Ik hoop maar dat je hiervoor geen ban krijgt.quote:
Gewoon suiker of appelstroop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je pannenkoeken?
Ik houd me niet zo bezig met andere ploegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Happie. Als Ajax na 3 wedstrijden met 0 punten stond, had jij ook trompetterend door Amersfoort gelopen en het aan de stok gekregen met een gefrustreerde GGMM.
Vandaar dat je zo dik bent, lekker nog een McKroket naar binnen gewerkt voor aanvang van de wedstrijd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die is op vakantie en ik maak alleen mijn eigen voer klaar.
Oké, ik wens je veel sterkte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd me niet zo bezig met andere ploegen.
Ik gok cake.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo dik bent, lekker nog een McKroket naar binnen gewerkt voor aanvang van de wedstrijd?
Wel een broodje kalfskroket in de rust. Daar heb ik mijn muil ook nog eens aan gebrand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo dik bent, lekker nog een McKroket naar binnen gewerkt voor aanvang van de wedstrijd?
Dat kan heul niet. Dacht dat die krengen lauw waren?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel een broodje kalfskroket in de rust. Daar heb ik mijn muil ook nog eens aan gebrand.
Ik ondervind nog steeds de gevolgen van de pizza die ik te wild heb gegeten gisteren, mijn gehemelte en tandvlees zijn er nog steeds niet van bekomen godverdomme.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel een broodje kalfskroket in de rust. Daar heb ik mijn muil ook nog eens aan gebrand.
Tja dat dacht ik ook. Ben godverdomme wel natgeregend, tijd voor een nieuw stadion dus. Met een mooi dak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Dacht dat die krengen lauw waren?
Het zit je wel diep he.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
Straks bij de NOS een prachtige optische illusie. Daar waar het op televisie net lijkt alsof iedereen in de 80ste minuut huilend wegloopt is het in werkelijkheid zo dat het publiek als één man achter Feyenoord blijft staan, iets wat je nergens anders ter wereld meemaakt.
Ik denk dat Ajax dit seizoen minder goed gaat draaien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riepen ze vorig jaar ook, en het jaar daarvoor ook.
Oké? Doei.
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dit seizoen minder goed gaat draaien.
Ik denk dat jij een verstandelijke beperking hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
Aha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een verstandelijke beperking hebt.
quote:
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon lachwekkend dat dat gewoon alsog beweerd wordt
Oke man. Het is dus blijkbaar zo lachwekkend dat jij tijdens de wedstrijd van je eigen club er over moet posten in het Feyenoordtopic. Wat moet jij een zwaar leven hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon lachwekkend dat dat gewoon alsog beweerd wordt
Liever dat dan 24/7 op Fok zittenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een verstandelijke beperking hebt.
Ik kwam het tegen omdat er een huil-TR openstond, toen kon ik m'n lach idd even niet inhouden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke man. Het is dus blijkbaar zo lachwekkend dat jij tijdens de wedstrijd van je eigen club er over moet posten in het Feyenoordtopic. Wat moet jij een zwaar leven hebben.
OOOOOOH BRA BRA POWPOWPOWquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
Liever dat dan 24/7 op Fok zitten
BOOYA
Deze moet ik even verwerken, in foetushouding onder mijn bed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
Liever dat dan 24/7 op Fok zitten
BOOYA
De vermakelijke hork heeft zijn vorm weer te pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
Jan van Halst heeft de ziekte van Hedel, aldus Gertjan Verbeek.
addblocker aanstaan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik deze griepmelding?
wat had hij nu te zeiken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vermakelijke hork heeft zijn vorm weer te pakken.
Troost je, dat doet Doublepain elke week.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het niet slecht gedaan dit weekend met voetbalmanager
Ik had een matige kutmiddag, had op kunnen stomen naar de 100 punten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De teller stokt hier op 88, dankzij dat kut Vitas.
Dat is best goed. Heb al ergens gelezen dat iemand 139 had ofzoquote:
Is Aanholt niet -2? 2 voor basis en -4 voor tegengoals.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een matige kutmiddag, had op kunnen stomen naar de 100 punten.
Dankzij Moisander en Van Aanholt -3
Oh da's 90 dan, misrekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |