Bijna iedereen dood van die foto al.quote:
Sorry, maar ik had deze titel al een tijdje in m'n hoofd zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna iedereen dood van die foto al.
RIP Cafe de Wereld.
Wij 10e, schandalig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar ik had deze titel al een tijdje in m'n hoofd zitten
Trouwens: PEC heeft gewoon weer gewonnen en is nu koploper in de Eredivisie (voor zolang het duurt).
[ afbeelding ]
Daar heb ik de laatste maanden nogal wat problemen mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het leven is één groot feest. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Je bent gewoon oud aan het worden. That's all.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
En die zin hierboven had veel simpeler gekund denk ikIk ben gewoon te lamlendig of te afwachtend of wat dan ook, eigenlijk misschien te neerslachtig, om iets te doen. Nou ja, tot voor een paar jaar terug deed ik genoeg, dus zo een ramp is het ook weer niet.
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Om nog even af te ronden waar we het over hadden, ik zal er verder niet meer over doorzeuren.
[..]
Daar heb ik de laatste maanden nogal wat problemen mee.
Nee daar ligt het niet aan. Maar doet er verder niet toequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud aan het worden. That's all.
Ach kom nou Corrie, er is altijd licht aan het einde van de tunnel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar ligt het niet aan. Maar doet er verder niet toe
Met ons als vrienden heb je geen vijanden meer nodig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig heb je ons nog.![]()
Reactie van een bepaald iemand : [ afbeelding ]
Het doet er wel toe, maar je wilt er duidelijk liever niet over praten hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar ligt het niet aan. Maar doet er verder niet toe
Ik ga wat luchtigers kijken hoor, op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Effe heel wat anders, dit komt straks bij TLC
21:30
My Crazy Obsession
Grown-Up Baby
We volgen de 31-jarige Stanley, die al 18 jaar de drang voelt om een baby te zijn. Elke dag zit hij enige tijd in een kinderstoel, waarbij hij een luier draagt.
Ja ik zag het, een vrouw, sowieso vind ik vrouwen en cabaret niks. Dus na 30 sec. was ik het al zat eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga wat luchtigers kijken hoor, op de zaterdagavond.![]()
Op Nederland 1 is cabaret.
Lenette van Dongen is kut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga wat luchtigers kijken hoor, op de zaterdagavond.![]()
Op Nederland 1 is cabaret.
De Bond Zonder Naam leeft nog voort.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik probeer (noot: erin slagen is wat anders dan proberen) te leven volgens het credo: Het leven is één groot feest. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Ik mis een vingerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb echt wel eens erger gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |