SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat was toen ook al duidelijk dat de kans heel klein was dat hij niet meer terug kwam.. het gaat gewoon om het morele aspect en het menselijke aspect verder niets.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Reis is ook echt geen gemis zeg. Ik en vele andere PSV-supporters klaagden steen en been over het naaierige gedrag van Vitesse, maar nu ben ik eigenlijk wel blij dat 'ie niet meer in ons rood-wit speelt.
Klopt, maar als ik 'm nu zo zie klooien, vergeet ik eigenlijk liever hoe Vitesse toen heeft gehandeldquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat was toen ook al duidelijk dat de kans heel klein was dat hij niet meer terug kwam.. het gaat gewoon om het morele aspect en het menselijke aspect verder niets.
Al had die jongen 2 jaar matig gespeeld bij PSV had iedereen daar vrede mee gehad maar de manier waarop
Heeft PSV vele miljoenen gekost, zeker aan de transfer want het was een groot talent
En een nieuw team.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
RKC doet het echt prima met die mini begroting.
Ook al vind ik het zeker niet classy van Vitesse ik vind dat je eigenlijk alleen maar de speler moet beoordelen/veroordelen. Hij had gewoon uit loyaliteit moeten zeggen PSV heeft alles voor mij gedaan, alles betaald.. ik blijf hier gewoon ook met een minder salaris.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik 'm nu zo zie klooien, vergeet ik eigenlijk liever hoe Vitesse toen heeft gehandeld
De topclubs verliezen ook veel punten in wedstrijden na Europees voetbal hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef hafcfan het volgende:
Dit Vitesse haalt de top 5 nooit. Je kan als subtopper beter geen Europees halen, want het jaar daarna kun je er nis meer van nu ook weer te zien bij feyenoord, Vitesse en utrecht.
Dat klopt.. Publiek was ook vrij duidelijk naar Reis toe toen:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook al vind ik het zeker niet classy van Vitesse ik vind dat je eigenlijk alleen maar de speler moet beoordelen/veroordelen. Hij had gewoon uit loyaliteit moeten zeggen PSV heeft alles voor mij gedaan, alles betaald.. ik blijf hier gewoon ook met een minder salaris.
quote:
quote:Damiano Schet (Amsterdam, 8 april 1990) is een Nederlands voetballer die als aanvaller onder contract staat bij RKC Waalwijk. De aanvaller stond eerder onder contract bij de amateurs van Rijnsburgse Boys.
Omdat Vitessequote:Op zondag 11 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn jullie blij dat RKC voor komt?
Gun je ze dat niet dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Maak je niet dik. Het is maar een spel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Patrick nog wat tricks showt, moet wel puntjes hebben verdomme
Liever een klein clubje dan een poenclubquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet GGMM wel voorblijven hé.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Het is maar een spel.
Ik gun het vooral Koeman.quote:
Ze hadden vorig jaar toch kampioen moeten worden? Was geloof ik een eis van die Zjordania?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Liever een klein clubje dan een poenclub
Go Ahead Eagles boven Ajaxquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de nummer 1 na doet het Noorden/Oosten goede zaken in de Eredivisie atm
Die kale gast die er langs zat met die smile op zijn bek.. die geloofde er echt inquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar toch kampioen moeten worden? Was geloof ik een eis van die Zjordania?
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kale gast die er langs zat met die smile op zijn bek.. die geloofde er echt inman man man, klassiekertje is dat.
Zou een mooie eindstand zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de nummer 1 na doet het Noorden/Oosten goede zaken in de Eredivisie atm
Ik ook niet, maar nadat 11 spelers van je weg gaan, vind ik het best zielig worden.quote:
Vorig gunde ik het Advocaat niet noch door de houding van menig PSV-er die nu weg is. Maar met dit jonge elftal onder leiding van Cocu? Totaal andere houding, lekker fris voetbal. Ja, PSV mag van mij nu wel kampioen worden. Drie keer in Amsterdam is wel goed genoeg geweest, Feyenoord heeft niksquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vorig gunde ik het Advocaat niet noch door de houding van menig PSV-er die nu weg is. Maar met dit jonge elftal onder leiding van Cocu? Totaal andere houding, lekker fris voetbal. Ja, PSV mag van mij nu wel kampioen worden. Drie keer in Amsterdam is wel goed genoeg geweest, Feyenoord heeft niksDus blijft PSV over.
[..]
, PSV mag van mij nu wel kampioen worden.
[..]
Vorig gunde ik het Advocaat niet noch door de houding van menig PSV-er die nu weg is. Maar met dit jonge elftal onder leiding van Cocu? Totaal andere houding, lekker fris voetbal. Ja, PSV mag van mij nu wel kampioen worden. Drie keer in Amsterdam is wel goed genoeg geweest, Feyenoord heeft niksDus blijft PSV over.
Geen zorgen, RKC/Roda/Cambuur gaan nog wel zakken as usual. Heracles trekt wel bij (mag ik hopen) Want wat ze nu tonen is best wel belabberdquote:
Die smiley zegt iets andersquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar Milaan is te goed denk ik.
PSV is nog niet echt getest hè.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het PSV van vorig jaar had geen 15 punten gepakt. Dit PSV maakt een veel stabielere en vrolijkere indruk. Leuk voetbalquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is nog niet echt getest hè.
Als je de eerste 5 wedstrijden van PSV ziet, zou het eerder een prestatie zijn om daar punten tegen te verspelen.
ADO-PSV, PSV-NEC, PSV-GAE, Heracles-PSV, PSV-Cambuur, dat zijn gewoon 15 punten.
Tegen die ploegen wel, zelfs tegen ADO uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het PSV van vorig jaar had geen 15 punten gepakt. Dit PSV maakt een veel stabielere en vrolijkere indruk. Leuk voetbal
Als ze daar door komen, ga ik mijn mening herzien over de kampioenskansenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar Milaan is te goed denk ik. Zal wel wat zijn als PSV dat ook nog wint.
Stabiel kun je het totaal nog niet noemen. Kan goed weer na de winter in storten. Zijn jong, gaan veel fouten maken..quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het PSV van vorig jaar had geen 15 punten gepakt. Dit PSV maakt een veel stabielere en vrolijkere indruk. Leuk voetbal
PSV is samen met Ajax gewoon titelkandidaat hoor. Dat riep ik vanaf het begin van het seizoen al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze daar door komen, ga ik mijn mening herzien over de kampioenskansen
Klopt, maar dan nog... je moet ze wel winnen. Al heeft Ajax het lastiger, nu tegen AZ, straks tegen Grunn/Heerenveen. En hopelijk hebben ze het ook lastig tegen PEC die nu zo lekker opentquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is nog niet echt getest hè.
Als je de eerste 5 wedstrijden van PSV ziet, zou het eerder een prestatie zijn om daar punten tegen te verspelen.
ADO-PSV, PSV-NEC, PSV-GAE, Heracles-PSV, PSV-Cambuur, dat zijn gewoon 15 punten.
En Feyenoord natuurlijk. Ik hoop dat het signaal nu is afgegeven en dat die wedstrijden in ieder geval beter worden benaderd. Je kan best punten verliezen, maar dan niet op de manier zoals vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog... je moet ze wel winnen. Al heeft Ajax het lastiger, nu tegen AZ, straks tegen Grunn/Heerenveen. En hopelijk hebben ze het ook lastig tegen PEC die nu zo lekker opent
Dat is inderdaad de grote valkuil. Feyenoord heeft vorig seizoen laten zien dat je met zo'n jonge ploeg enorme pieken en dalen kunt hebben. Maar ondanks dat vind ik PSV echt leuk om naar te kijken, terwijl ik het vorig seizoen vaak afschuwelijk vond. Het helpt ook trouwens dat Ola niet meespeelt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stabiel kun je het totaal nog niet noemen. Kan goed weer na de winter in storten. Zijn jong, gaan veel fouten maken..
Dat is jouw mening maar niet de mijne, Ajax is favoriet (zoals het er nu voorstaat qua team) PSV zal hooguit 2e worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is samen met Ajax gewoon titelkandidaat hoor. Dat riep ik vanaf het begin van het seizoen al.
Als PEC tegen Ajax zo verdedigt als tegen Heracles mag je in je handen knijpen als het geen 6-0 wordtquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog... je moet ze wel winnen. Al heeft Ajax het lastiger, nu tegen AZ, straks tegen Grunn/Heerenveen. En hopelijk hebben ze het ook lastig tegen PEC die nu zo lekker opent
Dat zegt genoeg, dat zelfs opperjood Jack van Gelder, en ajax fans zeggen dat het leuk is/was om naar te kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grote valkuil. Feyenoord heeft vorig seizoen laten zien dat je met zo'n jonge ploeg enorme pieken en dalen kunt hebben. Maar ondanks dat vind ik PSV echt leuk om naar te kijken, terwijl ik het vorig seizoen vaak afschuwelijk vond. Het helpt ook trouwens dat Ola niet meespeelt.
Ik heb PSV ook weer op 2 voorspeld dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is jouw mening maar niet de mijne, Ajax is favoriet (zoals het er nu voorstaat qua team) PSV zal hooguit 2e worden.
Eigenlijk is top 2 en dan de rest. Vitesse en Feyenoord valt echt tegen. PSV krijgt het echt niet moeilijk om 2e te worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is jouw mening maar niet de mijne, Ajax is favoriet (zoals het er nu voorstaat qua team) PSV zal hooguit 2e worden.
True that.. bovendien thuisvoordeel van Ajax waardoor psychologisch PEC op achterstand begint (daar hadden ze ook last van vorig jaar in de arena) Dat en gewoon een flink klasseverschil. Maar hey: hopen mag héquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als PEC tegen Ajax zo verdedigt als tegen Heracles mag je in je handen knijpen als het geen 6-0 wordt
Ik hoop het, maar de verdediging van PSV oogt meer solide dan dat van Ajax. Al moet nogmaals gezegd worden dat PSV nog niet echt is getest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien een beetje vreemd na dit weekend maar ik denk dat Ajax verder is dan PSV, dat zal er later in het seizoen ook wel uit komen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is top 2 en dan de rest. Vitesse en Feyenoord valt echt tegen. PSV krijgt het echt niet moeilijk om 2e te worden.
Bij Vitesse weet je nog steeds niet wat er allemaal bij komt, daar kunnen opeens via een vage constructie zomaar een paar Chelsea talenten bijlopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is top 2 en dan de rest. Vitesse en Feyenoord valt echt tegen. PSV krijgt het echt niet moeilijk om 2e te worden.
Dat lijkt maar zo, ze spelen wel leuk dat moet ik zeggen en dat is ook weleens anders geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar de verdediging van PSV oogt meer solide dan dat van Ajax. Al moet nogmaals gezegd worden dat PSV nog niet echt is getest.
Ajax is ook veel verder hoor. Daar is bij mij ook geen twijfel over. Denk ook dat Ajax nummer 1 wordt en PSV nummer 2. Wat ik alleen wilde zeggen is, dat het dit jaar een veel groter verschil zal zijn tussen nummer 1 en 2 en de rest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien een beetje vreemd na dit weekend maar ik denk dat Ajax verder is dan PSV, dat zal er later in het seizoen ook wel uit komen.
Hun hebben een hele grote talent binnen. Niet normaal gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij Vitesse weet je nog steeds niet wat er allemaal bij komt, daar kunnen opeens via een vage constructie zomaar een paar Chelsea talenten bijlopen.
Ajax gaat nooit voor 6-0. Saaie balbezit ploeg. Tegen PSV ga je er wel zo af net als NEC.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als PEC tegen Ajax zo verdedigt als tegen Heracles mag je in je handen knijpen als het geen 6-0 wordt
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)-mensen-dachten.html
Maar grappig genoeg is PSV een ploeg waar PEC wel goed tegen kan voetballen. Die zakken namelijk iets terug, waardoor PEC ver van het doel kan gaan spelen en dan zijn ze op hun best. Niet dat dat wil zeggen dat je altijd (of zelfs meestal) wint, maar je kunt in elk geval je eigen spel spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax gaat nooit voor 6-0. Saaie balbezit ploeg. Tegen PSV ga je er wel zo af net als NEC.
Justin Bieber is back.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/lucas-piazon
Ik zweer als ik verdediger was dat ik een Boulahrouz zou uithalen op deze gast.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/lucas-piazon
Dat is toch niet raar? Natuurlijk is Ajax verder, ze zouden zich kapot moeten schamen als dat niet zo was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien een beetje vreemd na dit weekend maar ik denk dat Ajax verder is dan PSV, dat zal er later in het seizoen ook wel uit komen.
Manier waarop was gewoon om te huilen. Ben er ziek van.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:42 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar? Natuurlijk is Ajax verder, ze zouden zich kapot moeten schamen als dat niet zo was.
AZ-uit kun je gewoon verliezen. Dat is net zo logisch als dat PSV het vorige week zwaar had tegen ADO in Den Haag.
Het zegt allemaal nog niets, het enige wat je nu kunt zeggen is dat het in de eredivisie belangrijk is dat je een goede verdediging hebt. In dat opzicht schat ik PSV wel degelijk hoger in dan Ajax, maar dat is niet alles waar het om draait. Ajax heeft meer automatismen, de spelers spelen langer samen en op het middenveld combineert het doorgaans redelijk tot goed (al was daar vandaag niets van te zien).
Zo slecht was het ook weer niet, toen het 2-1 stond leek er weinig aan de hand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manier waarop was gewoon om te huilen. Ben er ziek van.
Nou, toen was het ook spannend. Ajax tikte het balletje rond, maar kwam gewoon niet tot kansen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo slecht was het ook weer niet, toen het 2-1 stond leek er weinig aan de hand.
AZ-uit is altijd een groot drama met Ajax. Ondanks overwinningen moet je vrezen voor je hart.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, toen was het ook spannend. Ajax tikte het balletje rond, maar kwam gewoon niet tot kansen.
Best een goede targetman voor RKC.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Joachim kan maar beter weer terug naar Luxemburg, badmeestertje spelen.
Waarom? Het niveau is daar nog hoger als bij RKC.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Joachim kan maar beter weer terug naar Luxemburg, badmeestertje spelen.
AZ-uit mag je ook gewoon punten verliezen. Betekent niets, want ook PSV en Feyenoord gaan het daar zwaar krijgen. Voor zover je Feyenoord als titelkandidaat kunt rekenen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ-uit is altijd een groot drama met Ajax. Ondanks overwinningen moet je vrezen voor je hart.
Precies. Hoger dan Utrecht zelfs.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom? Het niveau is daar nog hoger als bij RKC.
Al baal ik nog steeds. Blijf het wel fascinerend vinden dat de voorgaande jaren PSV er eigenlijk nooit moeite mee had. En Ajax standaard.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
AZ-uit mag je ook gewoon punten verliezen. Betekent niets, want ook PSV en Feyenoord gaan het daar zwaar krijgen. Voor zover je Feyenoord als titelkandidaat kunt rekenen.
Waar maak je je toch allemaal druk om man.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al baal ik nog steeds. Blijf het wel fascinerend vinden dat de voorgaande jaren PSV er eigenlijk nooit moeite mee had. En Ajax standaard.
Je moet de comments op Voetbalzone lezen, daar word je direct vrolijk van. Kern van het verhaal: Onterechte strafschop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al baal ik nog steeds. Blijf het wel fascinerend vinden dat de voorgaande jaren PSV er eigenlijk nooit moeite mee had. En Ajax standaard.
Verliezen is noot leuk, snapt ge.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar maak je je toch allemaal druk om man.![]()
Tis een spelletje hè. Gaat nergens over.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen is noot leuk, snapt ge.
Ik heb er geen behoefte aan om Voetbalzonereacties te lezen. Dat is meer een kinderspeeltuin waar mensen met een notitieblokje zitten en proberen te analyseren wat de kinderen van de wedstrijd vonden. Uit die analyse maken ze dan een reactie en denken ze dat serieus worden genomen. Drama die website.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je moet de comments op Voetbalzone lezen, daar word je direct vrolijk van. Kern van het verhaal: Onterechte strafschop.
Ag 1 wedstrijd en je hebt het beste team dus het komt wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen is noot leuk, snapt ge.
2jaar geleden er nog verloren. Maar iedereen doet natuurlijk extra zijn best tegen Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tis een spelletje hè. Gaat nergens over.
Leer je nog wel als je straks wat ouder bent.
Ach, al heeft AZ natuurlijk het beste team dat op de counter kan spelen tegen Ajax.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2jaar geleden er nog verloren. Maar iedereen doet natuurlijk extra zijn best tegen Ajax.
Tsja, dat geldt voor wel meer ploegen. Bij Utrecht kunnen ze ineens ook de sterren van de hemel spelen als Ajax langskomt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kern van het verhaal: die hebben de beelden van Van Halst niet gezien, want er werd wel vastgehoudenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je moet de comments op Voetbalzone lezen, daar word je direct vrolijk van. Kern van het verhaal: Onterechte strafschop.
Veel wedstrijden met 5 gols ook.quote:
Dubieuze?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is al de derde zeer dubieuze penalty dit weekend.
Welke nog meer dan? Deze vond ik wel de minst zuivere.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is al de derde zeer dubieuze penalty dit weekend.
Ja dit misschien maar voor de rest waren ze allemaal terecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is al bezig met vallen voor hij geraakt wordt
AZ-Ajax (waar heb ik later begrepen aan een shirtje getrokken werd, dus vooruit) en PEC-Heracles (die was het ergst, daar was echt níets aan de hand).quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke nog meer dan? Deze vond ik wel de minst zuivere.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ-Ajax (waar heb ik later begrepen aan een shirtje getrokken werd, dus vooruit) en PEC-Heracles (die was het ergst, daar was echt níets aan de hand).
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ-Ajax (waar heb ik later begrepen aan een shirtje getrokken werd, dus vooruit) en PEC-Heracles (die was het ergst, daar was echt níets aan de hand).
Maar we hadden over super sunday, dus maar 1.quote:
Tjah die club bestaat nou eenmaal uit 15 duizend supporters en trekt gewoon geen glory hunters aan en dan krijg je het niet vol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan hoe leeg dat stadion van Vitesse dit jaar isafgelopen 2 jaar het beste sinds 40+ jaar ofso en elke wedstrijd maar half gevuld.
Hoezo die gast koopt zelf helemaal niks. Had echt verwacht dat hij meer met Vitesse zou gaan doen.quote:
"Die ben jij nodig" is ook een pareltje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat trouwens lekkah op FCUpdate:
[ afbeelding ]
Die Arno
Ik zag dat ook even gebeuren na AZ - Ajax, maar je moet het zonnetje in huis wezen. Zie het positief in, volgende week weer een pak op de broek van Roda JC. Jippie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie dit hele seizoen al weer kapot gaan
Volgende week Heerenveen - Heracles, 10 10 10 10quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoe slecht moet Heracles wel niet zijn?
Heracles is heel, heel, héél erg slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
Ze hebben Alves niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week Heerenveen - Heracles, 10 10 10 10
@$#$ slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
Heracles kreeg vorig seizoen al het meeste doelpunten tegen van elke club behalve Willem II, alleen toen viel dat niet zo op omdat ze zo gigantisch veel doelpunten maakten. Haal de doelpuntenmakers weg en wat blijft over... ongeveer Willem II.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles kreeg vorig seizoen al het meeste doelpunten tegen van elke club behalve Willem II, alleen toen viel dat niet zo op omdat ze zo gigantisch veel doelpunten maakten. Haal de doelpuntenmakers weg en wat blijft over... ongeveer Willem II.
Toen viel het ook al op hoor. Velen zagen dit al lang aankomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles kreeg vorig seizoen al het meeste doelpunten tegen van elke club behalve Willem II, alleen toen viel dat niet zo op omdat ze zo gigantisch veel doelpunten maakten. Haal de doelpuntenmakers weg en wat blijft over... ongeveer Willem II.
Nog maar 416 en het is echt heel fantastisch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach wel een vermakelijke speelronde.
34 gols al
watquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog maar 416 en het is echt heel fantastisch.
Nou ja, het was in elk geval geen heel groot probleem.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen viel het ook al op hoor. Velen zagen dit al lang aankomen.
Nou.. Op het forum waren veel er het hele jaar al ziek van en nu gaan ze op dezelfde voet verder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, het was in elk geval geen heel groot probleem.
Dat snap ik, maar als je met die begroting 12e wordt heb je een prima seizoen gedraaid. Hoe veel doelpunten je ook tegen krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou.. Op het forum waren veel er het hele jaar al ziek van en nu gaan ze op dezelfde voet verder.
Ik herinner me nog de goede seizoenen in vakkie C en D.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou.. Op het forum waren veel er het hele jaar al ziek van en nu gaan ze op dezelfde voet verder.
?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de goede seizoenen in vakkie C en D.
Das waar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je met die begroting 12e wordt heb je een prima seizoen gedraaid. Hoe veel doelpunten je ook tegen krijgt.
medelijden met Jordania hoef je niet te hebben als je zijn bankrekening zietquote:
Vorig jaar was het beste wat dat betreft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij Heracles. Toen ze nog leuk attractief voetbal speelden.
Ik herinner mij ook nog een zesde plek onder GJ Verbeekquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar was het beste wat dat betreft.
Dat was qua resultaat het beste. Waarom ben je er nu niet meer? Succes supporter?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner mij ook nog een zesde plek onder GJ Verbeek
Volgens mij herinner je die verkeerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner mij ook nog een zesde plek onder GJ Verbeek
Haha. Nee. Ik heb er vier seizoenen gezeten, ook toen het minder ging, ik ben élke thuiswedstrijd heengegaan. Maar op den duur worden andere zaken belangrijkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was qua resultaat het beste. Waarom ben je er nu niet meer? Succes supporter?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij herinner je die verkeerdAls ik Wiki mag geloven was 8e het hoogst.
Vier keer sowieso, hij lag achter hemquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje was de bal kwijt, arme ziel.
Oke, naja ik blijf altijd gaan. Al mijn 11de jaar dit.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha. Nee. Ik heb er vier seizoenen gezeten, ook toen het minder ging, ik ben élke thuiswedstrijd heengegaan. Maar op den duur worden andere zaken belangrijker
Helaas moet ik missen vanwege Decibelquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen
volgende week
17 augustus 2013 zaterdag 18:45 speelronde 3 PSV Go Ahead Eagles
17 augustus 2013 zaterdag 19:45 speelronde 3 RKC Waalwijk AZ
17 augustus 2013 zaterdag 20:45 speelronde 3 NEC PEC Zwolle
17 augustus 2013 zaterdag 18:45 speelronde 3 SC Cambuur FC Groningen
17 augustus 2013 zaterdag 20:45 speelronde 3 Roda JC Vitesse
18 augustus 2013 zondag 12:30 speelronde 3 AJAX Feyenoord
18 augustus 2013 zondag 14:30 speelronde 3 SC Heerenveen Heracles Almelo
18 augustus 2013 zondag 14:30 speelronde 3 NAC Breda ADO Den Haag
18 augustus 2013 zondag 16:30 speelronde 3 FC Twente FC Utrecht
Ik ook een festival. Zonde van de Klassieker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas moet ik missen vanwege Decibel
2009/2010 6e plek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij herinner je die verkeerdAls ik Wiki mag geloven was 8e het hoogst.
Wie moet je dan wel, AJAX en PSVers zijn zo duur.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eén ding is zeker: ik haal Pietje en Kashia uit m'n manager
Ik pleur Van Aanholt er sowieso uitquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eén ding is zeker: ik haal Pietje en Kashia uit m'n manager
Dankequote:Op zondag 11 augustus 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de liefhebbers
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014
Daar heb ik wel oren naarquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ze meer kijkers trekt dan Lambiek.
Die twee eruit, vervangen door Marsman en verdediger X, aanvaller (Houtkoop) omwisselen voor Bakkali. Denk dat ik dat maar ga doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie moet je dan wel, AJAX en PSVers zijn zo duur.
Je kan geloof ik vanaf middernacht wisselen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee eruit, vervangen door Marsman en verdediger X, aanvaller (Houtkoop) omwisselen voor Bakkali. Denk dat ik dat maar ga doen
edit: en als ik er het geld voor heb pleur ik Finnbogason erin voor Mokhtar of Van Duinen
Weet ikquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan geloof ik vanaf middernacht wisselen.
Ik gok 1-0 binnen 5 min.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Foeke Booy van GA Eagles: "We gaan niet naar Eindhoven om alleen maar tegen te houden."
10-0 moet wel lukken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Foeke Booy van GA Eagles: "We gaan niet naar Eindhoven om alleen maar tegen te houden."
Bedankt, we hoeven niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint wel met 4/5-0
Groningen zakelijk met 2-0 bij Cambuur
RKC gelijkspel tegen AZ
PEC wint bij NEC
Roda JC wint van Vitesse
Zet in op Unibet. 100 Euro erop pleuren en je bent binnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint wel met 4/5-0
Groningen zakelijk met 2-0 bij Cambuur
RKC gelijkspel tegen AZ
PEC wint bij NEC
Roda JC wint van Vitesse
Beetje werken aan het inschatten van odds denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zet in op Unibet. 100 Euro erop pleuren en je bent binnen.
PSV -2 is al gauw 2.50
Groningen -1 is al gauw 4.00
RKC - AZ gelijk is denk ik 3.00
PEC winst rond de 2.50
Roda winst rond de 2.50
= 187,5 x100 = 18,750
Ik noem zomaar wat, heb de odds niet bekeken maar deze lijken me niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Beetje werken aan het inschatten denk ik
En daarbij moet je 18 zijn om te wedden.
Precies wat ik bedoel dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik noem zomaar wat, heb de odds niet bekeken maar deze lijken me niet eens zo gek.
En ik ben oud genoeg om te mogen wedden, maar ik bedoelde dat Ajacied422 kon inzetten als ie 't zo zeker weet.
Ik heb gecheckt op Unibet.quote:
Waar haal je die weg? Ik van Unibet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:30 schreef Mercurial het volgende:
Groningen 4.8
PSV 2.1
X 3.78
PEC 2.90
Roda 2.90
Hoogste bookie oddsportal.comquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar haal je die weg? Ik van Unibet.
85 cent kan je natuurlijk weinig aan verliezen, maar 7 wedstrijden is toch wel vrij gedurfd hoor.quote:
Maar ik zei "Zet in op Unibet" héquote:
Ik zet elke ronde vanaf dit speeljaar 3 bets (ook met doelpunten) voor ongeveer een euro. Eerste speelronde had ik er eentje goed met een combinatie van 6, won ongeveer 90 euro.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
85 cent kan je natuurlijk weinig aan verliezen, maar 7 wedstrijden is toch wel vrij gedurfd hoor.
Oh nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zet elke ronde vanaf dit speeljaar 3 bets (ook met doelpunten) voor ongeveer een euro. Eerste speelronde had ik er eentje goed met een combinatie van 6, won ongeveer 90 euro.
twente scoort niet + winst heerenveen + winst psv + winst ajax + winst pec + utrecht wint nietquote:
Netjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
twente scoort niet + winst heerenveen + winst psv + winst ajax + winst pec + utrecht wint niet
Geen Bakkali?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling PSV tegen GAE
Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Arias, Hiljemark, Wijnaldum, Maher, Depay, Matavz, Jozefzoon
Opstelling Cambuur tegen Groningen
Nienhuis; Droste, Leeuwin, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Ritzmaier, Bakker; Lukoki, Hemmen, Schokker
Nope, niet meegekregen. Spijtig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geblesseerd, wist gij dat niet?
Een stuntje van de Eagles zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:04 schreef hafcfan het volgende:
Weinig leuks vanavond. Nec-Zwolle lijkt me nog het leukst.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een stuntje van de Eagles zou leuk zijn.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:33 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zie PEC vanavond overigens wel weer winnen. NEC mist Higdon, Koolwijk, Foor, Cmovs. Van de eerst 3 genoemde spelers moet vaak het gevaar komen. Zwolle in goede doen en missen alleen de keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |