Dus heeft hij het een stuk makkelijker? Daarbij vond ik hem nou niet zo erg imponeren laatste seizoen. Behalve in het begin.quote:
Dat is toch wel de grootste onzin dat je beter gaat spelen omdat er een andere goede speler naast je staat. Als jij geen steekpass kan geven of bal kan aannemen gaat dat niet beter doordat Lampard naar je staat. Maar goed daarom ging Oscar mee naar de CFC en zat Coutinho thuisquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus heeft hij het een stuk makkelijker? Daarbij vond ik hem nou niet zo erg imponeren laatste seizoen. Behalve in het begin.
twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 14:29:36Oa geen koffie, ijsblokjes in drank en mayo meer voor de spelers van Sunderland. Regeltjes van Di Canio. Zingen mag ook niet meer. reageer retweet
Di Canioquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 14:29:36Oa geen koffie, ijsblokjes in drank en mayo meer voor de spelers van Sunderland. Regeltjes van Di Canio. Zingen mag ook niet meer. reageer retweet
Waarom geen ijsblokjes?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijterij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:34 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Waarom geen ijsblokjes?
wie heeft er dan ook kpn. Oplichters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
KPN heeft pas sinds 2 september Fox 2 en 4
Ik had liever analisten met ervaring in het Engelse voetbal gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
Kale en die krullenbol denken echt dat ze verstand van het engelse voetbal hebben... Ik mis sport1
KPNquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
Herkenbare problemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Wilskracht het volgende:
Als Crouch meedoet altijd een goede reden om een afbeelding van zijn vrouw.
[ afbeelding ]
Santi bless?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Arsenal: Szczesny; Sagna, Per (c), Kos, Gibbs; Ramsey, Oxlade, Wilshere, Rosicky; Walcott, Giroud
Als Ramsey scoort gaat er altijd wel een belangrijk figuur in de wereld dood, in een straal van 2 wekenquote:
Scoorde laatst nog in een oefenduel, niet veel later ging Friso deaud. Niet dat hij nou zo belangrijk was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ramsey scoort gaat er altijd wel een belangrijk figuur in de wereld dood, in een straal van 2 weken
Begovicquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een goddelijke keeper van Stoke.
godverdomme goede keeper godverdommequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een goddelijke keeper van Stoke.
BNW / Is dit verklaarbaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scoorde laatst nog in een oefenduel, niet veel later ging Friso deaud. Niet dat hij nou zo belangrijk was.
quote:#SaintsFC team vs #WBA: Boruc, Chambers, Fonte, Lovren, Shaw, Wanyama, Schneiderlin, Ward-Prowse, Lallana (c), Rodriguez, Lambert.
Geen Ferquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Norwich
Ruddy; Whittaker, Turner, Martin, Garrido; E Bennett, Howson, Johnson, Redmond; Hoolahan; van Wolfswinkel
Everton
Howard, Baines, Jagielka, Distin, Coleman, Barkley, Osman, Fellaini, Mirallas, Jelavic, Pienaar
ook nog een strafzaak hij neemt wat mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schorsing meegenomen uit Nederland.
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik straks alleen Arsenal - Villa kijken?
Matig hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja
Aston Villa
Guzan, Lowton, Vlaar, Baker, Luna, El Ahmadi, Westwood, Delph, Agbonlahor, Benteke, Weimann.
Ze mogen maar 1 wedstrijd uitzenden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matig hoor.
Ik zie nu op de site dat ze ook Bournemouth - Wigan uitzendenWtf, zelfs al had ik die rechten dan had ik dat nog niet uitgezonden.
Ook Bournemouth-Wigan uit de Championship.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik straks alleen Arsenal - Villa kijken?
Dat vind ik dus lachwekkend, dan kijk ik liever naar vrouwen onder 17 aan het voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ook Bournemouth-Wigan uit de Championship.
Alleen omdat je niet op bouwvakkers kunt fappen maar wel op 17-jarige deernes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lachwekkend, dan kijk ik liever naar vrouwen onder 17 aan het voetballen.
Boven 18 met bikini.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lachwekkend, dan kijk ik liever naar vrouwen onder 17 aan het voetballen.
Juistquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen omdat je niet op bouwvakkers kunt fappen maar wel op 17-jarige deernes.
Is ook niks aan, nichtje van mij verloor vandaag met 16-0 was haar allereerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik voor betalen. Zonder bikini's dan.quote:
Dan doen alleen vrouwen mee die niet kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar zou ik voor betalen. Zonder bikini's dan.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dan doen alleen vrouwen mee die niet kunnen voetballen.
Alsof er vrouwen zijn die kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wie heeft het over voetballen? Gewoon rondlopen, lekkere stuiterende memmen. Hier en daar een twerk-off.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
beter dan de meeste die hier posten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen zijn die kunnen voetballen.
Af en toe een tackle.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie heeft het over voetballen? Gewoon rondlopen, lekkere stuiterende memmen. Hier en daar een twerk-off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |