Ik word altijd een beetje triest van Lambiek met zijn onzinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Lambiek weet natuurlijk alles van de Premier League..
quote:
Heeft UPC Foxsport International er bij mij uitgeflikkerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Basis Liverpool
Mignolet, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Coutinho, Aspas, Sturridge.
Wissels
Jones, Sterling, Wisdom, Ibe, Allen, Borini, Luis Alberto.
Is toch gewoon een goede links back, logisch dat 'ie speelt wmb.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoke
Begovic, Pieters, Huth, Shawcross, Cameron, Whelan, N'Zonzi, Palacios, Etherington, Walters, Crouch
Pieterss
Vorig seizoen werd het 1-1 op 23 december en ik verwacht nu ook een gelijkspel. Bony gaat scoren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zin in Swansea - Man U. Heb geld ingezet op de swans.
Goede linksback? Afgelopen seizoen is hij meermaals door het ijs gezakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch gewoon een goede links back, logisch dat 'ie speelt wmb.
[..]
Vorig seizoen werd het 1-1 op 23 december en ik verwacht nu ook een gelijkspel. Bony gaat scoren.
quote:
twitter:premierleague twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 13:32:32"Luis Suarez is back in the group; he's smiling and happy" - @LFC boss Brendan Rodgers speaking on @BTSport #BPLKickOff reageer retweet
Hij heeft vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede linksback? Afgelopen seizoen is hij meermaals door het ijs gezakt.
Denk dat het ook een gelijkspel wordt bij Swansea.
En tegen PEC Zwolle was hij ook slecht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Hij heeft vorig seizoen 2 wedstrijden gespeeld
Waaronder de blunder tegen Ajax
Scherven brengen geluk, hij zal het nu wel redden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tegen PEC Zwolle was hij ook slecht.
1-3 Stoke!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Basis Liverpool
Mignolet, Johnson, Enrique, Toure, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Coutinho, Aspas, Sturridge.
Wissels
Jones, Sterling, Wisdom, Ibe, Allen, Borini, Luis Alberto.
quote:
Nergens last van, wel jammer dat het geen HD is op alle 5 kanalen bij Ziggo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef RubenSosa het volgende:
Lekker dat schokkend beeld.
Kijk toch echt fox sports op me tv ipv een stream ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |