Jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef fluster het volgende:
[..]
En dat straalt hij ook altijd uit. Mooi om te zien idd.
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
Op de bovenste foto vind ik haar echt supermooi.
Foto 1 mooi, foto 2 mooi. Ze heeft een goed lijf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja.
Jammer alleen van foto twee, ze deukt nog net niet in zo met d'r armen gespreid.
Ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
Op de bovenste foto vind ik haar echt supermooi.
Qua lijf is foto 2 ook prima, ik vind foto 1 alleen tien keer mooier qua 'elegant' en haar gezicht en pose vind ik daar gewoon veel mooier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Foto 1 mooi, foto 2 mooi. Ze heeft een goed lijf.
Oh, ik doelde ook niet op jou hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua lijf is foto 2 ook prima, ik vind foto 1 alleen tien keer mooier qua 'elegant' en haar gezicht en pose vind ik daar gewoon veel mooier.
Erelid van de itty bitty titty committeequote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:59 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alessandra Ambrosio
En founding member van de Brugkut Anonymous.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Erelid van de itty bitty titty committee
Puntige knieën ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En founding member van de Brugkut Anonymous.
En nu is ook dat een oude foto. De nieuwe billen van Cheryl Cole:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:19 schreef kvd het volgende:
[..]
En dan zijn dit nog oude foto's, die rug en benen zien er al anders uit:
[ afbeelding ]
Zonde van zulke mooie billen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En nu is ook dat een oude foto. De nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En nu is ook dat een oude foto. De nieuwe billen van Cheryl Cole:
[ afbeelding ]
Oh wait, hold it! Het is nog niet zeker of het Cheryl Cole is. De foto is gepost door haar tattoo-man maar hij zegt de naam van de client er niet bij. Telegraaf kopte dat het zeker Cole was, maar dat is dus nog even afwachten...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En nu is ook dat een oude foto. De nieuwe billen van Cheryl Cole:
[ afbeelding ]
Er staat bij dat het om ladycole gaat als je naar zijn instagram gaat. En als je van daaruit naar de instgram van ladycole gaat, kom je uit Cheryl Cole die vandaag een foto heeft geplaatst van haar en Nikko Hurtadoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh wait, hold it! Het is nog niet zeker of het Cheryl Cole is. De foto is gepost door haar tattoo-man maar hij zegt de naam van de client er niet bij. Telegraaf kopte dat het zeker Cole was, maar dat is dus nog even afwachten...
Maar bij een nadere vergelijking kan het niet anders, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:'I can safely say I'm done!' Cheryl Cole confirms she's had her entire derrière tattooed with roses after artist shows off photo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |