Ik heb hem en 2 Vitesse verdedigers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Adames het volgende:
waarom heb ik velthuizen in het doel gezet bij manager
Ja, duidelijk idd. Dat gejank om die 2 minuten extra tijd is echt zielig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef Buitendam het volgende:
Verschil tussen de Boer en Koeman na een zepert is toch wel dag en nacht. Ongelofelijk.
En altijd maar over andere lullen dat er zo'n hoog calimerogehalte is. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de pleuris daar uitbreekt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Clasie ook.. ik wil niets over de scheidsrechter zeggen... maar
blabla
Nee niet echt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is duidelijk![]()
Heb je lang over de naam van je team nagedacht?
[ afbeelding ]
auwquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem en 2 Vitesse verdedigers.
Misschien volgende week al als ze met 4-0 verliezen van Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En altijd maar over andere lullen dat er zo'n hoog calimerogehalte is. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de pleuris daar uitbreekt.
Meh, daar gaat iedereen al standaard van uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien volgende week al als ze met 4-0 verliezen van Ajax.
Gaan we leuk lopen doen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
Kan de beheerder van VBL SC nummer 10 t/m nummer 20 verwijderen?
Doe maar aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef mrstylo het volgende:
Kan de beheerder van VBL SC nummer 10 t/m nummer 20 verwijderen?
Ik ben best een arrogante nummer 1.quote:
Dat siert je niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best een arrogante nummer 1.
Gaat tegen Feyenoord flammen. Gewoon laten staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Met Krkic in mijn team ben ik nog niet erg blij trouwens, hij brengt nog niet wat ik hoopte voor dat vermogen.
Daarom ga ik vanaf nu weer normaal doen.quote:
En FOX streamt alle wedstrijden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag begint de Premier League weer.
Swansea - Manchester United, mooi potje mensen
Zelfs Advocaat was niet zo'n huillie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |