak achter mij te rijden.
Zie ik opeens een vlek op m'n ruit, dat moet weggesproeid worden! Kerel achter mij gunt mij geen schone ruit en begint te gebaren. Na het inhalen ga ik rustig aan de kant en hij haalt mij in, gaat voor mij rijden op hetzelfde tempo. We naderen een vrachtwagen, gaan beiden naar links en hij begint te vertragen van ~125 naar 100 toe. Ik heb geen haast en blijf rustig achter hem rijden. Hij gaat ook maar even z'n ruit schoon maken, prima! Waait toch niet mijn kant op. Even later zijn we er voorbij, ik ga weer naar rechts en hij scheurt er vandoor om 100 meter later weer vast te zitten in het verkeer.

Ik snap het echt niet, je hebt kennelijk zo'n haast dat je er perse langs wilt maar gaat dan vervolgens weer die tijd opofferen om iemand te pesten? Ik kan me er niet druk om maken en het kost jou enkel tijd...
Hoezo niet druk maken? :')

Oh wacht, dat valt natuurlijk weer ergens anders onder...
pi_129969318
Ik kan daar wel om lachen, zit nou niet echt druk in de auto op dat moment ;)
pi_129969396
Lachen, maar wel acties uithalen die je normaal niet zou doen. Dat valt gewoon onder "je druk maken". ;)

Gewoon je eigen ding blijven doen, dan maak je pas echt niet druk.
pi_129983324
Sjongejonge. Belgen kunnen echt niet rijden. :')
pi_129983971
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sjongejonge. Belgen kunnen echt niet rijden. :')
Joh :D

Te erg voor woorden...
pi_129984252
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Joh :D

Te erg voor woorden...
Het werd vandaag weer even pijnlijk duidelijk...
pi_129985308
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het werd vandaag weer even pijnlijk duidelijk...
Daarom zei ik al eerder in dit topic, over Belgen praten we niet, kan je apart forum voor beginnen.

})
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:06:58 #13
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_129988307
Vanmorgen een opaatje in een oude Suzuki die echt 15km op de linkerbaan bleef rijden net onder de maximumsnelheid (115 waar 120 km/h) met twee rijstroken. Iedereen (inclusief ik) rechts voorbij, allemaal seinen, knipperlichten rechts links etc, en maar links blijven rijden met twee handen stijf aan het stuur en alleen vooruit kijkend.

Bejaarden. :')
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 19:57:32 #14
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129990289
De TT is grammaticaal incorrect. Tenminste, wel als je het zo bedoelt, maar dat is niet het geval.

Nu staat er dat wij irriteren (dat kan van alles zijn, bv. wij irriteren andere mensen).

Beter zou zijn: ik erger me, jij ergert je, wij ergeren ons.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129990999
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
De TT is grammaticaal incorrect. Tenminste, wel als je het zo bedoelt, maar dat is niet het geval.

Nu staat er dat wij irriteren (dat kan van alles zijn, bv. wij irriteren andere mensen).

Beter zou zijn: ik erger me, jij ergert je, wij ergeren ons.
iedereen irriteert een ander wel eens op de weg, met opzet of niet.
pi_129993467
Waarom gebeuren zulke dingen nou nooit in Nederland:
  FOK!fotograaf maandag 12 augustus 2013 @ 21:32:33 #17
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_129995001
Voetgangers die op het knopje drukken en vervolgens door rood lopen. Sta je dan, iets later, voor lul te wachten. :(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_129995157
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:03 schreef Magic-IRC het volgende:
dat mogen ze niet in NL :')
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 22:25:46 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129997639
quote:
Die agent _O_ _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_130007357
Vakantieperiode is weer voorbij, dan zullen er vast weer genoeg verhalen komen. :)

Vandaag was het weer nationale dag van de linksplakkers met als toppunt een duitser die km's lang links bleef rijden net op zo'n manier dat je er rechts niet langs kan. Uiteindelijk kwam er ruimte en er maar rechts langs gegaan. Nog een keer getoeterd maar meneer bleef strak voor zich uit staren...
pi_130007557
Ik ga vandaag beginnen met dashcammen, dus dat is misschien ook leuk als achtergrond van de irritaties.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_130007807
quote:
Man man man, lekker dicht er bovenop... Nergens voor nodig lijkt mij. Wel mooie actie. :9

Natuurlijk afgelopen weekend weer voldoende linksplakkers op de A2 tussen Breukelen en Amsterdam. Ik zet gewoon de cruise control aan en zoef er rustig rechts voorbij met 100 km/u. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_130008986
quote:
Wel met het verschil dat je in Amerika doorgaans gewoon in je baan blijft rijden, keep your lane. Wil je als achterligger erlangs, kan dat gewoon rechts. Sneue actie dus van die agent, moest waarschijnlijk nieuwe donuts halen ofzo.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130016125
Waarom reageren Antillianen altijd zo agressief als zij midden op de weg stilstaan in een normale straat en met iemand uitgebreid staan praten terwijl er auto's achter hun komen aanrijden en er langs moeten en dit ook laten blijken middels getoeter. Ze weten toch dat ze de boel blokkeren? }:|

Parkeer je wagen dan op de stoep of stap uit en ga dan lekker uitgebreid kletsen met elkaar...

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 13:44:14 ]
pi_130030942
Knurft op de N286 haalt nog even in en propt zijn C3 tussen ons en de auto voor ons omdat de linker rijstrook ophoudt, om vervolgens af te remmen en af te slaan richting Lepelstraat.

Verkeersinzicht van een dronken aardbei. Of gewoon pissed omdat 'ie in een C3 rijdt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')