Wanneer hij de kans krijgt dan gaat hij het ook maken daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat van Ginkel furore gaat maken bij Chelsea.
Lijkt mij een prima vervanger voor Lampard.
Het zelfs het vermoeden dat hij de eerste wedstrijd gaat starten, Lampard is niet helemaal fit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer hij de kans krijgt dan gaat hij het ook maken daar
Hull City thuis, Southampton thuis, Cardiff City thuis, Crystal Palace thuis dat zijn wel de wedstrijden voor een Van Ginkel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:05 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Het zelfs het vermoeden dat hij de eerste wedstrijd gaat starten, Lampard is niet helemaal fit.
Niet voor niks, dat veel van die ploegen op buitenlandse tournees gaan, mensen betalen ook goed geld om die ploegen te zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Southapton gaat sowieso in de top 10 eindigen. Die Engelse club hebben trouwens niet normal veel televisie geld. Ploegen zoals Liverpool, Man United hebben 80 mil aan televisie geld.
http://foxsports.nl/nieuw(...)seizoen-op-gang.htmlquote:De eerste speelronde van de Premier League staat voor de deur. Het seizoen 2013/2014 wordt afgetrapt met de wedstrijd Liverpool-Stoke City. Zaterdag om 13.45 uur nemen de Reds van Luis Suarez het op Anfield op tegen het Stoke City van Mark Hughes en Erik Pieters.
Luis Suarez doet in elk geval niet mee. De Uruguayaan, die vorig seizoen voor tien duels werd geschorst, mag pas in het zevende duel weer in actie komen. Of hij dit seizoen überhaupt voor de Reds uitkomt is nog maar de vraag: Suarez zinspeelt al maanden op een vertrek bij zijn club.
Afgaande op de cijfers kan de ploeg uit Liverpool het duel toch met vertrouwen tegemoetzien, Stoke scoorde in vijf Premier League wedstrijden nog nooit een doelpunt op Anfield.
Voor Mark Hughes en zijn ploeg is de eerste speelronde een spannende test. Stoke treft in de eerste vijf wedstrijden meteen Liverpool. Manchester City en Arsenal. Hughes zal gebrand zijn op resultaat, zijn komst naar de club werd namelijk niet met luid gejuich ontvangen door de fans.
Uh, nee? Voor FOX Sports International heb jequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Driessen en Theo Reitsma in de BPL.
Die zijn net zo goed, lees: slecht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee? Voor FOX Sports International heb je
[ afbeelding ]
Sierd ook bij Foxquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee? Voor FOX Sports International heb je
[ afbeelding ]
Ik word altijd een beetje triest van Lambiek met zijn onzinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Lambiek weet natuurlijk alles van de Premier League..
quote:
Heeft UPC Foxsport International er bij mij uitgeflikkerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Basis Liverpool
Mignolet, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Coutinho, Aspas, Sturridge.
Wissels
Jones, Sterling, Wisdom, Ibe, Allen, Borini, Luis Alberto.
Is toch gewoon een goede links back, logisch dat 'ie speelt wmb.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoke
Begovic, Pieters, Huth, Shawcross, Cameron, Whelan, N'Zonzi, Palacios, Etherington, Walters, Crouch
Pieterss
Vorig seizoen werd het 1-1 op 23 december en ik verwacht nu ook een gelijkspel. Bony gaat scoren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zin in Swansea - Man U. Heb geld ingezet op de swans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |