Het slaat nergens op dat je insinueert dat alle Ajacieden afgeven op spelers van PSV. Afgelopen weken zijn spelers als Bakkali en Rekik wel degelijk geroemd door Ajacieden hier (waaronder door mij)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was totaal niet sarcastisch idd. Wel weer voorspelbaar dat jij reageert op mij.
Wat een afgunst tonen ze weer he Davyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was totaal niet sarcastisch idd. Wel weer voorspelbaar dat jij reageert op mij.
Het is te ergquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een afgunst tonen ze weer he Davy
Ja, dat soort dingen daar wordt standaard overheen gelezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je insinueert dat alle Ajacieden afgeven op spelers van PSV. Afgelopen weken zijn spelers als Bakkali en Rekik wel degelijk geroemd door Ajacieden hier (waaronder door mij)
Ik heb mij zelfs positief uitgelaten over beidequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je insinueert dat alle Ajacieden afgeven op spelers van PSV. Afgelopen weken zijn spelers als Bakkali en Rekik wel degelijk geroemd door Ajacieden hier (waaronder door mij)
Je was zeker sarcastisch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb mij zelfs positief uitgelaten over beide
Waar staat alle ajaciedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dit zijn de enige 2 waar ik mij serieus positief over kan uiten. Die Rekik is gewoon een beest en dat op zijn 18e en die Bakkali is gewoon een toptalentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was zeker sarcastisch?
Nee, omdat ze niet bij Ajax spelen, anders vond je ze wel goed.
Ja, snap ik. En eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de enige 2 waar ik mij serieus positief over kan uiten. Die Rekik is gewoon een beest en dat op zijn 18e en die Bakkali is gewoon een toptalent
Ik heb ook een hekel aan Psv daar niet vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Okian het volgende:
Zal ik er dan maar gewoon voor uit komen dat ik een hekel aan P$V heb als Ajacied zijnde?
Als...zijndequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Okian het volgende:
Zal ik er dan maar gewoon voor uit komen dat ik een hekel aan P$V heb als Ajacied zijnde?
P$V xD XD XDXDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Okian het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 19:53:18#PSV vestigt vanavond een spectaculair eredivisierecord: de basis van #PSV tegen #NEC is gemiddeld 20,6 jaar oud. #psvnec reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 19:56:23#Wijnaldum (22) is vanavond de oudste #PSV'er op het veld. #psvnec reageer retweet
Jep, al win je er niet de originaliteitsprijs meequote:
Je bent terug!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de enige 2 waar ik mij serieus positief over kan uiten. Die Rekik is gewoon een beest en dat op zijn 18e en die Bakkali is gewoon een toptalent
Beetje raar om eerst weg te gaan als mod en dan een tijdje later weer terug te komen als je het mij vraagt.quote:
WTF jij ook weer blauwquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar om eerst weg te gaan als mod en dan een tijdje later weer terug te komen als je het mij vraagt.
Idd, dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar om eerst weg te gaan als mod en dan een tijdje later weer terug te komen als je het mij vraagt.
swsss xdxdxdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helemaal zelf bedagt of nie dang? xd
Ja, en dan nog gevraagd worden ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |