Nee joh, tenzij het echt een totale vernedering wordt, maar dat betwijfel ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat Ronald Koeman doen na een verlies bij Ajax volgende week?
Opstappen?
10-0 is het totale vernederen idd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, tenzij het echt een totale vernedering wordt, maar dat betwijfel ik.
Daarom. Het is ook ff afwachten hoe Fischer speelt. Die speelt al het hele seizoen kut, nu moet hij tegen een directe tegenstander van Jupiler-niveau.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10-0 is het totale vernederen idd.
5-0 valt nog best mee.
Leef je uit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik een topic aanmaken voor de Klassieker?
Misschien neemt hij wel een jaartje vakantie dan. Het lijkt niet alsof hij er nog erg veel zin in heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaat Ronald Koeman doen na een verlies bij Ajax volgende week?
Opstappen?
Zou mooi zijn..... maar geloof er niet zo inquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:08 schreef Miertje88 het volgende:
Ik wil jullie trouwens niet ongerust maken, maar volgende week wordt het in de Arena: Ajax - Feyenoord 0-5, 5x lexie immers
Johan Derksen "Feyenoord is verder dan PSV"quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Las op het PSV Netwerk wel een treffende post over Koeman.
[ afbeelding ]
+ ''wie deze wedstrijd wint, wordt 2e''
Oh ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen "Feyenoord is verder dan PSV"![]()
Dat kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Alhoewel, straks gaat het nog grandioos mis en wint Feyenoord er gewoon.
Dat was wel het jankverhaal van de dag, hij kan zich beter druk maken over het spel van zijn team.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank van een scheids die de pijn niet snapt en daarom geen extra tijd moet trekkenwat een idiote uitspraak van een ex-voetballer en een coach die met 1 goal verschil kampioen is geworden.
Aan het eind van het seizoen kan dat ene doelpunt wat je net in de extra tijd maakt degene zijn waardoor je kampioen wordt. Het niet geven van extra is gewoon schandalig.
Heb ook niet het idee dat hij dat in wil zienquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel het jankverhaal van de dag, hij kan zich beter druk maken over het spel van zijn team.
Reactie van scheidsrechter daarop was ook perfect.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gejank van een scheids die de pijn niet snapt en daarom geen extra tijd moet trekkenwat een idiote uitspraak van een ex-voetballer en een coach die met 1 goal verschil kampioen is geworden.
Aan het eind van het seizoen kan dat ene doelpunt wat je net in de extra tijd maakt degene zijn waardoor je kampioen wordt. Het niet geven van extra is gewoon schandalig.
Die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Reactie van scheidsrechter daarop was ook perfect.
Het zit diep hè?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
ARME HAPPEL HAHAHAHAHAHAHA
HAPPEL HAHAHAHAHAHA
Dat is duidelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)-scheidsrechter.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |