SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
Eigen goal.
Ik hoop dat Stijn die speler in z'n team heeft.
Doe maar niet gewoonquote:
move zelfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik herstel me toch, move beetje man.
Goos, er kwam helemaal geen 2-2 aan. Ik typ een cijfer verkeerd in, ik edit mijn post nog. Maak je drukquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je muil gewoon. Volgende keer lig je er af.
Nee ik typ ipv een 2 een 1 in, maar mensen beginnen hier gelijk te huilen. Zelfs nadat ik mijn post ge-edit heb.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Grifte het volgende:
Was het een afgekeurde kool dan, of wat? Op Futbol24 stond ook even 2-2
#AgainstModernFOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ik typ ipv een 2 een 1 in, maar mensen beginnen hier gelijk te huilen. Zelfs nadat ik mijn post ge-edit heb.
Ok leuk, hou er maar over op, het is wel goed zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ik typ ipv een 2 een 1 in, maar mensen beginnen hier gelijk te huilen. Zelfs nadat ik mijn post ge-edit heb.
Zit niet bij Ajax hé, dan kunnen ze niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niets mis met hiljemark. Speelde uitstekend in de voorbereiding.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit niet bij Ajax hé, dan kunnen ze niks.
Dat denk ik ook niet nee. Jammer dat je zo pessimistisch ingesteld bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was totaal niet sarcastisch idd.
Mag dat ook al niet meer? Lighten up.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel weer voorspelbaar dat jij reageert op mij.
Het slaat nergens op dat je insinueert dat alle Ajacieden afgeven op spelers van PSV. Afgelopen weken zijn spelers als Bakkali en Rekik wel degelijk geroemd door Ajacieden hier (waaronder door mij)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was totaal niet sarcastisch idd. Wel weer voorspelbaar dat jij reageert op mij.
Wat een afgunst tonen ze weer he Davyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was totaal niet sarcastisch idd. Wel weer voorspelbaar dat jij reageert op mij.
Het is te ergquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een afgunst tonen ze weer he Davy
Ja, dat soort dingen daar wordt standaard overheen gelezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je insinueert dat alle Ajacieden afgeven op spelers van PSV. Afgelopen weken zijn spelers als Bakkali en Rekik wel degelijk geroemd door Ajacieden hier (waaronder door mij)
Ik heb mij zelfs positief uitgelaten over beidequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op dat je insinueert dat alle Ajacieden afgeven op spelers van PSV. Afgelopen weken zijn spelers als Bakkali en Rekik wel degelijk geroemd door Ajacieden hier (waaronder door mij)
Je was zeker sarcastisch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb mij zelfs positief uitgelaten over beide
Waar staat alle ajaciedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dit zijn de enige 2 waar ik mij serieus positief over kan uiten. Die Rekik is gewoon een beest en dat op zijn 18e en die Bakkali is gewoon een toptalentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was zeker sarcastisch?
Nee, omdat ze niet bij Ajax spelen, anders vond je ze wel goed.
Ja, snap ik. En eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dit zijn de enige 2 waar ik mij serieus positief over kan uiten. Die Rekik is gewoon een beest en dat op zijn 18e en die Bakkali is gewoon een toptalent
Ik heb ook een hekel aan Psv daar niet vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Okian het volgende:
Zal ik er dan maar gewoon voor uit komen dat ik een hekel aan P$V heb als Ajacied zijnde?
Als...zijndequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Okian het volgende:
Zal ik er dan maar gewoon voor uit komen dat ik een hekel aan P$V heb als Ajacied zijnde?
P$V xD XD XDXDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef Okian het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 19:53:18#PSV vestigt vanavond een spectaculair eredivisierecord: de basis van #PSV tegen #NEC is gemiddeld 20,6 jaar oud. #psvnec reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 19:56:23#Wijnaldum (22) is vanavond de oudste #PSV'er op het veld. #psvnec reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |