Zondag overdag ben ik er waarschijnlijk niet helaas, had me wel tof geleken!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef -Willempie- het volgende:
Aankomende zondag is er ook nog iets van 8Bahn moet je wel naar Park Presikhaaf:
https://www.facebook.com/events/1397777087115274/
We hadden er hier een met 1 grijze schaamhaar, maar die is nooit meer teruggezien dus ik denk dat ze inmiddels is overleden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Nog gewillige chicks uit omgeving Arnhem in dit topic?
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
We hadden er hier een met 1 grijze schaamhaar, maar die is nooit meer teruggezien dus ik denk dat ze inmiddels is overleden.
Q_B laat zich gewillig nemen mits ze het eventuele resultaat mag houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Wil je wel een massage met happy ending geven. Prijs is onderhandelbaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je wel een massage met happy ending geven. Prijs is onderhandelbaar.
Jij hoeft niet te betalen hoor.quote:
Nee. Die staan op zaterdag in de Juicy Lucy en de Bloopers. En na 4en in de Buik.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Ahhhhhhhquote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te betalen hoor.![]()
N00bquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat deden die oldtimer vliegtuigen vanmorgen in de lucht? Is er een evenement oid?
Al die helden zijn dood. Nu gaat het alleen nog maar om een stukje wandelen voor een speldje op je medaille.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een evenement
De helden eren die gestorven zijn voor jouw vrijheid een EVENEMENT noemen.!!!![]()
![]()
Dan gewoon keihard RIP!quote:Op maandag 16 september 2013 14:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Al die helden zijn dood. Nu gaat het alleen nog maar om een stukje wandelen voor een speldje op je medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |