Zondag overdag ben ik er waarschijnlijk niet helaas, had me wel tof geleken!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef -Willempie- het volgende:
Aankomende zondag is er ook nog iets van 8Bahn moet je wel naar Park Presikhaaf:
https://www.facebook.com/events/1397777087115274/
We hadden er hier een met 1 grijze schaamhaar, maar die is nooit meer teruggezien dus ik denk dat ze inmiddels is overleden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Nog gewillige chicks uit omgeving Arnhem in dit topic?
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
We hadden er hier een met 1 grijze schaamhaar, maar die is nooit meer teruggezien dus ik denk dat ze inmiddels is overleden.
Q_B laat zich gewillig nemen mits ze het eventuele resultaat mag houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Wil je wel een massage met happy ending geven. Prijs is onderhandelbaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je wel een massage met happy ending geven. Prijs is onderhandelbaar.
Jij hoeft niet te betalen hoor.quote:
Nee. Die staan op zaterdag in de Juicy Lucy en de Bloopers. En na 4en in de Buik.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Ahhhhhhhquote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te betalen hoor.![]()
N00bquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat deden die oldtimer vliegtuigen vanmorgen in de lucht? Is er een evenement oid?
Al die helden zijn dood. Nu gaat het alleen nog maar om een stukje wandelen voor een speldje op je medaille.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een evenement
De helden eren die gestorven zijn voor jouw vrijheid een EVENEMENT noemen.!!!![]()
![]()
Dan gewoon keihard RIP!quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Al die helden zijn dood. Nu gaat het alleen nog maar om een stukje wandelen voor een speldje op je medaille.
Niets mis mee. Het blijft een evenement c.q. een (belangrijke en/of georganiseerde) gebeurtenis.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een evenement
De helden eren die gestorven zijn voor jouw vrijheid een EVENEMENT noemen.!!!![]()
![]()
Een herdenking is toch ook gewoon een evenement?quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een evenement
![]()
Evenement klinkt stom.quote:Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Een herdenking is toch ook gewoon een evenement?
Maar niet ieder evenement is een herdenking
Beter dan 'happening'quote:
Op een cavia passen met kerstmis? Hmmmquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh Quickie? Heb je weer zin/tijd om op te passen?in december?
Sterker nog, een cavia èn een konijn! Kerst is twee dagen immersquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een cavia passen met kerstmis? Hmmm
Ik heb je een DM gestuurd! (PM werkt niet...?)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoi Gup!
Om welke datum gaat het?
quote:Dronken man op scootmobiel ramt politieauto
De politie heeft vrijdagavond een 49-jarige Arnhemmer aangehouden nadat de man in beschonken toestand met zijn scootmobiel een politiewagen had geramd. Dat liet de politie zaterdag weten.
De man had eerder op de avond ook al overlast veroorzaakt. Hij zou hebben geürineerd in de portiek van een winkel aan de Velperbuitensingel. Hij kreeg daarvoor een bekeuring.
Later op de avond was de man op het Willemsplein op zijn scootmobiel tussen twee busbanen beland, lurkend aan een biertje. De agenten hielpen hem de stoep op vroegen hem naar huis te gaan. Daarop reed de Arnhemmer tegen de politiewagen, die flink beschadigd raakte.
Het is altijd hommeles daar voor bij de V&D.quote:
Ziekelijk veel turken en marekanon maar wel kneiter gezellig!quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef trOnk12 het volgende:
Volgende jaar ga ik op kamers in Arnhem , wat vinden jullie van het stad ? Ben maar een keer in Arnhem geweest, maar ik vind het sfeer prachtig. Veel jonge mensen en vooral leuke mensen rondom Artez , heuveltjes en het rivier geven Arnhem karakter.
Zijn er veel buitenlandse mensen ? En dan heb ik het nier over turken of marokanen maar over studenten uit andere landen .
Heel ArtEZ is te vinden in the Move op woensdag. Verder veel tuig, vooral die kerel die zijn wenkbrauwen heeft getattoeerd en een traantje bij zijn oog heeft. Kijk ook naar Winnetou en Nee-man. Oh en de streetart is ook vrij aanwezig met Naamloosssss, Zerimobeats, Nickert, en die ene vrouwelijke uit Utrecht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef trOnk12 het volgende:
Volgende jaar ga ik op kamers in Arnhem , wat vinden jullie van het stad ? Ben maar een keer in Arnhem geweest, maar ik vind het sfeer prachtig. Veel jonge mensen en vooral leuke mensen rondom Artez , heuveltjes en het rivier geven Arnhem karakter.
Zijn er veel buitenlandse mensen ? En dan heb ik het nier over turken of marokanen maar over studenten uit andere landen .
Wodka woensdag is dat toch? Of ben ik in de war met een andere tent?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heel ArtEZ is te vinden in the Move op woensdag. Verder veel tuig, vooral die kerel die zijn wenkbrauwen heeft getattoeerd en een traantje bij zijn oog heeft. Kijk ook naar Winnetou en Nee-man. Oh en de streetart is ook vrij aanwezig met Naamloosssss, Zerimobeats, Nickert, en die ene vrouwelijke uit Utrecht.
Klopt, en daarna naar de buik. Ik heb het dan vooral over Mode en theater. Volgens mij zijn Architectuur, en de muziekmakers niet echt zo speciaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Wodka woensdag is dat toch? Of ben ik in de war met een andere tent?
En Artez volk heb je ook nog in verschillende gradaties..
Vergeet Achterdochtig nietquote:Op woensdag 25 september 2013 10:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heel ArtEZ is te vinden in the Move op woensdag. Verder veel tuig, vooral die kerel die zijn wenkbrauwen heeft getattoeerd en een traantje bij zijn oog heeft. Kijk ook naar Winnetou en Nee-man. Oh en de streetart is ook vrij aanwezig met Naamloosssss, Zerimobeats, Nickert, en die ene vrouwelijke uit Utrecht.
De Buikquote:Op woensdag 25 september 2013 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt, en daarna naar de buik. Ik heb het dan vooral over Mode en theater. Volgens mij zijn Architectuur, en de muziekmakers niet echt zo speciaal.
Wie is dat ook alweer? Sivanskiquote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vergeet Achterdochtig niet.
Als je zat bent, maakt het allemaal niks meer uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |