Ik zit klaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
HET SNELWANDELEN GAAT BIJNA BEGINNEN!
Ik heb ooit geleerd uit de zo zit dat (maar da's bijna 20 jaar geleden) dat je een stuk verder zou kunnen springen met een voorwaartse salto, maar dat dat niet mag. Toevallig iemand die daar meer van weet?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso is het vreemd om atleten te verplichten een bepaalde techniek te gebruiken.
Ik ben nu al fan van Suzuki, met zijn hoofddekselquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lopen ook allemaal met zo'n petje op
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef debeterebob het volgende:
De eerste crevaison al uitgedeeld?
Zou een Nederlander laten winnenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Wombcat het volgende:
Als ik bij het snelwandelen jurylid zou zijn, zou ik waarschijnlijk iedereen diskwalificeren, want als ik zo kijk, lijkt het me dat iedereen twee voeten van de grond heeft.
Die japanner op kop b.v.
Echtdeze 'sport'
Doet er eentje mee dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou een Nederlander laten winnen
De slimste valsspeler wint.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kun je nu sneller snelwandelen dan de rest? Dan speel je toch vals?
Nou, ga jij de jurycursus volgen, ga ik me maar inschrijven de volgende keer. Win ik waarschijnlijk wel in 3 uur of zo, maar dat boeit nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel als ze weten dat ik ze laat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |