Ik hoop maar dat je hiervoor geen ban krijgt.quote:
Gewoon suiker of appelstroop.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je pannenkoeken?
Ik houd me niet zo bezig met andere ploegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Happie. Als Ajax na 3 wedstrijden met 0 punten stond, had jij ook trompetterend door Amersfoort gelopen en het aan de stok gekregen met een gefrustreerde GGMM.
Vandaar dat je zo dik bent, lekker nog een McKroket naar binnen gewerkt voor aanvang van de wedstrijd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die is op vakantie en ik maak alleen mijn eigen voer klaar.
Oké, ik wens je veel sterkte.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd me niet zo bezig met andere ploegen.
Ik gok cake.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo dik bent, lekker nog een McKroket naar binnen gewerkt voor aanvang van de wedstrijd?
Wel een broodje kalfskroket in de rust. Daar heb ik mijn muil ook nog eens aan gebrand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo dik bent, lekker nog een McKroket naar binnen gewerkt voor aanvang van de wedstrijd?
Dat kan heul niet. Dacht dat die krengen lauw waren?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel een broodje kalfskroket in de rust. Daar heb ik mijn muil ook nog eens aan gebrand.
Ik ondervind nog steeds de gevolgen van de pizza die ik te wild heb gegeten gisteren, mijn gehemelte en tandvlees zijn er nog steeds niet van bekomen godverdomme.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel een broodje kalfskroket in de rust. Daar heb ik mijn muil ook nog eens aan gebrand.
Tja dat dacht ik ook. Ben godverdomme wel natgeregend, tijd voor een nieuw stadion dus. Met een mooi dak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Dacht dat die krengen lauw waren?
Het zit je wel diep he.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
Straks bij de NOS een prachtige optische illusie. Daar waar het op televisie net lijkt alsof iedereen in de 80ste minuut huilend wegloopt is het in werkelijkheid zo dat het publiek als één man achter Feyenoord blijft staan, iets wat je nergens anders ter wereld meemaakt.
Ik denk dat Ajax dit seizoen minder goed gaat draaien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riepen ze vorig jaar ook, en het jaar daarvoor ook.
Oké? Doei.
Ok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dit seizoen minder goed gaat draaien.
Ik denk dat jij een verstandelijke beperking hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
Aha.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef sausagin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een verstandelijke beperking hebt.
quote:
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon lachwekkend dat dat gewoon alsog beweerd wordt
Oke man. Het is dus blijkbaar zo lachwekkend dat jij tijdens de wedstrijd van je eigen club er over moet posten in het Feyenoordtopic. Wat moet jij een zwaar leven hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon lachwekkend dat dat gewoon alsog beweerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |