lolquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vroeg me steeds af aan wie hij me toch deed denken en ineens zag ik het: Chief Wiggum!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vroeg me steeds af aan wie hij me toch deed denken en ineens zag ik het: Chief Wiggum!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt ook op Bebop van de Turtles.
[ afbeelding ]
USO gaat wel episch worden zo. Ik ben ook heel benieuwd hoe de "nieuwe" Murray tegen Rafa speelt. Toch al weer 2 jaar geleden. Ik hoop op Murray in het schema van Rafa. En dan finale Djoko - Rafa.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Rosario het volgende:
Na gisteravond een prachtige overwinning. Hij had ook maar zestien uur om uit te rusten.. Zal zich wel terugtrekken uit Cincinnati nu. Maar de US Open wordt spannender dan ooit, denk ik.
Voordeel voor Federer dan, als die de QF überhaupt haalt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:27 schreef Rosario het volgende:
Na gisteravond een prachtige overwinning. Hij had ook maar zestien uur om uit te rusten.. Zal zich wel terugtrekken uit Cincinnati nu. Maar de US Open wordt spannender dan ooit, denk ik.
Nee joh, hij ondergaat vlug een geslachtsverandering en wint Montreal ook volgend jaar, maar dan als de onbekende qualifier Rafaella Nadala, die iedereen op weg naar de titel een dubbele bagel voorschotelde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Aha, Nadal geeft nu al aan dat hij Montréal volgend jaar overslaat.
volgend jaar spelen ze in toronto volgens mijquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Aha, Nadal geeft nu al aan dat hij Montréal volgend jaar overslaat.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgend jaar spelen ze in toronto volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |