wie heeft er dan ook kpn. Oplichters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
KPN heeft pas sinds 2 september Fox 2 en 4
Ik had liever analisten met ervaring in het Engelse voetbal gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
Kale en die krullenbol denken echt dat ze verstand van het engelse voetbal hebben... Ik mis sport1
KPNquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
Herkenbare problemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Wilskracht het volgende:
Als Crouch meedoet altijd een goede reden om een afbeelding van zijn vrouw.
[ afbeelding ]
Santi bless?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Arsenal: Szczesny; Sagna, Per (c), Kos, Gibbs; Ramsey, Oxlade, Wilshere, Rosicky; Walcott, Giroud
Als Ramsey scoort gaat er altijd wel een belangrijk figuur in de wereld dood, in een straal van 2 wekenquote:
Scoorde laatst nog in een oefenduel, niet veel later ging Friso deaud. Niet dat hij nou zo belangrijk was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ramsey scoort gaat er altijd wel een belangrijk figuur in de wereld dood, in een straal van 2 weken
Begovicquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een goddelijke keeper van Stoke.
godverdomme goede keeper godverdommequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een goddelijke keeper van Stoke.
BNW / Is dit verklaarbaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scoorde laatst nog in een oefenduel, niet veel later ging Friso deaud. Niet dat hij nou zo belangrijk was.
quote:#SaintsFC team vs #WBA: Boruc, Chambers, Fonte, Lovren, Shaw, Wanyama, Schneiderlin, Ward-Prowse, Lallana (c), Rodriguez, Lambert.
Geen Ferquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Norwich
Ruddy; Whittaker, Turner, Martin, Garrido; E Bennett, Howson, Johnson, Redmond; Hoolahan; van Wolfswinkel
Everton
Howard, Baines, Jagielka, Distin, Coleman, Barkley, Osman, Fellaini, Mirallas, Jelavic, Pienaar
ook nog een strafzaak hij neemt wat mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schorsing meegenomen uit Nederland.
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik straks alleen Arsenal - Villa kijken?
Matig hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja
Aston Villa
Guzan, Lowton, Vlaar, Baker, Luna, El Ahmadi, Westwood, Delph, Agbonlahor, Benteke, Weimann.
Ze mogen maar 1 wedstrijd uitzenden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matig hoor.
Ik zie nu op de site dat ze ook Bournemouth - Wigan uitzendenWtf, zelfs al had ik die rechten dan had ik dat nog niet uitgezonden.
Ook Bournemouth-Wigan uit de Championship.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik straks alleen Arsenal - Villa kijken?
Dat vind ik dus lachwekkend, dan kijk ik liever naar vrouwen onder 17 aan het voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ook Bournemouth-Wigan uit de Championship.
Alleen omdat je niet op bouwvakkers kunt fappen maar wel op 17-jarige deernes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lachwekkend, dan kijk ik liever naar vrouwen onder 17 aan het voetballen.
Boven 18 met bikini.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lachwekkend, dan kijk ik liever naar vrouwen onder 17 aan het voetballen.
Juistquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen omdat je niet op bouwvakkers kunt fappen maar wel op 17-jarige deernes.
Is ook niks aan, nichtje van mij verloor vandaag met 16-0 was haar allereerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik voor betalen. Zonder bikini's dan.quote:
Dan doen alleen vrouwen mee die niet kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar zou ik voor betalen. Zonder bikini's dan.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dan doen alleen vrouwen mee die niet kunnen voetballen.
Alsof er vrouwen zijn die kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wie heeft het over voetballen? Gewoon rondlopen, lekkere stuiterende memmen. Hier en daar een twerk-off.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
beter dan de meeste die hier posten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen zijn die kunnen voetballen.
Af en toe een tackle.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie heeft het over voetballen? Gewoon rondlopen, lekkere stuiterende memmen. Hier en daar een twerk-off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |