ipv die afsluitende 1500m zouden ze een paar km moeten snelwandelenquote:
En dan na 1 fout uitgeschakeld zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:48 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
ipv die afsluitende 1500m zouden ze een paar km moeten snelwandelen
Dan zullen ze wel weer schoolklassen in gaan zetten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan is het nu zondagmiddag, ik ben benieuwd hoe dat de komende week is.
Zou dat genoeg zijn voor een poolstokfinale?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, die Rus doet het ook nog.
Wat mazzel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:53 schreef Wombcat het volgende:
Hij heeft wel wat mazzel dat de lat blijft liggen.
Voor mijn gevoel kon de 100m en de 110m horden een tikje beter. Is gelijk een bak punten. En discus was niet zo best.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef andre77 het volgende:
Het wordt wel heel lastig zo. Hij moet zelf een goede speer gooien en is afhankelijk van een mindere speer van Warner en een niet boven zichzelf uitstijgende Freimuth.
Eigenlijk heeft hij alleen nog maar met ver- en hoogspringen prima gepresteerd.
Kan. Maar niet zeker.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou dat genoeg zijn voor een poolstokfinale?
Eigenlijk alles degelijk, verspringen zeer goed. Alleen die discus.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:56 schreef andre77 het volgende:
Het wordt wel heel lastig zo. Hij moet zelf een goede speer gooien en is afhankelijk van een mindere speer van Warner en een niet boven zichzelf uitstijgende Freimuth.
Eigenlijk heeft hij alleen nog maar met ver- en hoogspringen prima gepresteerd.
20kmquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot over een uurtje, bij het snelwandelen.
Ik heb er nu al sin in.
Je zal maar vlak voor de finish gediskwalificeerd worden.quote:
Tijd voor Jane Savillequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zal maar vlak voor de finish gediskwalificeerd worden.
Sowieso is het vreemd om atleten te verplichten een bepaalde techniek te gebruiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
Het mooie van atletiek is dat het geen jurysport is; het is citius, altius, fortius in zijn zuiverste vorm. En snelwandelen voldoet daar dus niet aan!
Ik zit klaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
HET SNELWANDELEN GAAT BIJNA BEGINNEN!
Ik heb ooit geleerd uit de zo zit dat (maar da's bijna 20 jaar geleden) dat je een stuk verder zou kunnen springen met een voorwaartse salto, maar dat dat niet mag. Toevallig iemand die daar meer van weet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd om atleten te verplichten een bepaalde techniek te gebruiken.
Ik ben nu al fan van Suzuki, met zijn hoofddekselquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lopen ook allemaal met zo'n petje op
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef debeterebob het volgende:
De eerste crevaison al uitgedeeld?
Zou een Nederlander laten winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Wombcat het volgende:
Als ik bij het snelwandelen jurylid zou zijn, zou ik waarschijnlijk iedereen diskwalificeren, want als ik zo kijk, lijkt het me dat iedereen twee voeten van de grond heeft.
Die japanner op kop b.v.
Echtdeze 'sport'
Doet er eentje mee dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou een Nederlander laten winnen
De slimste valsspeler wint.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kun je nu sneller snelwandelen dan de rest? Dan speel je toch vals?
Nou, ga jij de jurycursus volgen, ga ik me maar inschrijven de volgende keer. Win ik waarschijnlijk wel in 3 uur of zo, maar dat boeit nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel als ze weten dat ik ze laat winnen
Tiswat. Kun je geen snelwandelen kijken. Arme jongen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |