Ach je hebt ook wel gelijk, Tipsarevic is niet veel. Ik heb hem vorig jaar gewoon een aantal briljante partijen zien spelen. En blijkbaar zitten die nog steeds in mijn kop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef 1239758715981 het volgende:
En vergeleken met een pasgeboren baby is iedereen een wereldtopper. In dit forum worden (bijna) alleen maar vergelijkingen gemaakt tussen verschillende spelers binnen de top 50, eventueel top 100, en in dat geval mag wel degelijk lachen om een opmerking als 'Tipsarevic is een van de betere spelers van de wereld'.
Isner, bij verre. En dus zou Raonic het wel winnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is volgens jullie de favoriet op dit moment? Raonic of Isner?
Maar laten we even in het Cinci topic doorpraten:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:58 schreef Szura het volgende:
Zo'n wedstrijd tussen big servers durf ik altijd weinig over te zeggen. Zit zo dicht bij elkaar en hangt van heel weinig punten af meestal.
Daar ben ik volgende weekquote:
Ik snap dat dit de US Open is, maar is dit een luchtfoto waarop ze plaatje van de toekomstige daken hebben geplakt en krijgen er twee banen een dak?quote:
Ga je daar op vakantie?quote:
Ik ben een van de beste spelers ter wereld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef Norrage het volgende:
Tsja, als je top 100 bent ben je inderdaad een van de betere spelers van de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:37 schreef Rosario het volgende:
Isner en Berdych trekken zich terug uit Winston Salem. Ze zouden ook eens meer dan vijf wedstrijden achter elkaar spelen..
Rafa!
Umm? Terecht toch? Als er spelers zijn die zichzelf af en toe helemaal kapot spelen zijn het Isner en Berdych...Begin van het jaar speelde Berdych echt veeeeeels te veel toernooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Berdych is gewoon een enorme kneus door zich eerst niet in te schrijven, dan vorige week een wildcard aan te vragen en zich vervolgens terug te trekken. En dan ook nog nadat de draw is geweest, waardoor die nu helemaal verneukt is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Umm? Terecht toch? Als er spelers zijn die zichzelf af en toe helemaal kapot spelen zijn het Isner en Berdych...Begin van het jaar speelde Berdych echt veeeeeels te veel toernooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |